Toon posts:

[Q3A] Quakecon 2002

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag is in Dalas, USA een groot Q3 duel tournament begonnen, genaamd Quakecon.

Hierdoor is de nu zo beroemde duel-god bekend "ZeRo4" mee geworden. Hij won vorige keer van, de toen beste dueler, Fatal1ty.

Na een tijd van inactivity (heeft cs geprobeerd :P) is Fatal1ty weer begonnen met Q3 om revenge te nemen op ZeRo4 door deze quakecon te winnen. Ook speelt de Rus LeXeR mee, die in de finale van het WCG maar net van ZeRo4 verloor!

Jammergenoeg verder weinig (geen?) europeanen die mee doen of wat in te brengen hebben... maar dit word zeker weer een weekendje top quake3 (duel).

Wees niet bang, je hebt nog niks gemist, ze zijn nu bezig met de FFA (sjah :?) qualifier... fatal1ty en zero4 hebben zich al geplaatst (zijn beide 2e geworden in hun ffa match) lexer moet ergens binnenkort nog...

Voor de laatste info: www.xsreality.com
Voor demos van de spelers (gebruik de search op de sites >:) -had ik altijd al wel eens willen zeggen :P): www.cached.net & www.xsreality.com & www.cyberfight.org
De site van quakecon: http://www.quakecon.org/

owja, er word ook nog RtCW gespeeld maar das niet mijn game, sorry :)

edit:
je kan ook nog s alles op irc volgen
server: irc.quakenet.eu.org
channel: #quakecon

of

server: irc.enterthegame.com
channel: #quakecon

die van enterthegame niet 100% zeker, quakenet zit ik zelf :P

Verwijderd

Gelezen @ www.clanbase.com

Niet echt heel boeiend, ook in de VS enzo :O

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Alle euro rtcw clans hebben tot nu toe dik gewonnen =) (live te volgen via wolftv)

#quakecon en #qconrtcw op quakenet

Verwijderd

Topicstarter
niet boeiend voor jou dan misschien jasper ;) maar kvind t opzich wel leuk om ff te kijke ;p

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Tis in Dallas echt heet man!! Tis hier in New York al niet uit te houden met bijna 40 graden en een luchtvochtigheid in de 90%!!

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Slecht nieuws voor QuakeCon spelers: Extra hitte -> Terugclocken -> Slechter spelen -> Weg geld :)

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Mja.. qua Europeanen zitten er in de duels geloof ik p1mps-proZaC en esu-Toxic (voor de insiders) Deze zijn bekend van de laatste Eurocups.

edit:
Lexer is ook nog eens een Rus en Stelam een Duitser

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
En de winnaar van netgamez 2001? Die had toch ook gewonnen van fatal1ty? Doet die gozer niet mee?

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Gebruiken ze FFA matches voor plaatsingen? Jeez wat waardeloos, maar goed, het moet toch op een of andere manier. :)

Sommige van die demo's zijn echt top, lekker veel mid-air gerocket e.d.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-01 14:35
Kan je de wedstrijden ook online volgen? Zo ja, waar? :)

The devil is in the details.

Verwijderd

LeXer gaat die amerikanen kicken hoop ik. Zolang Fatal1ty maar niet wint want dat vind ik maar een arrogante kneus :)

Verwijderd

Topicstarter
toxic en prozac doen helaas niet mee, maar ben er net achter gekomen dat de zweed aim (bekend van z'n clan All*) wel mee doet...

wedstrijden kan je online volgen ja, er is GTV... voor het ip en de aankondigingen zul je toch echt ff op irc moeten komen :)

dus zorg dat je vannavond pr 1.31 en osp1.1 hebt, dan moet GTV verder geen probleem zijn

overigens heb ik begrepen dat ze vannavond nog verder gaan met ffa'en maar nu op q3dm7...
Pagina: 1