128MB ECC of niet, of toch vinking, of toch zonder merkje?????? Ik weet het niet meer, help me please........
Hmm iig GEEN ecc. Tenzij je een server gaat runnen (en dan bedoel ik een GROTE server
) en dat zal wel niet.
Als je echt GOED spul wil kun je idd het beste voor merk gaan. Viking bijv. (en natuurlijk voor 133 mhz
)
Als je echt GOED spul wil kun je idd het beste voor merk gaan. Viking bijv. (en natuurlijk voor 133 mhz
Kingston
btw, het is Viking
btw, het is Viking
Don't You stare there, Operate!
Euhh...niet mijn geheugen! Maar waar ging deze topic nou ook al weer over...
You can't have everything. Where would you put it?
Icestorm, waarom geen ECC, dat heeft ook volgens mij toch ook zeker zo zijn nut op een WS
May the Force be with You instead of Bill
ik zelf heb mushkin high performance rev 2
en ben er zeer tevreden mee (www.mushkin.com)
waarom geen ecc ? omdat het ten 1e vertraagt kost je 1 cycle ten 2e het is stukken duurder ten 3e niet alle mobo's ondersteunen het het is ook alleen nodig als je zeer kritishe applicaties laat lopen (servers, sterker nog veel servers hebben het niet eens) maar voor je wintel platformpje zul je niet veel verschil merjen, oftewel het is de prijs/prestatie/veiligheid niet waard
en ben er zeer tevreden mee (www.mushkin.com)
waarom geen ecc ? omdat het ten 1e vertraagt kost je 1 cycle ten 2e het is stukken duurder ten 3e niet alle mobo's ondersteunen het het is ook alleen nodig als je zeer kritishe applicaties laat lopen (servers, sterker nog veel servers hebben het niet eens) maar voor je wintel platformpje zul je niet veel verschil merjen, oftewel het is de prijs/prestatie/veiligheid niet waard
Pagina: 1