Toon posts:

Ik zoek een schandalig MoBo...:

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
...voor video-bewerking. Er moet in elk geval een AGP-slot en een 66Mhz/64 bits PCI opzitten. Ik ben tot nog toe maar 2 bordjes tegengekomen met een 64 bits PCI, waarvan 1 zonder AGP. Allebei met een ServerWorks chipset.
Weet iemand of er nog meer dergelijke bordjes bestaan, of zijn we gewoon te vroeg, en moeten we nog een paar maandjes met 32 bits PCI kutten (en pasten)..?

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik het anders vragen...
Zijn er uberhaupt (excude my language) borden in omloop met een 64 bits PCI-bus...?

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-09 15:23

McMiGHtY

- burp -

Als je een 64bits PCI bus wil gebruiken zul je uitkomen op duure serverbordjes en als je daar een goeie van wil hebben kom je uit bij de bordjes met een serverworks chipset.

Kijk eens op de site van supermicro die verkopen leuke duals met 64bits PCI bussenerop

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 00:32

Shuriken

Life is all about priorities

Dan moet je idd een Serverworks chipset hebben. Alleen dan wel de Workstation Versie.
Dat is volgens mij de HE SL versie.

Kijk eens op de site van Supermicro volgens mij hebben die zulke boardjes.Ok ik heb zelf al gedaan Afbeeldingslocatie: http://www.supermicro.com/images/Imag_Prod/RCC_HE_SL/SUPER%20370DE6%20SPECIFICATIONS_files/370%20DE6.gifwww.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/RCC_HE_SL/SUPER%20370DE6%20SPECIFICATIONS.htm

Of ff wachten op de Tyan Thunder HEsl (S2567). Er staat op de website al wel een aankondiging maar verder nog niets.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

wel leuk plankje dit, maar hoe zit het met ata-66/100 support en zijn er nog compatibility issues ?
(site zegt er niets over)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 00:32

Shuriken

Life is all about priorities

Als je dit plankje kan betalen, koop je ook geen IDE schijfjes.

Dan koop je keihard een paar SCSI U160 Schijfjes.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm dankjewel jongens... Ik ga daar maar eens kijken. Die TYAN hadden we ook al op het oog idd.
Pagina: 1