Leg er 30 euro bij en Voilawdekreij schreef op 03 June 2003 @ 23:47:
ik ben eigenlijk op zoek naar een sportief brilletje, voor een leuk prijsje, waarin het glas goed spiegeld. Dus dat echte blitse effect, if ya know what i mean..
is dat mogelijk voor een leuk prijsje (voor 50 euro verwacht ik goede kwaliteit)
links? zelf kon ik geen goede vinden?
en 80 euro is nogal aardig duur, maar laat eerst maar ens wat zien svp
iig vast bedankt!
en 80 euro is nogal aardig duur, maar laat eerst maar ens wat zien svp
iig vast bedankt!
bij http://www.sunwatch.nl/ verkopen ze niet de witte Catgish.. das wel jammer
maar ik vind die toch eigenlijk nie zo mooi..
Er waren toch ook oakley-look-a-likes? zoals foakley?
Zijn er nog andere, want goedkoper is altijd fijn
maar ik vind die toch eigenlijk nie zo mooi..
Er waren toch ook oakley-look-a-likes? zoals foakley?
Zijn er nog andere, want goedkoper is altijd fijn
In washington heb je de foakleys voor 5 dollar, dus ff heen en weer en als de julliette ook 5 dollar is, heb je een gratis ticket
Ik heb een Matrix zonnebril (Neo, zwart) via een inkoopactie hier op GoT verkregen. Is wel een fijne bril, goed zonwerende glazen vind ik en fijn om door te kijken en op te hebben, ook voor langere periodes.
Ik had nog een andere, die zat nog net iets fijner en was iets duurder, maar die ben ik vorige week in 6flags kwijtgeraakt
Ik had nog een andere, die zat nog net iets fijner en was iets duurder, maar die ben ik vorige week in 6flags kwijtgeraakt
ik zag deze bril:

voor 29,95 euro bijj superbrillen.nl
dat is toch te goedkoop voor oakley brillen? want er zijn er zat rond die prijs daar
edit: en deze brillen ook voor diezelfde prijs (de 3e van links is PHAT):

dat is toch te goedkoop voor oakley brillen? want er zijn er zat rond die prijs daar
[ Voor 24% gewijzigd door wdekreij op 04-06-2003 08:34 ]
Haha, veel erg dure zonnebrillen, hoor. Kom ik aan met mijn simpele, maar fijne, brilletje van €6.99 bij de Expo
. Hij kijkt wel fijn en is nog sterk ook. Ik wil nog een Matrix bril aan gaan schaffen volgende maand, maar ze zijn weinig te verkrijgen. Bij Pearl zijn ze allemaal al uitverkocht, dus daar loop ik ze mis... tenzij ik ga wachten tot eind van het jaar.
http://www.shockmedia.nl/index.php?location=/actie.info.phpGodjira schreef op 04 June 2003 @ 08:32:
Haha, veel erg dure zonnebrillen, hoor. Kom ik aan met mijn simpele, maar fijne, brilletje van €6.99 bij de Expo. Hij kijkt wel fijn en is nog sterk ook. Ik wil nog een Matrix bril aan gaan schaffen volgende maand, maar ze zijn weinig te verkrijgen. Bij Pearl zijn ze allemaal al uitverkocht, dus daar loop ik ze mis... tenzij ik ga wachten tot eind van het jaar.
Momenteel niet op voorraad, maar als er nou veel mensen gaan kopen kunnen ze ze vast wel bestellen,
(IA'tje?)
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
Och, kheb afgelopen jaar dezelfde soort RayBan gekocht als de topicstarter heeft (of wellicht de voorganger ervan. Had daarvoor ook een RayBan en die beviel al prima. Kostte me wel wat, maar aangezien ik mijn eerste RayBan zelfs nog steeds regelmatig draag, dus zeker geen weggegooid geld!
Hmm... die moeten wel fake zijn, toch?wdekreij schreef op 04 juni 2003 @ 08:32:
ik zag deze bril:
[afbeelding]
[afbeelding]
superbrillen kan haast niet anders dan superfake zijn. oakley Square Wire 2.0 kost in shop zeker EUR 200,- en hier maar EUR 30,-? Geloof er geen knaar van
Iemand ?Priyantha Bleeker schreef op 03 June 2003 @ 17:59:
Zit er in A'dam een dealer voor die oakley's ? Waar je ze kan uitproberen enzo
* Priyantha Bleeker krijgt steeds meer intresse namelijk
Natuurlijk is dit fake.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Wat mij trouwens opvalt: ik kan nergens info vinden over de kwaliteit van de zonnebrillen. Zo'n el-cheapo ding heeft uiteraard geen gepolariseerde glazen of UV-filter. Maar hoe zit het met die Oakley & RayBan
Met een zonnebril zonder uv-filter in de zon kijken is vrij slecht voor je ogen.
Btw, misschien kan er een inkoop actie voor Oakley zonnebrillen worden gehouden. Moeten we alleen nog een dealer zien te vinden. Volgens mij zijn de productie kosten iets van 10% van de verkoopprijs.
Met een zonnebril zonder uv-filter in de zon kijken is vrij slecht voor je ogen.
Btw, misschien kan er een inkoop actie voor Oakley zonnebrillen worden gehouden. Moeten we alleen nog een dealer zien te vinden. Volgens mij zijn de productie kosten iets van 10% van de verkoopprijs.
[ Voor 27% gewijzigd door dr snuggles op 04-06-2003 11:09 ]
Ik ben een RayBan freak... heb er 2: een Wayfarer II, maar die ligt al een paar jaar in een la; die haal ik wel weer tevoorschijnlijk als hij weer in de mode is
Prijs toen ik hem kocht (1992): 193 gulden.

En mijn huidige is een Sidestreet Crosswalk, echt een heerlijke bril, met superglazen. Prijs toen ik hem kocht (1998): 270 gulden.
,

En mijn huidige is een Sidestreet Crosswalk, echt een heerlijke bril, met superglazen. Prijs toen ik hem kocht (1998): 270 gulden.
,
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
btw: zelfs MET een zonnebril kun je niet in de zon kijken, zonder oogbeschadiging op te lopen...dus dat is niet aan te raden.wwillem schreef op 04 June 2003 @ 11:08:
Wat mij trouwens opvalt: ik kan nergens info vinden over de kwaliteit van de zonnebrillen. Zo'n el-cheapo ding heeft uiteraard geen gepolariseerde glazen of UV-filter. Maar hoe zit het met die Oakley & RayBan![]()
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Hmm volgens ben ik dan de enige die na 5 seconde in de HEMA! een coole zonnebril koopt van 4,90 (inclusief 19% BTW
)
Ik zat te twijfelen tussen die van 4,90 en die van 100+ van Nike, maar je bent student of je bent het niet.
Sjammer dat ik geen homepage heb om pictures te laten zien van mijn compleet merkeloos vet gave zonnebril.
Voor 4,90 kan je hem tenminste nog eens een keer op de grond laten stuiteren enzo, DAS pas een gadget
Ik zat te twijfelen tussen die van 4,90 en die van 100+ van Nike, maar je bent student of je bent het niet.
Sjammer dat ik geen homepage heb om pictures te laten zien van mijn compleet merkeloos vet gave zonnebril.
Voor 4,90 kan je hem tenminste nog eens een keer op de grond laten stuiteren enzo, DAS pas een gadget
x
Je moet even op de site van oakley kijken, daar is een shop-selector te vinden. In Amsterdam zit een officiele dealer met veel oakley's, beetje richting de condomerie ofzo
(ja, weet de straat niet). In de Kalverstraat zit de SunGlassHut ofzo, daar hadden ze ook altijd aardig veel modellen hangen. Ikzelf heb de mijne in Hilversum gekocht bij een Premium Dealer. Goeie service, voor het 2 weken wachten kreeg ik een gratis beschermkoker (mag ook wel voor dat geld vind ik eigenlijk).
Thx
Ga ik meteen doen.
ik heb een zonnebril van Sinner, meer bekend eigenlijk van het skimerk. ik had hem eigenlijk voor wintersport gekocht, maar in de zomer is hij ook zeer relaxed, ook voor in de auto erg lekker. ik geloof dat ik hem voor +/- € 40,- had gekocht.
ik merk nu wel, aangezien ik eerst van die brillen van 10 gulden had ofzo dat de duurdere veel beter zitten en veel rustiger kijken, geen koppijn meer van je zonnebril meer. echt een verbetering dus.
ik merk nu wel, aangezien ik eerst van die brillen van 10 gulden had ofzo dat de duurdere veel beter zitten en veel rustiger kijken, geen koppijn meer van je zonnebril meer. echt een verbetering dus.
het zal wel, maar aan de buitenkant zie je 'r weinig van
Zie je verschil?
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Ik heb bij Pearl zo'n Matrix Bril besteld... >link<
Ik meen dat die verkoper zei dat het om Ray-Ban brillen ging. Kan dat kloppen?
Dat zou wel
zijn
Ik meen dat die verkoper zei dat het om Ray-Ban brillen ging. Kan dat kloppen?
Dat zou wel
Op de site van oakley kun je voor elk type glas precies zien wat de eigenschappen zijn, zie onderstaande link:wwillem schreef op 04 juni 2003 @ 11:08:
Wat mij trouwens opvalt: ik kan nergens info vinden over de kwaliteit van de zonnebrillen. Zo'n el-cheapo ding heeft uiteraard geen gepolariseerde glazen of UV-filter. Maar hoe zit het met die Oakley & RayBan
http://www.oakley.com/mad_science/lens_transmission/
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Betere vraag: Wanneer?
Hij had 'm dus een flinke tijd geleden gekocht. Dit is ook al een oud topic. Toen waren ze op internet op veel plaatsen te koop voor die prijs ongeveer, nu zijn ze overal duur geworden..
Ik heb ooit van iemand zo'n bril opgehad en ik vond 'm eerlijk gezegd nogal fragiel aanvoelen. Misschien dat de nieuwe, die van Pearl bijvoorbeeld, een stuk steviger zijn.
Hier dus: http://www.shockmedia.nl/index.php?location=/actie.info.phpPositron schreef op 04 June 2003 @ 16:55:
[...]
Betere vraag: Wanneer?
[...]
Hij had 'm dus een flinke tijd geleden gekocht. Dit is ook al een oud topic. Toen waren ze op internet op veel plaatsen te koop voor die prijs ongeveer, nu zijn ze overal duur geworden..
Ik heb ooit van iemand zo'n bril opgehad en ik vond 'm eerlijk gezegd nogal fragiel aanvoelen. Misschien dat de nieuwe, die van Pearl bijvoorbeeld, een stuk steviger zijn.
Als er nou ff veel mensen bestellen kan dat bij hun ook weer
ik heb de Adidas Epic, maar dan in het zwart
:

Kostte dacht ik €85,= bij de opticien. Zit erg lekker, en ziet er niet te patsterig uit. Wat het mooie er ook aan is, is dat je alle "onderdelen" zo kan vervangen. pootje kaduuk --> nieuwe kopen en er gewoon op klikken, zitten geen schroefjes in. Ook de glazen kan je zo vervangen.
Enige vervelende is, is dat ik er een hele grote doffe plek op heb zitten. Heeft denk ik ergens lang tegen aan zitten schuren. Ga ik een keer mee naar de brillenboer.

Kostte dacht ik €85,= bij de opticien. Zit erg lekker, en ziet er niet te patsterig uit. Wat het mooie er ook aan is, is dat je alle "onderdelen" zo kan vervangen. pootje kaduuk --> nieuwe kopen en er gewoon op klikken, zitten geen schroefjes in. Ook de glazen kan je zo vervangen.
Enige vervelende is, is dat ik er een hele grote doffe plek op heb zitten. Heeft denk ik ergens lang tegen aan zitten schuren. Ga ik een keer mee naar de brillenboer.
Heb een zonnebril van Ray maar dan echt en piloten / amreikaanse politie motor rijder model! lekker grote glazen, leuk voor maandagmorgen.
Gadget halte: 8 dit ivm dat je mij ogen niet kan zien maar ik wel de jouwe ( bril vermindert alleen de sterkte van het licht, kleurt het niet)
Gadget halte: 8 dit ivm dat je mij ogen niet kan zien maar ik wel de jouwe ( bril vermindert alleen de sterkte van het licht, kleurt het niet)
Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)
Verwijderd
Ik heb deze:

was bij de premiere van de eerste X-Men film in Amerika en heb deze toen bij een brillenshop gekocht.. Prijs: 450 dollar

was bij de premiere van de eerste X-Men film in Amerika en heb deze toen bij een brillenshop gekocht.. Prijs: 450 dollar
Verwijderd
We gaan ze zeer waarschijnlijk niet meer los verkopen, alleen grote aantallen. Prijs zal dan ongeveer 25 euro/stuk worden. Zijn al enkele bioscopen en postorder bedrijven de ze hebben gekocht.OnTracK schreef op 04 June 2003 @ 17:59:
[...]
Hier dus: http://www.shockmedia.nl/index.php?location=/actie.info.php
Als er nou ff veel mensen bestellen kan dat bij hun ook weer
Kwaliteit is prima (als je er niet mee gaat gooien gaat ie lang mee), natuurlijk niet vergelijkbaar met een ray-ban van 1000 euro oid, maar daar is de prijs ook naar...
Verwijderd
Auw duuuuurVerwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 18:43:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Verwijderd
hehe.. ja behoorlijk.. het is ook meer een sierraad dan dat ik hem echt vaak opheb.. meer een herrinering aan die keer in de US..
Mijn Sony P9 digicam is gisteren gejat dus ik kan even geen foto's maken op het moment.. maar als ik mijn nieuwe heb (staat in bestelling) dan zal ik er even een paar maken!
Mijn Sony P9 digicam is gisteren gejat dus ik kan even geen foto's maken op het moment.. maar als ik mijn nieuwe heb (staat in bestelling) dan zal ik er even een paar maken!
jah maar minimum aantal bestellingen zou 50 stuks zijn... das aardig wat en dat red je niet met een IA denk ik, ofwel??Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 18:44:
[...]
We gaan ze zeer waarschijnlijk niet meer los verkopen, alleen grote aantallen. Prijs zal dan ongeveer 25 euro/stuk worden. Zijn al enkele bioscopen en postorder bedrijven de ze hebben gekocht.
Kwaliteit is prima (als je er niet mee gaat gooien gaat ie lang mee), natuurlijk niet vergelijkbaar met een ray-ban van 1000 euro oid, maar daar is de prijs ook naar...
De prijs ligt dan idd rond de 25 euro.
dat red je niet met een IA? ik denk het eigenlijk wel, er zijn altijd mensen die wel wat meer bestellen (neem als voorbeeld ledjes IA: €0,30 p/s, €15.000,00 totaal!)
alleen jammer dat je niet echt promotie meer mag maken op GoT, als er iemand is die die actie wil starten? zeer graag, (ik niet, heb daar geen ervaring of tijd voor, jammer)
anders kun je eerst een Animocheck houden.
ps: alle IA's, www.laupro.nl
alleen jammer dat je niet echt promotie meer mag maken op GoT, als er iemand is die die actie wil starten? zeer graag, (ik niet, heb daar geen ervaring of tijd voor, jammer)
anders kun je eerst een Animocheck houden.
ps: alle IA's, www.laupro.nl
Als er een inkoopactie komt, en hij gaat ongeveer € 25 euro kosten, dan doe ik iig mee. Ik ben benieuwd. Miss. een idee om een animocheck te doen, en dan iets met laupro? Lijkt me leuk.
edit:
hmmzz OnTrack typt sneller dan ik
hmmzz OnTrack typt sneller dan ik
[ Voor 13% gewijzigd door weebl op 04-06-2003 19:20 ]
Ik heb iig vast een animo-check opgestart, om te kijken hoeveel animo er voor is..
we zullen zien
link: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=282
we zullen zien
link: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=282
Zo'n inkoopactie zou geen slecht plan zijn!
Tnx. Is wel gaaf om te zien welke glazen nu wat voor effect hebben.Peewee_Herman schreef op 04 June 2003 @ 16:52:
Op de site van oakley kun je voor elk type glas precies zien wat de eigenschappen zijn, zie onderstaande link:
http://www.oakley.com/mad_science/lens_transmission/
voor de tweakers die te lui zijn om te copy-pasten: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=282wdekreij schreef op 04 June 2003 @ 20:56:
Ik heb iig vast een animo-check opgestart, om te kijken hoeveel animo er voor is..
we zullen zien
link:http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=282
en voortaan zelf spaties gebruiken
had ik toch al meteen gedaan
Ik heb vandaag de pearl Ne0 bril opgehaald. Ze hadden donderdag 10 binnengekregen, toen ik kwam was er nog maar 1 over.Positron schreef op 04 June 2003 @ 16:55:
[...]
*snij*
Misschien dat de nieuwe, die van Pearl bijvoorbeeld, een stuk steviger zijn.
Hij's heel licht maar voelt niet gammel aan of zo.
Binnenin de bril staat iets van "the matrix, warner bros."
[ Voor 6% gewijzigd door DasHMauL op 08-06-2003 00:35 ]
€75,-418O2 schreef op 08 juni 2003 @ 00:51:
wat kosten die neo-brillen bij de pearle?
Verwijderd
ik heb deze:

kost d8 ik 130 euro ofzo
en ik heb deze

ook 130 euro ofzo
zijn allebij prima brillen zou niet anders meer willen (heej rijmt ook nog
)

kost d8 ik 130 euro ofzo
en ik heb deze

ook 130 euro ofzo
zijn allebij prima brillen zou niet anders meer willen (heej rijmt ook nog
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 03:28 . Reden: typvouten ]
Verwijderd
Yoohoo! Ik heb weer een nieuwe Digicam! nadat mijn P9 dinsdag was gestolen heb ik snel weer een nieuwe besteld! vandaar hier een paar fotootjes van mijn brilletje...

Verwijderd
Klopt, er zijn verschillende soorten en maten tekoop en kwaliteit heeft daar ook zeer zeker mee te maken. Ik denk (geen idee) dat die van Pearl inderdaad van goede kwaliteit zijn, maar ik heb ook enkele niet nader te noemen bedrijvne gezien die brillen verkochten voor prijzen van meer dan 100 euro en die kwalitatief absoluut niet onderdeden aan de 25 euro modellen. Ik zou dus maar goed uitkijken, zeker als je een dure zonnebril aanschaft dat je ook waar voor je geld krijgt.Positron schreef op 04 June 2003 @ 16:55:
[...]
Verwijderd
www.sunweb.nlHIValicious schreef op 16 August 2002 @ 02:46:
weet iemand waar ik dezelfde (ongeveer dan) bril kan krijgen als Morpheus? dus geen 'pootje' just de glazen! Hij is de bink!
hmm...sunweb...
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ik kan het ook al niet vinden ...
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
"Sunweb Vliegreizen, vakanties, lastminutes naar de zon!"
Niet echt iets te maken met zonnebrillen denk
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Even hier een subtiel linkje: [IA] Matrix & Matrix Reloaded zonnebrillen inkoopactie
Alle zonnebrillen die in beide films voorkomen te koop van www.matrix2sunglasses.com
Alle zonnebrillen die in beide films voorkomen te koop van www.matrix2sunglasses.com
| Neo Oval | Neo | Agent | Agent Oval | Agent Titanium Oval | Morpheus |
| Trinity Polarized | Trinity Reloaded | Agent Reloaded | Niobe | Seraph | Twins |
edit:
plaatjes toegevoegd
Layout vern**king eruit
plaatjes toegevoegd
Layout vern**king eruit
[ Voor 82% gewijzigd door OnTracK op 09-06-2003 14:17 ]
Mooie brillen.. maar die Trinity Reloaded bril bijvoorbeeld, dat is echt een damesbrilletje niet? (ik vind m wel vet maar ja als het een damesbril is...
Verwijderd
Niobi is ook wel cool. Maar jah, zoals de reactie hierboven. Damesbril. Alhoewel, als neo dat nu droeg, ging het een ventenbril zijn ....
idd is niet echt een vrouwenbril volgens mij hor... dat zit gewoon tussen je horen
Verwijderd
Ik had vorig jaar al een oakley( W-square 2.0 ice lens silver frame) gekocht en deze was overreden door een auto( in januari). En nu het zonnetje weer begon te schijnen, wilde ik toch wel weer eens wat bescherming hebben. Ik ga deze zomer weer zeilen, dus ik moet weer een nieuwe hebben.
Aangezien ik vorig jaar lenzen had, hoefde ik geen zonnebril op sterkte. Maar mijn ogen konden niet goed tegen die lenzen.(ongeveer zelfde moment gekocht als de bril) Ik kreeg rode ogen als ik ze regelmatig droeg. gevolg nieuwe bril
.(silhouette titan)
Maar nu dus die zonnebril op sterkte. Ik ben nogal kieskeurig geworden sinds ik mijn bankrekening niet meer leeg krijg
Dus ik wilde weer een oakley maar nu op sterkte.
Dit was makkelijker bedacht dan gevonden. Ik heb heel rotterdam, en den haag afgezocht. Bij alle 2 the sunglass hutten en funky housen, bijenkorf enz konden ze me niet verder helpen(ongeveer 1.5 maand geleden).
3 weken geleden was ik in rotterdam en ik zat me weer te verlekkeren bij de sunglasshut aan al het moois van oakley. Nu kwam er een verkoopster op mij af, en ze vroeg of ze me ergens mee kon helpen. Dus ik het verhaal uitgeleggen over dat nergens oakley op sterkte te vinden is. Nu had ze vernomen van een andere klant dat ze bij citybril in rotterdam aan de westblaak, deze dingen verkopen.
Ik was nogal sceptisch geworden, na alle verwijzingen bij vorige winkels. Bij funkyhouse konden ze mij vertellen dat ze bij de bijenkorf een bril op sterkte konden leveren. Maar bij den bijenkorf wisten ze weer nergens van. Ik was nog nooit bij citybril geweest, dus ik besloot om die winkel een bezoekje af te leggen.
Aangekomen bij de voordeur, blinkt de zwarte oakley stikker op het raam van citybril. Ik dacht:"oke ze verkopen in iedergeval iets van oakley". Eenmaal binnen vroeg ik naar de mogelijkheden voor een oakley op sterkte. Er moest maar een andere verkoper bij komen, want ik was een zeldzaam geval.
Er werd een grote zwarte dikke map gepakt met daarop een oakley stikker . Er werd wat in gelezen en ze zei dat het niet goedkoop zou worden. Like i care
. We liepen naar het rek met de oakleys en daar lag ook mijn model weer tussen de
W-square 2.0 silver met ice lens. Ik heb een er paar geprobeerd, maar die ws2.0 was toch de beste(nog steeds).
En nu de lenzen. Ik kon kiezen tussen gepolariseerd en niet gepolariseerd. Ze rekende voor wat het extra koste het zou maar 30 euro schelen. Terwijlhet bij de normale zonnebrillen 100 euro scheeld. Daarnaast zou er van de prijs van de zonnebril ook nog 30 euro afgaan omdat ik de lenzen niet nam die er standaard bij zitten. Dus kosten frame = 170 euro. De lenzen zijn per stuk 140 euro per glas(in mijn geval ice gepolariseerd). Als je ze niet gepolariseerd koopt zijn ze dus. 125 per geslepen glas.
Ze gaan morgen bellen met oakley om te kijken wat de voortgang is van mijn bril. En nu maar hopen dat deze wel heel blijft
Aangezien ik vorig jaar lenzen had, hoefde ik geen zonnebril op sterkte. Maar mijn ogen konden niet goed tegen die lenzen.(ongeveer zelfde moment gekocht als de bril) Ik kreeg rode ogen als ik ze regelmatig droeg. gevolg nieuwe bril
Maar nu dus die zonnebril op sterkte. Ik ben nogal kieskeurig geworden sinds ik mijn bankrekening niet meer leeg krijg
Dit was makkelijker bedacht dan gevonden. Ik heb heel rotterdam, en den haag afgezocht. Bij alle 2 the sunglass hutten en funky housen, bijenkorf enz konden ze me niet verder helpen(ongeveer 1.5 maand geleden).
3 weken geleden was ik in rotterdam en ik zat me weer te verlekkeren bij de sunglasshut aan al het moois van oakley. Nu kwam er een verkoopster op mij af, en ze vroeg of ze me ergens mee kon helpen. Dus ik het verhaal uitgeleggen over dat nergens oakley op sterkte te vinden is. Nu had ze vernomen van een andere klant dat ze bij citybril in rotterdam aan de westblaak, deze dingen verkopen.
Ik was nogal sceptisch geworden, na alle verwijzingen bij vorige winkels. Bij funkyhouse konden ze mij vertellen dat ze bij de bijenkorf een bril op sterkte konden leveren. Maar bij den bijenkorf wisten ze weer nergens van. Ik was nog nooit bij citybril geweest, dus ik besloot om die winkel een bezoekje af te leggen.
Aangekomen bij de voordeur, blinkt de zwarte oakley stikker op het raam van citybril. Ik dacht:"oke ze verkopen in iedergeval iets van oakley". Eenmaal binnen vroeg ik naar de mogelijkheden voor een oakley op sterkte. Er moest maar een andere verkoper bij komen, want ik was een zeldzaam geval.
Er werd een grote zwarte dikke map gepakt met daarop een oakley stikker . Er werd wat in gelezen en ze zei dat het niet goedkoop zou worden. Like i care
W-square 2.0 silver met ice lens. Ik heb een er paar geprobeerd, maar die ws2.0 was toch de beste(nog steeds).
En nu de lenzen. Ik kon kiezen tussen gepolariseerd en niet gepolariseerd. Ze rekende voor wat het extra koste het zou maar 30 euro schelen. Terwijlhet bij de normale zonnebrillen 100 euro scheeld. Daarnaast zou er van de prijs van de zonnebril ook nog 30 euro afgaan omdat ik de lenzen niet nam die er standaard bij zitten. Dus kosten frame = 170 euro. De lenzen zijn per stuk 140 euro per glas(in mijn geval ice gepolariseerd). Als je ze niet gepolariseerd koopt zijn ze dus. 125 per geslepen glas.
Ze gaan morgen bellen met oakley om te kijken wat de voortgang is van mijn bril. En nu maar hopen dat deze wel heel blijft
en nu eentje terwijl jij hem op hebt?Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 16:48:
Yoohoo! Ik heb weer een nieuwe Digicam! nadat mijn P9 dinsdag was gestolen heb ik snel weer een nieuwe besteld! vandaar hier een paar fotootjes van mijn brilletje...
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
wow, mooi schoon die glazen nogVerwijderd schreef op 08 June 2003 @ 16:48:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
net nieuw die oakley ?
(die van mij zit onder de vlekjes op het glas (niet echt erg, maar wel te zien))
Ik heb een echte originele Ray Ban piloten bril uit 1970 (ongeveer).
Gepikt van me pa, vet lache ding, maar nu ik die oakley four voor het eerst heb gezien ben ik best wel geinterreseerd. Toch maar es in de winkel gaan kijken.
Gepikt van me pa, vet lache ding, maar nu ik die oakley four voor het eerst heb gezien ben ik best wel geinterreseerd. Toch maar es in de winkel gaan kijken.
King of Cod
nooit dus?
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

+ glazen op sterkte, speciaal op maat gemaakt met extra coating.
Was een dure grap destijds, maar mijn moeder betaalde alles
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Heb dezelfde bril. Kost 183 euro. Mooie prijs 88 euro...enriqueeeee schreef op 19 augustus 2002 @ 01:32:
[afbeelding]
hij's fijn![]()
kwee nie hoeveel ie normaal kost maar koste mij 88 eurotjes
Verwijderd
Ik wil ook wel zo'n bril gaan bestellen (brilletje voor 6 euro ben ik altijd wel voor in) maar kan alleen nog niet inloggenOnTracK schreef op 09 juni 2003 @ 13:51:
Even hier een subtiel linkje: [IA] Matrix & Matrix Reloaded zonnebrillen inkoopactie
Neo Oval Neo Agent Agent Oval Agent Titanium Oval Morpheus [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Trinity Polarized Trinity Reloaded Agent Reloaded Niobe Seraph Twins [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
edit:
plaatjes toegevoegd
Layout vern**king eruit
Verwijderd
Hier is mijn Quicksilver "Preacher" in een surfshop gekocht in de Kalvertoren Amsterdam...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 14:05 ]
Matrix Brillen Voor Weinig
kijk hier eens mensen. alle brillen van de Matrix voor weinig
shit net te laat
kijk hier eens mensen. alle brillen van de Matrix voor weinig
shit net te laat
[ Voor 8% gewijzigd door Sayko op 14-06-2003 13:59 ]
Verwijderd
Is er iemand die voor mij zo'n Matrix bril kan bestellen ????
Mail mij op Brambo1400(at)hotmail(dot).com
Mail mij op Brambo1400(at)hotmail(dot).com
Verwijderd
nee ik heb hem al 2 jaar ofzo! heb hem alleen niet zo vaak op, daar zou het ook door kunnen komen!DDX schreef op 10 June 2003 @ 15:28:
[...]
wow, mooi schoon die glazen nog
net nieuw die oakley ?
(die van mij zit onder de vlekjes op het glas (niet echt erg, maar wel te zien))
Oakley Minute, 168 euro
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Ik weet niet wat voor afwijking diegene hebben die een zonnebril met glazen op sterkte nemen maar voor mij zou dat onbetaalbaar zijn.
Mijn glazen kosten nu al E 300,- per stuk , dat is als ik ze een beetje dun wil hebben en niet van die jampotten.
Oftewel, jullie praten over duur mbt een gadget als een zonnebril maar ik vind het wel meevallen.
Mijn glazen kosten nu al E 300,- per stuk , dat is als ik ze een beetje dun wil hebben en niet van die jampotten.
Oftewel, jullie praten over duur mbt een gadget als een zonnebril maar ik vind het wel meevallen.
ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower
Ik heb een vraag.. dus ik post het maar even in m'n eigen topic.. 
Ik heb dus in Augustus vorig jaar een Ray-Ban gekocht. Ik kan me vaag iets herrineren van zit-garantie.. dat als iemand erop gaat zitten en hij is dan kapot, dat je een nieuwe krijgt bij inlevering van de oude.. bovenop de fabrieksgarantie van levenslang.. ik weet niet meer of het 3 maanden of een jaar is..
Er is een hele handige kamergenoot van mij op m'n zonnebril gaan zitten. Frame is finaal verbogen en de glazen waren eruit en gebroken.. (ik had 'm even op m'n tuinstoel gelegd toen ik naar binnen ging).. En ik heb de komende tijd eigenlijk geen tijd om naar de winkel te gaan ermee.. Maar mocht het zo zijn dat er dus opzit-garantie (of hoe dat dan ook heet) erop zit, dat je bij inlevering een nieuwe krijgt, en dat het een jaar geldt ofzo, dan moet ik dus snel zijn aangezien het bijna weer Augustus is.. Weet iemand hier meer over? Want anders zal ik toch tijd vrij moeten maken.. winkel waar ik 'm kocht zit nou niet echt in de buurt nl.
Ik heb dus in Augustus vorig jaar een Ray-Ban gekocht. Ik kan me vaag iets herrineren van zit-garantie.. dat als iemand erop gaat zitten en hij is dan kapot, dat je een nieuwe krijgt bij inlevering van de oude.. bovenop de fabrieksgarantie van levenslang.. ik weet niet meer of het 3 maanden of een jaar is..
Er is een hele handige kamergenoot van mij op m'n zonnebril gaan zitten. Frame is finaal verbogen en de glazen waren eruit en gebroken.. (ik had 'm even op m'n tuinstoel gelegd toen ik naar binnen ging).. En ik heb de komende tijd eigenlijk geen tijd om naar de winkel te gaan ermee.. Maar mocht het zo zijn dat er dus opzit-garantie (of hoe dat dan ook heet) erop zit, dat je bij inlevering een nieuwe krijgt, en dat het een jaar geldt ofzo, dan moet ik dus snel zijn aangezien het bijna weer Augustus is.. Weet iemand hier meer over? Want anders zal ik toch tijd vrij moeten maken.. winkel waar ik 'm kocht zit nou niet echt in de buurt nl.
[ Voor 21% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 15-06-2003 19:54 ]
Verwijderd
Dat zou wel heeeel vaag zijn als ze dat doen!!DiSiLLUSiON schreef op 15 juni 2003 @ 19:52:
Ik heb een vraag.. dus ik post het maar even in m'n eigen topic..
Ik kan me vaag iets herrineren van zit-garantie.. dat als iemand erop gaat zitten en hij is dan kapot, dat je een nieuwe krijgt bij inlevering van de oude.. bovenop de fabrieksgarantie van levenslang.. ik weet niet meer of het 3 maanden of een jaar is..
.
Bril is gemaakt voor op je hoofd, logisch dattie verrot gaat als je er op gaat zitten toch?
Wie legt zijn bril dan ook op een stoel???
ik wil ook een oakley, maar blijkbaar maakt oakley alleen maar 'glazen' van kunststof, en aangezien de gewenste sterkte voor die glazen -6 zou zijn is dit dus onmogelijk te doen
althans dat vertellen ze me in de winkel
ik ben dus nu gedoemd weer elke dag als de zon schijnt met koppijn rond te lopen aangezien ik te lang ben om de zonneklep in de auto omlaag te kunnen doen, en ik dus gewoon headon in de zon moet kijken... aargh life sucks
ik snap echt niet dat ze nog niks hierop verzonnen hebben om die glazen wat dunner te maken
althans dat vertellen ze me in de winkel
ik ben dus nu gedoemd weer elke dag als de zon schijnt met koppijn rond te lopen aangezien ik te lang ben om de zonneklep in de auto omlaag te kunnen doen, en ik dus gewoon headon in de zon moet kijken... aargh life sucks
ik snap echt niet dat ze nog niks hierop verzonnen hebben om die glazen wat dunner te maken
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
WOW! Die vind ik echt strakE-Mile schreef op 19 August 2002 @ 03:16:
Ik heb een echte Foakley, afgelopen zomer 8 gekocht van zo'n verkoopneger die altijd on the run zijn voor politie, allerlei kleuren, 6 euro p/st, toch een stuk relaxeder alstie van je kop klettert ipv een 120 euro ding!
Kun je die neger ff naar arnhem sturen?
Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!

RV: gratis van Logitech bij aankoop van Albino muis 3 jaar geleden
LV: een-of-ander gratis kunstof brilletje glazen zijn zwart(doorzichtig)
RA: In Berlijn gekocht voor iets van €12 blauwe glazen(doorzichtig)
LA: Polo sport iets van €25 spiegelende glazen
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Ze doen het wel, ik weet dat die verkoopmiep het nog specifiek zei.. ik weet dus alleen niet meer hoe lang de termijn is zeg maar.. mjah dan probeer ik maar ff wat tijd vrij te maken.Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 20:33:
[...]
Dat zou wel heeeel vaag zijn als ze dat doen!!
Bril is gemaakt voor op je hoofd, logisch dattie verrot gaat als je er op gaat zitten toch?
Wie legt zijn bril dan ook op een stoel???
Verwijderd
Ik loop rond met een Killer Loop k0744.
Gepolariseerd glas, lekker rustig, zit goed en kost omgerekend maar 100 euro.
Kan geen fotoŽtje vinden.
Ik zal eens tegen het been schoppen, zodat het zeer gaat doen: ik vind de meeste oakleys maar patserig...
Ik zal eens tegen het been schoppen, zodat het zeer gaat doen: ik vind de meeste oakleys maar patserig...
Hey, eindelijk iemand die ook een Killer Loop zonnebril heeft. Ik draag er ook een, zeer regelmatig, en naar alle tevredenheid. Zit erg prettig, vooral stevig. Het enige dat ik niet zo vind, is dat ik altijd twee rode plekjes op mijn neus heb, als ik 'm lang op heb gehad. Maar dan moet ik 'm ook wel de hele dag dragen.Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 22:55:
Verwijderd
RSP, misschien moet je eens naar de huisarts. Je hebt een beetje een bleek uiterlijk en die huid van jou ziet er ook niet optimaal uit...
linkje: http://www.killerloopeyew...d/HomePageNetherland.htmlVerwijderd schreef op 15 June 2003 @ 22:55:
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Heej RSP self-obsessed! Je bent je vriendin op de foto vergeten 
Welke frames van Oakley hebben allemaal verwisselbare lenzen? Alleen de M Frames?
Ga van de week denk de Rudy Project Graal halen voor iets minder dan 100
Welke frames van Oakley hebben allemaal verwisselbare lenzen? Alleen de M Frames?
Ga van de week denk de Rudy Project Graal halen voor iets minder dan 100
Er zin ongetwijfeld dunnere glazen te krijgen. ik heb -8.5 en ik heb hele dunne glazen in mijn bril. Het enige nadeel is de prijs. Ben je berijd meer als E 700,- te betalen voor een bril (zonne of gewoon).Phusebox schreef op 15 June 2003 @ 20:48:
ik wil ook een oakley, maar blijkbaar maakt oakley alleen maar 'glazen' van kunststof, en aangezien de gewenste sterkte voor die glazen -6 zou zijn is dit dus onmogelijk te doen
althans dat vertellen ze me in de winkel![]()
Daarbij bestaan er ook clipovers. De goede wekken de indruk alsof je een zonnebril draagt (ca E 40,-) en ze daar zitten ook polaroid lensen tussen.
Dat hoofdpijngejammer vind ik dus niet reeel. HAd je opticien je daar niet over geinformeerd?
ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower
hmm nou ik moet hier 100 euro betalen voor een clip-over, en dan heb ik natuurlijk bagger kwaliteit lenzen, zoals mijn vader die heeft, met als gevolg dat je net zo goed geen zonnebril op kunt zettenBajoran schreef op 16 June 2003 @ 09:29:
[...]
Er zin ongetwijfeld dunnere glazen te krijgen. ik heb -8.5 en ik heb hele dunne glazen in mijn bril. Het enige nadeel is de prijs. Ben je berijd meer als E 700,- te betalen voor een bril (zonne of gewoon).
Daarbij bestaan er ook clipovers. De goede wekken de indruk alsof je een zonnebril draagt (ca E 40,-) en ze daar zitten ook polaroid lensen tussen.
Dat hoofdpijngejammer vind ik dus niet reeel. HAd je opticien je daar niet over geinformeerd?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
khad een fantastische Black Fly's, kwijtgeraakt op een festival. Nu schaf ik maar niet meer van die dure brillen aan...
Ik heb hier ook een Ray-Ban heerlijke bril, bij alle andere "goedkope" zonnebrillen krijg ik koppijn
Verwijderd

Een Menrad model 1652, 70 euro bij een zelfstandige brillenzaak tussen de Jaguars, Joops ec.
sjeck gijsen in sittard eens (want tog nie zover bij jouw vandaan) die is officieel oackley winkel en daar kan je volgens mij wel met sterkte krijgen ...Phusebox schreef op 15 juni 2003 @ 20:48:
althans dat vertellen ze me in de winkel![]()
This is the Way.
Ik vind zeker alle brillen die in het topic staan erg mooi maar mij maak je niet wijs dat die dingen 100+ € moeten kosten. Ik vind 25 euro al veel, maar zo te zien zal het wel aan mij liggen.
Verwijderd
Nee dat ligt niet aan jouit0 schreef op 18 juni 2003 @ 16:12:
Ik vind zeker alle brillen die in het topic staan erg mooi maar mij maak je niet wijs dat die dingen 100+ € moeten kosten. Ik vind 25 euro al veel, maar zo te zien zal het wel aan mij liggen.
sunyweb kwam ik tegen.. maar
probeer www.sunwatch.nl eens ...
[ Voor 13% gewijzigd door freddifish op 19-06-2003 09:15 ]
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Ik heb de Neo, Smith en The Twins bril gepast..
De Twins is echt het mooist.
Bij deze, zie hier de orginele Twins bril van The Matrix Reloaded

Koste 75 euro, is helaas niet meer te koop
Ps: zodra ze Trinity hebben koop ik die voor mijn vriendin
De Twins is echt het mooist.
Bij deze, zie hier de orginele Twins bril van The Matrix Reloaded

Koste 75 euro, is helaas niet meer te koop
Ps: zodra ze Trinity hebben koop ik die voor mijn vriendin