Goedkope Klax-watercooling goed genoeg?

Pagina: 1
Acties:

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Ik wil graag watercooling kopen, maar ik heb niet echt veel geld te besteden ;( dus zag ik het Klax WaterKoelingKit Basic set, een helemaal compleet set. MIsschien is zelfbouwen goedkoper, maar ik ben niet echt goed in al dat knuselen enzo :+
Ik wil wel kunnen overclocken, dus ik vraag me af of deze goed genoeg is voor een Athlon XP1800+, want er is nergens een site te vinden van Klax ofzo.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

check eens bij www.innovatek.de :)
Dit is hetzelfde produkt.
Ik heb zelf een kit samengesteld naar mijn wensen en die houdt mijn tbird 1333@1466 op 43° stressed, 39° idle.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 09:16:
check eens bij www.innovatek.de :)
Dit is hetzelfde produkt.
Ik heb zelf een kit samengesteld naar mijn wensen en die houdt mijn tbird 1333@1466 op 43° stressed, 39° idle.
Op die site zie ik niet echt een mogelijkheid om te kopen.

Verwijderd

nee, hij vroeg voor meer info, niet om het ergens te kopen.
bij www.xxlcases.nl kan je alles bestellen ...
at your service :)

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 09:48:
nee, hij vroeg voor meer info, niet om het ergens te kopen.
bij www.xxlcases.nl kan je alles bestellen ...
at your service :)
Ik vraag idd om info, xxlcases ken ik al :) , das dus geen info, wat voor temps kan ik verwachten?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 17:25
Ik heb de xtreme II set en die houd mijn xp1800 stabiel op 1700 mhz bij 42 graden celcius.

Specs

Verwijderd

venomous,
moet jij ook regelmatig (om de 14 dagen ongeveer) een beetje water bijvullen?
ik vind nogthans geen lekken ...

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 17:25
Ben nog niet lang met deze set bezig en ben ook op vakantie geweest moet men rad nog inbouwen dus ik heb al een aantal keren meer water moeten bijvullen omdat ik de slangen los moest halen.

Maar een beetje water verlies kan best wel gebeuren door condensatie.

Specs

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het is toch een gesloten systeem? Waar kan dat water er dan uit? Ook condensatie moet er toch in blijven?
Is het bij alle waterkoelingsystemen zo dat je steeds bij moet vullen?

Verwijderd

Tja, ik weet het niet: is men eerste WC systeem ...
Ik weet ook echt niet waar dat water naartoe gaat, er kan normaal nergens water uit en er zijn geen (zichtbare) lekken, dus moet ik veronderstellen dat dit normaal is.
Met dat speciaal reservoir voor de eheim 1048 pomp moet toch om de 14 dagen er wat bijdoen, want dan zie je zichtbaar dat het niveau gedaald is. Misschien is het beter om het grotere reservoir te kiezen misschien om vanachter op de pc te monteren (die rechtopstaande buis met 2 aansluitingen onderaan)?

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 16 augustus 2002 @ 08:43:
Ik wil graag watercooling kopen, maar ik heb niet echt veel geld te besteden ;( dus zag ik het Klax WaterKoelingKit Basic set, een helemaal compleet set. MIsschien is zelfbouwen goedkoper, maar ik ben niet echt goed in al dat knuselen enzo :+
Ik wil wel kunnen overclocken, dus ik vraag me af of deze goed genoeg is voor een Athlon XP1800+, want er is nergens een site te vinden van Klax ofzo.
Tja, temps kan ik je niet geven. Das allemaal zo afhankelijk van de situatie.. Overklokken gaat zeker wel lukken. Tov van lucht is het natuurlijk stil en waarschijnlijk iets koeler dan de gem Coolermaster of Thermaltake luchtkoeler (ik speculeer nu hoor!). Een mega overklok hoef je iig niet te verwachten. Heerlijke stilte wel ;)

Enne, knutselen moet je evengoed. Dus wat daar nu het probleem is?

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Wat voor pompen gebruiken jullie daarvoor? Pompen die in het reservoir worden ondergedompeld of externe?
BTW, wat is een beetje goede opbrengst? 300L/h of iets dergelijks. Wil ook gaan WC`en, moet alleen nog een goed koelblokje vinden, zelf 1 maken is me te moeilijk....
k wil graag watercooling kopen, maar ik heb niet echt veel geld te besteden dus zag ik het Klax WaterKoelingKit Basic set, een helemaal compleet set.
Hoeveel kost dat setje dan? (of wil jij dat ook weten? ;))

Use the Search Luke...

Pagina: 1