P200 met 64MB: Welke burner?

Pagina: 1
Acties:

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25
OK, ik weet dat een hoop mensen nu strax gelijk: PLEXTOR 12/10/32A gaan roepen, maar het gaat hier wel om een P200, en ik wil niet 20 minuten wachten op een CD'tje omdat hij elke keer van z'n BURN proof gebruik moet maken!

Vorige brander was een Yamaha 4416S, maar die heeft het helaas begeven :'( ! Hij zegt "geen media" als je er een CD in propt. Wat is voor mij nu de beste keus als nieuwe brander. HP is niet goed heb ik gehoord, PHILIPS moet je ook vanaf blijven. YAMAHA ondersteund geen CloneCD. IDE is TROUWENS misschien voor dit systeempje nog steeds geen goed idee.

Prijs vanzelfsprekend zo goed mogelijk (dus niet de Plex 12/10/32S)!

verdere config:
64MB ram :r
3,2 GB IDE quantum fireball :r
8,5GIG SCSI u2w hdd :)
ranzige IDE 12X cdromspeler :r

Als je toch denk dat die Plex wat is: welke IDE setup zou voor mij dan het beste zijn?

1) HDD + CDROM
2) BURNER

Alvast bedankt.

You can't have everything. Where would you put it?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik gebruik op mijn P233MMX al zeker 4 jaar een PHILIPS CDD2000 (SCSI) op een NCR810 SCSI-II controller en brand vanaf een 1.2GB SCSI-II Quantum Fireball HD en......never 1 problemo.

Ook CD -> CD vanaf mijn IDE Teak 24x CDROM (1 van de allerbeste cdrom spelers die ik ooit gekocht heb!) gaat prima.

Dus misschien kan je een 2e hands SCSI controller en HDtje scoren... en dan een 4x brander ofzo?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tweakerbee
'k Had dus al de SCSI controller, das het probleem niet. Ik zit te twijfelen over wat ik nu voor brander moet nemen!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Op me werk fik ik 12speed op een PI 133Mhz.
Met Plextor 12x4x32 SCSI (geen burnproof)
Ik doe dan wel die hele 8 min nix... :)
Eigenlijk nog niet geprobeerd of ik dan nog kan doorwerken...

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

• tweakerbee
OK. Das dus geen probleem :)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 17:30
nou. aangezien je al SCSI hebt en niet zo'n snelle pc is het misschien logisch om voor SCSI te gaan.

in dat geval zou ik gaan zoeken naar die nieuwe plextor 12 speed scsi met burnproof of (als je wat meer geduld hebt en wat minder geld) die plextor 8 speed SCSI!

zelf zou ik gaan voor de 8 speed omdat ie toch snel zat is.. en met SCSI hebbie eigenlijk geen burnproof nodig (volgens mij dan he)

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1