"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Config file inlezen, aanpassen en weer wegschrijven. Dat is wel te doen met de filefuncties van PHP.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
1/ Meegeven bij et opstarten met +set whatever.
2/ www.php.net/filesystem
Je KAN ook zelf eventjes zoeken
2/ www.php.net/filesystem
Je KAN ook zelf eventjes zoeken
maar kan je .cfg files wel editten via php?
Als je de goede rechten hebt wel; en dat zal onder windows sowieso goed zittenLoW.R1D3R schreef op 16 augustus 2002 @ 11:33:
maar kan je .cfg files wel editten via php?
k heb gezocht , maar k weet niet waar ik moet beginnen
Jah. Dat zijn als ik het me goed herrinder gewoon tekst files namelijk. Gaat hardstikke simpel dmv de filefuncties van php ( www.php.net/filesystem zoals grum al zei )
Verwijderd
dan ben je er nog niet; je moet ook nog je config herladen in quake3.
Bovendien: ik denk dat je dan beter een aparte config file kan maken waarin je alleen dat g_password dingetje zet en deze vanuit de console van quake3 load met /exec configfile. Dan hoef je je originele config file niet te wijzigen.
Bovendien: ik denk dat je dan beter een aparte config file kan maken waarin je alleen dat g_password dingetje zet en deze vanuit de console van quake3 load met /exec configfile. Dan hoef je je originele config file niet te wijzigen.
maar wat als ik bijvoorbeeld de password wil instellen voor morgen pas? want als ik het zo gelijk bewerk word het gelijk aangepast in cfg.... hoe stel ik in dat ie morgen bijvoorbeeld pas moet bijwerken?
grum hadden jullie bij gamepoint daar niet zo fantastisch ding voor *uch*
blup
eendje: Dat ging gewoon via een 'default-rcon-pass'-config en een remote 'setpass' line.
Dat kan je natuurlijk ook doen
Server starten met een default pass en em dan changen mbv een remote rcon commando.
Dat kan je natuurlijk ook doen
Server starten met een default pass en em dan changen mbv een remote rcon commando.
Pagina: 1