ik heb deze game gevonden: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex12/tetris/index.htm
nou is mijn vraag: hoe kan ik zorgen als dat je game over gaat dat je score naar php word verzonden?
dat is de gameover tagg.
nou moet ik zorgen zodra dat word weergegeven, dat hij zonder dat de user iets merkt/ziet zijn score in de db word opgeslagen.
ook staat ergens een game_score als var, en nog wat andere dingen.
maar ik zou niet weten als dat je gameover bent hoe dat ik dan een stuk php aan zou kunnen roepen met die game_score er in.
ik ga de file zo u zo als een .php file opslaan zodat ik php kan gebruiken.
dan iets als game.php?browser=ie
want het spel heeft 2 versies(ie en ns).
maar hoe zou ik dit moetten aanpakken?
[edit]
damn verkeerde topic tietel
nou is mijn vraag: hoe kan ik zorgen als dat je game over gaat dat je score naar php word verzonden?
code:
1
2
3
4
| var game_over_tag = '<table width="' + game_tag_width + '" hei ght="' + game_tag_height + '" bgcolor="#000000" cellpa dding="0" cellspacing="0" border="1"><tr align="center" vali gn="middle"><td><p class="gameover">Game Over</p></td></tr></table>'; |
dat is de gameover tagg.
nou moet ik zorgen zodra dat word weergegeven, dat hij zonder dat de user iets merkt/ziet zijn score in de db word opgeslagen.
ook staat ergens een game_score als var, en nog wat andere dingen.
maar ik zou niet weten als dat je gameover bent hoe dat ik dan een stuk php aan zou kunnen roepen met die game_score er in.
ik ga de file zo u zo als een .php file opslaan zodat ik php kan gebruiken.
dan iets als game.php?browser=ie
want het spel heeft 2 versies(ie en ns).
maar hoe zou ik dit moetten aanpakken?
[edit]
damn verkeerde topic tietel