Nieuwe Layout T.net

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 664 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Topicstarter
Ik heb zo her en der iets opgevangen van een nieuwe layout op T.net, ik ben misschien heel nieuwsgierig :o , maar ik heb een paar vraagjes O-)

• Wanneer is de nieuwe layout te verwachten?
• Op wat voor punten is de layout veranderd
• Blijft de stijl een beetje hetzelfde, of word het echt totaal anders
O-) Kunnen we al een "teaser" krijgen? O-)

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

je zult het vanzelf zien >:) Datum is nog niet Femme is nog druk bezig met verschillende zaken omtrent de nieuwe layout :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
Maar vraag 2 dan? kan die al beantwoord worden? dan hoef ik niet eens wat te zien ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

vraag twee zie antwoord vraag een >:)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De layout is vooral verbeterd qua navigatie en integratie van verschillende onderdelen die er nu maar een beetje los bijhangen. De stijl blijft globaal hetzelfde, maar o.a. de kleurstelling wordt wat aangepast. Teasers zijn te vinden als je goed zoekt hier :Y).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
[quote]Wouter Tinus schreef op 16 augustus 2002 @ 00:51:
[..]
[quote]

* RRX is searching :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
oh toch wel een hele verbetering dus en andere layout ! >:) wacht met smart af ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 16 augustus 2002 @ 00:51:
De layout is vooral verbeterd qua navigatie en integratie van verschillende onderdelen die er nu maar een beetje los bijhangen. De stijl blijft globaal hetzelfde, maar o.a. de kleurstelling wordt wat aangepast. Teasers zijn te vinden als je goed zoekt hier daar :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
Thanx, ik zocht me al een ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de nieuwe layout heeft iets weg van de "vernieuwde" PW en tabellen. dat "zilver". wanneer het klaar is?
zo rond de jaarwisseling als het meezit, heb ik gehoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

September 2004 is door het MT als uiterlijke opleverdatum gesteld. Femme verwacht iets eerder klaar te zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
:D :D LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) Begin september (2004? :) )
2) De vormgeving is wat strakker en professioneler. De layout is grotendeels gelijk gebleven qua concept, maar de navigatie is wel verbeterd dmv tabbladen. De nieuwe layout biedt meer mogelijkheden voor grote advertentieformaten (de adverteerders willen dat). Er is overigens geen sprake van een kerstboom effect, de nieuwe layout is juist cleaner omdat losse buttons en andere prutseltjes na een andere plek zijn verhuist of zijn verdwenen.

Verder zijn er talloze kleine en grote verbeteringen:

Pricewatch: betere zoekfunctionaliteit, betere sorteringsmogelijkheden van de kolommen, mogelijkheid om alleen prijzen uit een bepaald land of regio weer te geven (standaard alleen Nederlandse prijzen). Verbetering winkelmand prijsberekening.

Vraag & Aanbod: beter zoekfunctionaliteit, sortering kolommen

Reviews: betere categorisering van de reviews

Shop survey: zoekfunctionaliteit (bedrijfsnaam of plaats), verbeterd overzicht van de bedrijvenindex, overzichtje bedrijven met grootste aantal nieuwe postings in afgelopen week

Nieuwssubmit: linkcheck (controleren of een link al in de queue staat) voor submitten

Polls: betere index van oude polls

Stats: veel meer serverstats

Afbeeldingen: verbeterde zoekfunctionaliteit, overzichtje van nieuwste afbeeldingen

Meuktracker: categorisering van meukupdates, koppeling met software producten, meer infovelden zoals licentievorm en filegrootte

Frontpage: andere indeling. De meukupdates komen beter in beeld en van het 'breaking nieuws' komt een korte inleiding met plaatje op de fp.

User profiles: eerste stap voor implementering tweaker gallery: users kunnen foto van zichzelf uploaden, verhaaltje over zichzelf posten en 'tweaker CV' invullen (multi-choice lijst van besturingsysstmen, hardwareplatformen, progtalen enz. waar user ervaring mee heeft).

Layout settings: keuze uit minimaal twee kleurstellingen, settings mbt transparante fadende menu's (ivm traagheid op minder snelle pc's).

Sponsorbuttons: deze bevinden zich nu onderaan te pagina. Dmv een mouseover krijg je info over de betreffende sponsor.

Items in de update tracker kunnen naar eigen wens op volgorde worden gezet of helemaal weggelaten worden. Ook kan aangegeven worden hoeveel updates (1-9) per item weergegeven moeten worden. Deze features zal overigens alleen beschikbaar komen voor abonnees.

3) Zoals gezegd: het concept van de layout (zoals de plaatsing van de 'update tracker' aan de linkerzijde) is grotendeels gelijk gebleven en ook zijn er terugkerende elementen zoals het mobo socket. De herkenbaarheid zal groot blijven ondanks de gewijzigde vormgeving. De standaard kleurstelling is wel anders. Ipv van rood/grijs is het rood/beige geworden.

4) Nou, vooruit :)

Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~femme/stuff/layout/teaser1.png

Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~femme/stuff/layout/teaser2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Femme:
Heel mooi!! _/-\o_ !! Echt prachtig! vooral dat TS venstertje vind ik heel mooi!
Eindelijk heb je ook uitsluitsel gegeven over dat er abonnementen komen ;)

errug mooi gewoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Ja ik zag dat ook al. Dus de plannen worden door gezet. Heb je hier al wat meer info over? Voor de rest ziet er strak uit! Alles btw eigen code-work?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Dzjees wat een enorme AMD banner zie ik op dat 1e shotje! :/
Maarja, dat is ook wel nodig om de continuiteit van t.net te garanderen...
En daarnaast zal het ook niet lang meer duren voor er abonnementjes verkocht gaan worden voor bannervrije layout en extra features neem ik aan :)

Iig niets dan lof over het nieuwe design, ik vind het erg mooi!
Overigens lijkt het erop dat je transparantie gebruikt (ik kan een beetje door dat trueserver venstertje heen kijken?) en een drop shadow. Welke browsers worden ondersteund door de nieuwe layout?

--edit

Ik zie al een abonnementen linkje :)
Dat komt dus tegelijk met de nieuwe layout?
En ben ook wel nieuwsgierig naar dat "my.tnet" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk niet dat we in de prakijk veel leaderboards (zo'n groter banner) zullen zien omdat ze niet veel verkocht worden.

De menu's gebruiken idd transparantie dmv de daarvoor bedoelde specifieke CSS properties van Mozilla en IE. Voor de rest is de code gelijk voor Mozilla en IE. Netscape4 zal niet ondersteund worden, maar het is wel de bedoeling dat andere browsers die niet teveel eigenzinnige grappen uithalen ondersteund zullen worden.

De abonnementen zullen niet tegelijkertijd met de nieuwe layout geïntroduceerd worden. My.Tnet = user profile, settings, notificatie (meukmail). Hier komen alle persoonlijke instellingen onder te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Dat ziet er goed uit zeg!! :9~
Hoe duur, en waar mag ik betalen :) :P

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Leuk als je als abbo zijnde gebanned wordt :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Mensen die zich zo gedragen dat ze gebanned worden nemen geen abbo lijkt me:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

De screenshots zien er veelbelovend uit! En hopelijk zal die banner van AMD bovenaan de pagina de keus tussen de huidige processoren wat gemakkelijker maken :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
Ahh toch een plaatje :D de screenshots zien er zeker goed uit, lekker strak en overzichtelijk! ik hoopte al dat het er niet op achteruit zou gaan, maar dat is zeker niet het geval zie ik ;) als er abonnementen komen neem ik er een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 11-09 10:24

Dries Arnolds

*bling bling*

Brazza schreef op 16 augustus 2002 @ 02:41:
Alles btw eigen code-work?
Als ik Femme was zou ik deze vraag als een belediging opvatten :+

btw, het was al lang bekend dat de abonnementen er idd zouden komen, alleen de precieze invulling was (en is) nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Wow, verry nice indeed.

1 opmerking toch nog, daarna hou ik me mond :X, dat rood van bovenin steekt wel een beetje af bij de rest :)

Maargoed verder echt heel mooi. Maar begrijp ik dat goed, komt er een abbo sectie op tweakers?

Heb er geen problemen mee, sinds ik tweakers heb ontdekt is mijn leven een stuk makkelijker geworden B)
Dus beetje betalen voor alle goede info evt vind ik geen probleem, als femme dan ook eens in de 10 jaar op vakantie kan dan is dat TOPPIE >:)

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
komt er dan ook prepaid voor de arme studentjes? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"You don't have permission to access /~femme/stuff/layout/ on this server."

jammer hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Amd heeft een mooie grote sponsorbanner zo te zien :Y)

Worden nu dan ook alle Intel servers vervangen door AMD modellen as part of the deal ?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
zo netjes gedaan femme.... ziet er veel belovend uit id >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

FastBunny schreef op 16 augustus 2002 @ 10:31:
[...]

Amd heeft een mooie grote sponsorbanner zo te zien :Y)

Worden nu dan ook alle Intel servers vervangen door AMD modellen as part of the deal ?

*zucht* :P

Dat is een _voorbeeld_ van een leaderboard. Dat ding staat er dus niet permanent en Intel zou er net zo goed een kunnen nemen (hoewel de vraag naar die dingen echt heel erg laag is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Wouter Tinus schreef op 16 augustus 2002 @ 10:42:

[...]

*zucht* :P

Dat is een _voorbeeld_ van een leaderboard. Dat ding staat er dus niet permanent en Intel zou er net zo goed een kunnen nemen (hoewel de vraag naar die dingen echt heel erg laag is).
Ohh okay dan :) Ik dacht misschien leuke deal met AMD gesloten ofzo ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 11-09 07:46
heeel vet!!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Dries Arnolds schreef op 16 augustus 2002 @ 10:01:
[...]
Als ik Femme was zou ik deze vraag als een belediging opvatten :+
Ik weet nu beter, hij heeft t.net ook zelf ontworpen, alleen GoT draait op third party software. Nogmaals ziet er echt leuk uit, ben genieuwt wanneer het doorgevoerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk ben ik benieuwd of de navigatie (trackers) aan de linkerkant nu de mogelijkheid krijgen om ingeklapt te worden zodat niet relevante trackers weg zijn, en wel relevante trackers meer entries tonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Femme schreef op 16 augustus 2002 @ 02:19:
Nieuwssubmit: linkcheck (controleren of een link al in de queue staat) voor submitten

Stats: veel meer serverstats

Meuktracker: categorisering van meukupdates, koppeling met software producten, meer infovelden zoals licentievorm en filegrootte

Frontpage: andere indeling. De meukupdates komen beter in beeld en van het 'breaking nieuws' komt een korte inleiding met plaatje op de fp.

Layout settings: keuze uit minimaal twee kleurstellingen, settings mbt transparante fadende menu's (ivm traagheid op minder snelle pc's).

4) Nou, vooruit :)

[afbeelding]

[afbeelding]
:9

Vooral die linkcheck is verdomd handig zeg. Ik ben al zenuwachtig :P

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Bij de trackers moest ik wel meteen aan http://www.gistron.com denken ... die hebben laatst ook vernieuwd, en hebben dezelfde vormen gebruikt.

Maar dit betekend ook dat de standaard niet-betalende bezoeker ( zonder skins ) dus van de zwart-rode kleur af is? Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
speed24 schreef op 16 augustus 2002 @ 13:11:
Bij de trackers moest ik wel meteen aan http://www.gistron.com denken ... die hebben laatst ook vernieuwd, en hebben dezelfde vormen gebruikt.

Maar dit betekend ook dat de standaard niet-betalende bezoeker ( zonder skins ) dus van de zwart-rode kleur af is? Jammer...
lijkt me wel! :)
Als ze de mooiste skins en functionaliteiten in het standaard pakket doen, komen er geen abbo's meer ;) Ga jij betalen voor iets wat je al hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 11-09 10:24

Dries Arnolds

*bling bling*

Niet betalende bezoekers krijgen een paars/groen/oranje skin. Zodra je een abbo hebt mag je minder hoofdpijngevoelige kleuren uitzoeken >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorammeke
  • Laatst online: 10-09 14:18

jorammeke

Prutser

:9~ :9~ _/-\o_

De nieue layout ziet er wel heel strak uit...
Kan bijna niet wachten......

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die leaderplank is dus een testbanner. Er draaien er ook een paar andere van Dell, Handspring en Matrox om de ruimte te vullen. Zoals gezegd zul je ze niet vaak zien omdat het aantal verwachte leaderboard adviews erg klein zal zijn in vergelijking met het totale aantal adviews op t.net. In de nieuwspostings zullen ook BigAds geplaatst kunnen worden, maar ook die zul je waarschijnlijk niet zo vaak tegenkomen:

Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~femme/stuff/layout/teaser3.png
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:05:
Eigenlijk ben ik benieuwd of de navigatie (trackers) aan de linkerkant nu de mogelijkheid krijgen om ingeklapt te worden zodat niet relevante trackers weg zijn, en wel relevante trackers meer entries tonen :)
Zie mijn post hierboven. Abonnees zullen de mogelijkheid krijgen om de volgorde te veranderen, trackers weg te laten en het aantal item per tracker te veranderen tussen 1 en 9. Het zal nog wel een paar maandjes duren voordat de abonnementen van start gaan omdat we eerst een goed pakket willen samenstellen en alles organisatorisch en administratief goed op orde & getest willen hebben (er komt daarvoor wel een pilot waar je aan mee zou kunnen doen :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

speed24 schreef op 16 augustus 2002 @ 13:11:
Mijn layout bestaat al sinds eind april en toen had Gistron nog geen nieuwe vormgeving.
Er komt een tweede skin met neutralere kleuren die ook door niet-betalende bezoekers gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

Femme schreef op 16 augustus 2002 @ 15:11:
Er komt een tweede skin met neutralere kleuren die ook door niet-betalende bezoekers gebruikt kan worden.
war is hij toch goed voor ons :D

wie gaat nou de site namaken en hem eerder online gooien als T.net ?

iig ben benieuwd.

owja nogiets als je op de frontpage dus eeen reactie achterlaat bij een news message. is het dan niet handig dat we toch zelf ook fotoz kunnuh posten maar dan thumbnail formaat dus iets van 150x100 oid.. wat is soms wel handig vooral bij de vraag & aanbod als je daar direct fotoz kan plaatsen..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Voor V&A kan het inderdaad handig zijn, maar plaatjes in de reacties gaat nu niet gebeuren. Ik gebeurt nu al dat de zeldzame tags die beschikbaar zijn door aandachttrekkers worden misbruikt (hele teksten vetgedrukt). De reacties zijn feitelijk ondergeschikt aan het artikel waar zij bij horen en mogen de leesbaarheid van dat artikel dus niet verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik moet zeggen het ziet er allemaal erg mooi uit!

Eén vraagje. Komt er een search bij de meuktracker? Ik heb er wel eens een beta van voorbij zien komen een paar maanden terug, maar heb hem nooit echt op Tnet gezien. Mij lijkt het iig een hele handige functie. Als de meuk dan toch al verder geïntegreerd gaat worden op de FP is het wellicht een goed idee.

Ook ik kan niet w88 op de nieuwe layout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er komt een search voor de meuktracker ja (en meer verbeteringen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

* Floor-is trots op Fempie

Ik surf met grote regelmaat via de nieuwe layout (jah hij is al in dev-form te surfen als je de juiste url+login+pass weet) en ik vind het heerlijk! :)

[Even teasen mode aan]
De stats worden echt zoooo gaaf! (Ze zijn nog niet eens voor de helft af, maar zoals het er nu uitziet is het zo anders en zo ontzettend veel uitgebreider, dat wordt echt super voor de stats-freaks!)

[/teaser]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik kan niet alles zien van het ontwerp, maar is er niet gekozen voor een te hip designer achtig ontwerp inplaats van iets functioneels zoals bijvoorbeeld cnet oid?

Persoonlijk kom ik op heel veel sites voor het design, maar op tnet kom ik voor de info en door een overkill aan grafische foefjes, ja goh, boeit me niet echt eigenlijk. Maarja, ik wacht wel tot ik alles zie :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

femme: meer ... meer ... teasers (1 totaal shot?)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik doe nog wel ff een teaser:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~floris/GoT-spul/statsvoorfreaks.jpg

Eigenlijk meer dan ik wilde laten zien, maar ik ben zo trots :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Yellow|A schreef op 20 augustus 2002 @ 01:08:
Ik kan niet alles zien van het ontwerp, maar is er niet gekozen voor een te hip designer achtig ontwerp inplaats van iets functioneels zoals bijvoorbeeld cnet oid?
Wij denken van niet, het ziet er dan wel gelikt uit, maar het navigeert, na even wennen, een stuk eenvoudiger en het is rustiger voor je ogen. Daarnaast is het ook nog eens duidelijker allemaal. (Rood op grijs was niet zo fijn IMHO)
Persoonlijk kom ik op heel veel sites voor het design, maar op tnet kom ik voor de info en door een overkill aan grafische foefjes, ja goh, boeit me niet echt eigenlijk. Maarja, ik wacht wel tot ik alles zie :)

Doe dat maar, je kan een aantal dingen aan en uit zetten en ik denk dat je zult merken dat het voor ieder wat wils wordt :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Scarecrow schreef op 20 augustus 2002 @ 01:09:
femme: meer ... meer ... teasers (1 totaal shot?)

Een totaalshot doen we niet totdat we online gaan, er moet nog wat te raden blijven en we moeten ook nog daadwerkelijk iets laten zien dat nog niet bekend was natuurlijk!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Daar hoef je niet bang voor te zijn. De functionaliteit en navigatie is beter dan van het huidige design en de vormgeving vind ik cleaner en daardoor overzichtelijker. De snelheid is nog steeds even goed dankzij HTTP compressie en slim gebruik van javascripts.

Het stats grafiek scriptje is overigens nog niet af en laat daardoor gemiddelden en maximalen zien die niet altijd juist zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Wat raar trouwens, in die laatste stats teaser staat gemiddeld cpu verbruik op >300% :?
Is dat gewoon een load van 3.x oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, wordt GoT verder geint in de pagina zelf, dus dat eigenlijk GoT ziet met daaromheen het menu enzo? En die abo's welke prijsKLASSE verstaan we daaronder? 5 euro per jaar of 10 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

rb338 schreef op 20 augustus 2002 @ 01:21:
Wat raar trouwens, in die laatste stats teaser staat gemiddeld cpu verbruik op >300% :?
Is dat gewoon een load van 3.x oid?

Zoals gezegd: de waardes kloppen nog niet.
Owja, wordt GoT verder geint in de pagina zelf, dus dat eigenlijk GoT ziet met daaromheen het menu enzo? En die abo's welke prijsKLASSE verstaan we daaronder? 5 euro per jaar of 10 euro per maand?
Het is de bedoeling dat er voor GoT uiteindelijk ook een template wordt gemaakt met dezelfde stijl als het nieuwe t.net, maar dit zal bij de lancering van de nieuwe layout gebeuren.

Bij de prijzen van de abo's moet je denken aan een aantal euro's per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

ziet er heel :9~ uit. Mooi werk Femme!!

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Ik neem ook zeker een abbo :) Erg mooi werk dit :)

En komen er ook nog meer templates voor GoT :? Ik denk dan in de richting van iets alleen text :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
Is dat abbo waarover gesproken wordt;
zowel geldig als voor de Frontpage als Got? of komt er een 'gedeeld' abbo goedkopere voor aaleen de frontpage of alleen got?

blijft een leuke tag die [0fftopic]tag :D

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 10:02
Hij... is zo... nijs :)

Zeker goede vormgeving.. duidelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik moet zeggen dat de nieuwe layout echt een complimentje waard is!! :)

* Renegade wil er nog best wel ff op wachten

En aangezien nog niemand het gevraagd heeft... 'Waar/wanneer kan ik me inschrijven voor de pilot'? :+ ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Renegade op 20-08-2002 10:30 . Reden: closing sub tag was ook wel praktisch ja :P ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Scarecrow schreef op 20 augustus 2002 @ 10:06:
offtopic:
Is dat abbo waarover gesproken wordt;
zowel geldig als voor de Frontpage als Got? of komt er een 'gedeeld' abbo goedkopere voor aaleen de frontpage of alleen got?

blijft een leuke tag die [0fftopic]tag :D

abo's gelden altijd voor FP en GoT samen :)

inschrijven voor de pilot zal nog wel ff duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

as ik me niet vergis zie ik allemaal antialias plaatjes... zijn dit nog ps ontwerpen of screenshots uit xp....?!

anyway wil je ajb de txt in een menu niet centreren maar gewoon link uitlijnen, anders gaat het zo zwemmen...

maar als jullie em al kunnen gebruiken, is ie dus al af... waarom kunnen wij em niet gebruiken..?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[nohtml]
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 19:26:
as ik me niet vergis zie ik allemaal antialias plaatjes... zijn dit nog ps ontwerpen of screenshots uit xp....?!
Ik denk dat het XP is (specifieker: ClearType fonts). Zo ziet het er bij mij ook uit nl. :).
maar als jullie em al kunnen gebruiken, is ie dus al af... waarom kunnen wij em niet gebruiken..?! :D
Hij is nog niet af. Dat er een paar screenshots zijn wil niet zeggen dat alle mogelijke functies die er nu zijn + een aantal nieuwe al zijn omgezet naar de nieuwe layout :). Maar het grootste gedeelte kan inderdaad al getest worden door crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Dubbelpost.

[ Voor 0% gewijzigd door PcDealer op 21-08-2002 10:24 . Reden: Stom ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

zoals Femme al gezegd had:
Femme schreef op 20 augustus 2002 @ 01:47:
Zoals gezegd: de waardes kloppen nog niet.

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 11:48

klokop

swiekie swoeng

1- Ik vind de tabbladen niet mooi. Geen argumenten. Rest is wel OK.

2- typo's:
... heb ik gehoort ...
... zijn verhuist of ...
Typo's in de tekst v/d posts dus. Vind ik slordig, en ik verbeter ze gewoon, misschien dat iemand er dan nog wat van leert :/

3- Waarom is bijna iedereen ineens bereid te betalen voor content?? Is er een 'grote omslag' gaande op internet waar ik niks van weet?

[ Voor 0% gewijzigd door klokop op 22-08-2002 09:33 . Reden: fouten staan in posts ]

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

1. Misschien dat een andere skin je beter bevalt :)
2. In het topic, wat heeft dat met de layout te maken?
3. De betaalde accounts krijgen extra features. Alle content zoals die nu is blijft gewoon gratis.

• klokop
  • Laatst online: 06-07 11:48

klokop

swiekie swoeng

Re: [Wouter Tinus] 3.
Zal wel, maar ik denk dat het een teleurstelling gaat worden, het aantal mensen dat wil gaan betalen voor extra features. Zelfs als mensen in hun posts aangeven dat ze wel willen gaan betalen... Niet dat ik het GOT niet gun hoor.

[ Voor 0% gewijzigd door klokop op 22-08-2002 09:36 . Reden: typo :( ]

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

• Reacher
  • Laatst online: 08:37

Reacher

oldschool

klokop schreef op 22 augustus 2002 @ 09:36:
Zal wel, maar ik denk dat het een teleurstelling gaat worden, het aantal mensen dat wil gaan betalen voor extra features. Zelfs als mensen in hun posts aangeven dat ze wel willen gaan betalen... Niet dat ik het GOT niet gun hoor.

Ik verwacht dat het aantal mensen dat wilt gaan betalen voor extra features of gewoon om het feit om Tweakers.net te steunen best groot zal zijn.

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Verwijderd

Reacher schreef op 22 augustus 2002 @ 09:47:

Ik verwacht dat het aantal mensen dat wilt gaan betalen voor extra features of gewoon om het feit om Tweakers.net te steunen best groot zal zijn.
Inderdaad, ook gewoon het steunen van Tweakers.net kan een reden zijn.
Zie het op dezelfde manier als dat je een opensource programmeur een donatie geeft omdat je veel plezier/gemak van zijn programma hebt.
Het hoeft niet, maar je wilt wel wat geven.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

klokop schreef op 22 augustus 2002 @ 09:36:

Of het een teleurstelling wordt of niet hangt af van wat wij ervan verwachten ;). Het is natuurlijk niet zo dat we hier rijk van denken te worden, maar het kan wel weer een extra -stabiele- bron van inkomsten zijn, en dat is met de onstabiele bannermarkt altijd mooi meegenomen.

• Nielsz
  • Niet online
Als het dan toch even over het betaalde gedeelte heeft. Ik hoor van reacher (t.net crew):
Ik neem aan, dat jullie hier gewoon berekeningen voor gedaan hebben, en niet erop gokken: "Naj, ik denk dat het ongeveer eventueel wel groot zou kunen zijn. Denk ik". Ik noem tweakdsl :X

Verder ziet de layout er erg mooi uit :)

• Reacher

Reacher

oldschool

Nielsz schreef op 22 augustus 2002 @ 13:37:
Als het dan toch even over het betaalde gedeelte heeft. Ik hoor van reacher (t.net crew):

[...]

Ik neem aan, dat jullie hier gewoon berekeningen voor gedaan hebben, en niet erop gokken: "Naj, ik denk dat het ongeveer eventueel wel groot zou kunen zijn. Denk ik". Ik noem tweakdsl :X

Verder ziet de layout er erg mooi uit :)

Er staat toch echt dat ik verwacht dat er genoeg mensen zijn die willen betalen. :P

Hier is helemaal niets voor berekent.

Het kan best zijn dat ik er enorm naast zit.

born to do porn!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Reacher schreef op 22 augustus 2002 @ 13:42:
Het kan best zijn dat ik er enorm naast zit.
En dan :? Sterft het een stille dood...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nielsz schreef op 22 augustus 2002 @ 13:37:

Tja, niet iedereen die (T.net crew) achter z'n naam heeft voert dezelfde taken uit. Reacher heeft niet veel te maken met de ontwikkeling van de betaalaccounts :+.

De vergelijking met TweakDSL is overigens geen geldige, aangezien we dat niet zelf hebben opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er is vorig jaar al een enquete gehouden onder de bezoekers waaruit bleek dat de bereidheid om te betalen voor abonnementen groot is. De vraag is hoeveel mensen daadwerkelijk tot het aanschaffen van een abonnement overgaan. Aangezien de bereidheid er is, verwachten we dat we met de juiste combinatie van diensten en marketing (relatief) veel mensen over de streep kunnen trekken. De abonnementen zijn een lange termijnproject. We verwachten dus niet instant succes.

Betaalde content moet gewoon wel als we betere reviews willen gaan maken. Met de sterk fluctuerende bannerinkomsten kan het niet gedekt worden en de overige inkomsten zijn nodig om de operationele kosten te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JGame
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-08 16:59
Is het zo dat de abo's de content van de site ook bannerloos te zien krijgen ???
Dat zal voor mij ZEKER een pre zijn.

Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een bannerloze website behoort inderdaad tot de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Compimenten voor de strakke vormgeving zeg :9 heel fraai.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

* m-m gaat zeker overwegen offie die aantal pleuro's per maand kan betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher

Reacher

oldschool

m-m schreef op 24 augustus 2002 @ 16:06:
* m-m gaat zeker overwegen offie die aantal pleuro's per maand kan betalen!

Overwegen = Fout :P
Doen = Goed ;)

born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Laatst online: 21-10-2017
Ik ben volgens mij de enige die de lay-out niet echt geweldig vind. Beetje te grijs/saai/donker. Maar dat kan met die templates dus opgelost worden denk ik.

Ik neem denk ik wel zo'n abbo op T.Net. Gewoon omdat ik nu al meer dan een jaar iedere dag op deze site kijk en ze daar wel wat centjes voor mogen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Cardinoz schreef op 24 augustus 2002 @ 22:48:
Ik ben volgens mij de enige die de lay-out niet echt geweldig vind. Beetje te grijs/saai/donker. Maar dat kan met die templates dus opgelost worden denk ik.

Wacht maar eens totdat je de nieuwe FP hebt gezien :9 :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Reacher schreef op 24 augustus 2002 @ 16:17:

[...]

Overwegen = Fout :P
Doen = Goed ;)
16 jaar zijn = goed
werkeloos zijn en dus afhankelijk zijn van zakgeld = fout

i rest my case :P
maar ik denk dat ik het waarschijnlijk niet kan laten om toch te gaan betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Templates op de frontpage? Lijkt me marketingtechnisch absoluut niet interessant... Zelfde geldt voor GoT trouwens... Een pagina moet in 1 oogopslag herkenbaar zijn, en met templates heb je dat niet. Dat doe je een tijdschrift of een krant ook niet...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Templates is ook een groot woord :). Afiak kan de indeling van de pagina niet worden aangepast (op de update tracker na, maar dat is een ander verhaal). Het gaat dus om kleinere layout-dingen zoals lettertypes, kleurtjes, logootjes, knopjes etc.

Marketingtechnisch interessant? Neuh. Maar altijd leuk om een keuze te hebben toch? Het scheelt in ieder geval weer een aantal :r -roepers bij de introductie als er meteen twee smaken zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Voor de ouderen onder ons komt er hopelijk ook nog een classical layout :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Wouter Tinus schreef op 25 augustus 2002 @ 00:49:
Marketingtechnisch interessant? Neuh. Maar altijd leuk om een keuze te hebben toch? Het scheelt in ieder geval weer een aantal :r -roepers bij de introductie als er meteen twee smaken zijn ;).
Mag ik dan :r gaan roepen omdat er met "templates" gewerkt wordt? Anders wordt het zo saai hier :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

GiLeX schreef op 25 augustus 2002 @ 00:59:
Voor de ouderen onder ons komt er hopelijk ook nog een classical layout :? :P

De huidige layout zal moeten sterven omdat ik geen zin heb om twee Tweakers.netten te onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Femme schreef op 25 augustus 2002 @ 02:16:

[...]

De huidige layout zal moeten sterven omdat ik geen zin heb om twee Tweakers.netten te onderhouden.
moordenaar !
maar www.tweakers.net/wot gaat dus ook niet meer werken?

Ik hoop btw wel dat printer.tweakers.net of iets vergelijkbaars blijft bestaan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik hoop btw wel dat printer.tweakers.net of iets vergelijkbaars blijft bestaan...?
en de wapversie natuurlijk, die is onmisbaar geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al eens eerder gevraagd hoor, sorry dan... :)

Maar waarom wordt het forum Gathering of Tweakers niet in dezelfde vormgeving gedaan als de nieuwe frontpage van tweakers.net
Het nieuwe ontwerp is duidelijk ook gebasseerd op de Shop van Tweakers en door GoT ook in die stijl te doen is het misschien wel duidelijker voor vooral nieuwe bezoekers...

Trouwens nieuwe layout is ERRUG mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:07:
Misschien is het al eens eerder gevraagd hoor, sorry dan... :)

Maar waarom wordt het forum Gathering of Tweakers niet in dezelfde vormgeving gedaan als de nieuwe frontpage van tweakers.net
Het nieuwe ontwerp is duidelijk ook gebasseerd op de Shop van Tweakers en door GoT ook in die stijl te doen is het misschien wel duidelijker voor vooral nieuwe bezoekers...
Dat is ook de bedoeling in de toekomst (dus niet over een paar weken, dit staat op de lange termijn planning), dat GoT eenzelfde skin krijgt als T.net en mogelijk ook andersom :)

Je bent trouwens de eerste die het opvalt dat shop.tweakers.net een beetje de voorloper is/was van de nieuwe layout :P :)
Trouwens nieuwe layout is ERRUG mooi.

Daar geef ik je gelijk in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
heeeeeeel netjes!

klasse femme! :)

btw : groetjes aan fleur :* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Laatst online: 21-08 17:26

Plux

Team KVM

Femme schreef op 25 augustus 2002 @ 02:16:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Kan de klassieke layout niet als niet-ondersteunde template aanblijven oid, of is zelfs dat teveel werk? Gewoon voor nieuws en standaard dbase-queries en zo? A la /wot op dit moment

Boeit me ei'k niet echt omdat ik uiteraard toch wel de mooie nieuwe versie ga gebruiken, maar ik dacht voor die dagen van weemoed :P

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Allemaal een paar screenshots maken nu, wordt later goud geld waard :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter Tinus schreef op 26 augustus 2002 @ 17:48:
Allemaal een paar screenshots maken nu, wordt later goud geld waard :P.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/tweakers.png

Done, of bedoelde je dit niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hmmz, dat had ik blijkbaar toch iets anders moeten opschrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 26 augustus 2002 @ 18:10:
Hmmz, dat had ik blijkbaar toch iets anders moeten opschrijven :P

Dat is een bewijslast van de indicatie van het intelligentie quotiënt van gebruikers van Gathering of Tweakers :X :+ :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
Volgens mij word nde nieuwe layout nu geinstalleerd :D

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.