Ik had iets gelezen op Got dat je je sticker moet verwijderen van je fan van de cpu
Kan dat en waarom moet dat gebeuren? Ik wil artic sylver gaan aanbrengen maar waar moet ik dit precies doen? Alleen op de core of ook op het koelblok? Wil mijn proc zo koud mogelijk hebben (dat willen we allemaal wel
). Kga van dat misschien dat spul bestellen wat op www.exile.nl te vinden is. Is het product van 7 euro, weet iemand of dit net zo goed is als artic silver?
je moet het op de core doen, dat rechthoekje ter grootte van 1 cm bij 0,7 cm, ongeveer een rijstkorrel op je core doen voorzichtig, er hoeft niet per se wat op het koelblok, voorzichtig koelblok + koeler erop zetten, klaar is kees.
wat betreft die sticker, ik heb al meerdere koelers gekocht en heb nog nooit een sticker eraf moeten halen, of bedoel je die op de cpu? dat zijn garantiestickers als ik em niet verhis, gewoon laten zitten, kunnen geen kwaad
wat betreft die sticker, ik heb al meerdere koelers gekocht en heb nog nooit een sticker eraf moeten halen, of bedoel je die op de cpu? dat zijn garantiestickers als ik em niet verhis, gewoon laten zitten, kunnen geen kwaad
Ik gok dat ddkiller0900 toch een sticker op de onderkant van de cooler bedoelt, het komt wel eens voor dat die erop zit. Zijn voor eenmalig gebruik, maar als je koelpasta wilt gebruiken moet je hem eraf halen, bijv. met wasbenzine ofzo.
"
)
Voor meer info over koeling raad ik je aan de faq van DOC te lezen: Frequently Asked Questions DOC en dan vooral het stuk "Over Warmte en Koeling"
Ja, dat kanddkiller0900 schreef op 16 augustus 2002 @ 02:52:
Ik had iets gelezen op Got dat je je sticker moet verwijderen van je fan van de cpuKan dat
Dat moet gebeuren zodat de heatsink helemaal schoon is als je er nieuwe koelpasta onder doet.en waarom moet dat gebeuren?
De koelpasta hoef je alleen maar op de core aan te brengen, en dan een hele dunne laag (ja, dunner dan datIk wil artic sylver gaan aanbrengen maar waar moet ik dit precies doen? Alleen op de core of ook op het koelblok?
Ik raad je aan om Artic Silver III te kopen, dat is wel wat duurder, maar het scheelt dan ook meerdere graden vergeleken met die pasta van www.exile.nl en is zeker het geld waard.Wil mijn proc zo koud mogelijk hebben (dat willen we allemaal wel![]()
). Kga van dat misschien dat spul bestellen wat op www.exile.nl te vinden is. Is het product van 7 euro, weet iemand of dit net zo goed is als artic silver?
Voor meer info over koeling raad ik je aan de faq van DOC te lezen: Frequently Asked Questions DOC en dan vooral het stuk "Over Warmte en Koeling"
Dit topic is gesloten.
![]()