Toon posts:

[wc]me nieuwe wc blokje is af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me nieuwe wc blokje is af. Toen ik hem aan het plannen was had ik als hoofd idee dat ie minimaal 25 tot 30 bar aan moest kunnen :7 dus dat werd zelf vrezen en lassen. Hij is dus uit aluminium gemaakt met een wat sterkere legering dan normaal. Ik heb ff wat brakke webcam plaatjes online gezet ( heb nog geen digicam |:( ) http://attix.myip.org/PHPhotoalbum/thumbnails.php?album=3

Verwijderd

Werkt niet, maarruh wat moet het kosten?

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je werkt niet en wat moet het kosten ??

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-02 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Werkt niet: De link werkt niet goed, je komt op http://213.93.22.54/?album=3 en kan dan klikken op http://attix.myip.org/PHPhotoalbum/index.php maar dan krijg je niks.

Wat moet het kosten... daar bedoeld ie neem ik aan mee hoe duur het in totaal was...

Verwijderd

Topicstarter
het was alle maal gratiz heb het als een soort school project gedaan kreeg er een negen voor aleen het polijsten heeft me geld gekost

Verwijderd

Topicstarter
ik zie het probleem al me ip is verandert zal ff het een en ander aan passen

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
als je eens ffkes een goed linkje stuurt...dan hebben we wat om op te :9~ misschien...in de tussentijd... :O ... :z

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Het blokje ziet er van de buitenkant wel leuk uit, maar waarom heb je gekozen voor alu? Kon je daar makkelijker aankomen ofzo, imo is koper toch beter.

Verder, heb je ook pics van de binnenkant, want de buitenkant is niet zo bijzonder..

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
binnenwerk is gewoon een dubbele u vorm en ik kon aan aluminium makelijker komen dan aan koper ( was dan ook gratiz ) en ik moest nog een cijfer hebben voor tig lassen dus zo kon ik mooi een sijfertje mee pakken. En van wege de redenering dat een water koeler beter koelen gaat dan lucht koeling heb ik het uit aluminium gemaakt

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Koper is een stukje duurder en moeilijker te krijgen, vandaar dat ie dat waarschijnlijk niet heeft gekozen... Ik ken zijn (school) situatie ;)

Iid, buitenkant ziet er wel netjes uit, alleen hoe ziet het er van binnen uit? Heb je een tekening daarvan, pic?

Use the Search Luke...

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

WTF moet je met een blok dat 30 bar aan kan?
jezus man, de druk die je van je normale waterkraan krijgt is misschien net 4 bar ofzo

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 05:04

Mathizsias

Drizzt

Netjes, jammer dat ik economie doe, anders had ik ook wel ff zoiets op school gemaakt ;)

Verwijderd

Topicstarter
water kraan is 8 bar maar ik kan ook aan pompen en dergelijke komen en ik heb het idee om een soort van onder gronds resovair te maken met een scakeling er in, dat als het wat in het resovair in de pc te warm word dat ie dan naar boven pompt ( ik had dus als hoofd gedachte om over te kunnen schakelen op een 8 bar pomp als er een bepaalde temp berijkt word ) maar van die 30 bar kwam ik pas te weten toen we er een co2 gas fles op aan sloten lieten we ( gezien op de druk meter ) em naar 30 bar gaan

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ahum, je zegt in je eerste post:
'Toen ik hem aan het plannen was had ik als hoofd idee dat ie minimaal 25 tot 30 bar aan moest kunnen'.

En nu zeg je dat je er pas later achterkwam...

:/

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
bart_vd schreef op 17 augustus 2002 @ 18:53:
Ahum, je zegt in je eerste post:
'Toen ik hem aan het plannen was had ik als hoofd idee dat ie minimaal 25 tot 30 bar aan moest kunnen'.

En nu zeg je dat je er pas later achterkwam...

:/
Het is maar wat je belangrijk vind hé. Normaal zo'n 0.3 bar, maargoed.

Ik ben altijd meer geinterreseerd in temperaturen.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:36:
water kraan is 8 bar maar ik kan ook aan pompen en dergelijke komen en ik heb het idee om een soort van onder gronds resovair te maken met een scakeling er in, dat als het wat in het resovair in de pc te warm word dat ie dan naar boven pompt ( ik had dus als hoofd gedachte om over te kunnen schakelen op een 8 bar pomp als er een bepaalde temp berijkt word ) maar van die 30 bar kwam ik pas te weten toen we er een co2 gas fles op aan sloten lieten we ( gezien op de druk meter ) em naar 30 bar gaan
8 bar? haha echt niet :) de druk op de gasleiding is 8 bar, en dan alleen de leidingen die onder de grond liggen, in je huis gaat het om milibars.[edit] voor het gas dan, water zal zo rond de 2 bar liggen in je huis (begane grond niet verder dan 20 meter van de watermeter af)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

de kraan geeft idd maar iets van 3 bax max. En waar wil jij een 8Bar pomp vandaan halen? :D dat gaat jouw veel kosten. Begin maar bij de brandweer rond te kijken. die hebben vast nog wel wat krachtige pompen >:).
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 17:36:
en hoe heb je die aangesloten op je blokkie? dan zou je hem dus ook helemaal vastgelast moeten hebben(Op het blokkie). Met slangtules gaat je 30 bar niet lukken.

30bar als dat losgeschoten was had je een mooie raket in huis >:) >:)

specs

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Waar zijn die slangaansluitingen van gemaakt?

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1