Toon posts:

Ok thats it.........now i need u guys help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow daar**zucht**
Ja word echt niet goed van mijn nieuwe KT7 Abit board...AMD TB 800@800
Ik heb een SB Live(komt er weer een met dat prob.) en als ik een spel aan het spelen ben (na 5-10 min)slaat mijn systeem compleet vast....Reset( die knop is aant slijten onderhand)
Heb het met W98 en W2k geprobeerd en het maakt nix uit bij allebij slaat ie vast..SB Live in anders slot gedouwd niks..
bios aanpassen i/o volt. verhoogt..niks...
core v. verhoogt niks...fast writes uit..niks.Memory hole 15-16(BSOD)...
Word hier echt niet goed van..als ik mijn kaart eruit haal werkt alles ok..
Komop guys hier moet een oplossing voor zijn
......Had toch beter Intel kunnen kopen denk ik dan..Of heb ik het mis!!!???
HELP ME OUT!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
ja nu wor ik helemaal gek verkeerde board..
alhoewel is ook audio he:)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Is vast een oplossing voor, maar zet het dan fftjes netjes in het Mobo/oc forum, of het hardware forum, niet in het audio/video.

Ok je wordt waarschijnlijk vergeven, je bent hier nog nieuw, en hebt pas 3 berichtjes gepost.. ;)
maar laat het niet nog eens gebeuren
:P

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
mmmm heeft toch echt met mijn SB Live! te maken ....ben ik wel een newbie maar dat kan iedereen uit mijn bericht opmaken:)
lol

Verwijderd

misschien een irq conflict.
Anders......

haal al je kaarten uit je pc. formatteer je harde schijf. Zet de kaarten er een voor een in en waarschijnlijk gaat het dan wel goed. INstalleer het nieuwste bios. Nieuwste drivers van je kaarten.
suc6 ermee

misschien moet je die sblive ook eens in een andere pc doen en kijken of tie het doet

Verwijderd

Oplossing lijkt me dan logisch, ga naar de winkel en ruil ém in voor een nieuwe.
Ps. heb zelf ook een SBlive en ben er errug tevreden mee.

Verwijderd

Welke drivers voor je SBLive! gebruik je en welke SBlive! heb je?

Probeer op de Creative site (www.soundblaster.com) de drivers uit november te installeren (op een schoon windows).

Probeer daarna pas Liveware te installeren, wil wel eens helpen.
Pagina: 1