Toon posts:

blauwpunkt autoradiocode

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een autoradio van blauwpunkt gekregen
maar er blijkt een code op te zitten.
Weet iemand hoe ik die er af kan krijgen????
ik heb eens iets gehoor om hem in het vriesvak te leggen maar dat lijkt mij sterk.

Verwijderd

Topicstarter
Dus niemand weet er iets van das jammer dan moet ik maar verder zoekken. Of weet iemand mischien waar ik zoiets mischien wel kan vinden?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:50
Wel knap dat je na 14 minuten al de conclusie kan trekken dat niemand het weet. Ik zou minstens 24 uur wachten voordat je het opgeeft.

Verwijderd

Wannapuf schreef op 16 augustus 2002 @ 00:59:
Wel knap dat je na 14 minuten al de conclusie kan trekken dat niemand het weet. Ik zou minstens 24 uur wachten voordat je het opgeeft.
inderdaad! en ook nog om 00:43 uur 's nachts! door de weeks hebben de meeste bezoekers van GoT toch wel hun nachtrust nodig :P

Verwijderd

Topicstarter
Ohw ja dat zal dan wel. Maar ik wou het graag weten voor het slapen.
want dan kan ik dat ding nog koud zetten voor morgen,Als dat zo is.

• tiguan
BTW, het is Blaupunkt zonder de W

Verwijderd

ah... maar hoe zit dat dan met die code? je hebt hem in een auto gehangen ofzo en toen moest je een code intoetsen? heb nog nooit zelf met dat systeem te maken gehad en ben wel benieuwd hoe dat in elkaar steekt :P

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
.. Invriezen lijkt me inderdaad sterk, ga lekker pitten, dan ben je morgen weer fris om het probleem aan te pakken ;)

(Dat heb ik nou altijd, mensen goede raad geven en deze raad zelf negeren ;) )

Nothing is impossible

• tiguan
Ja mijn pa heeft ook eens zo'n ding gehad van Blaupunkt waar een code opzat, maar die hebben we snel weggedaan.

Verwijderd

Topicstarter
als je zoon radio koopt dan zit die code er bij ,maar ja als dat ding eens zonder accu komt te staan of in een andere auto komt dan moet die code in gevuld worden.
Maar zoon code en gebruiksaanwijzing raken wel eens weg en dan heb je een probleem (mijn probleem dus)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 14:48
Ik heb ook zo'n ding.. code ook onbekend.. Heb toen ff autodealer gebeld, (ding kreeg ik bij de auto) en die gaf een code.. ding stond nog op z'n originele code geloof ik..

Anyway: die radio heeft het 2 dagen mogen uithouden, toen heb ik m eruit gepleurd en er een normaal ding ingezet, kon nieteens CD luisteren met dat blaupunkt kutding. Was overigens een model speciaal voor in mn auto (Opel Combo), dan kreeg je je uitlezing enz in dashboard ipv op radio.. (lekker zinnig)

Heb dat ding nu nog wel ergens, zou alleen bij god niet weten waar, ik zoek 'm wel op als ik auto weer moet inleveren

Verwijderd

Blaupunkt caraudio is super. Je moet natuurlijk niet de goedkope lijn kopen. Ik heb jarenlang een Blaupunkt Radio/Cd speler in de auto gehad. Nooit problemen!
Als je de code wilt hebben, ,oet je naar blaupunkt toe. Ik had een radio/cd speler met keyvard. Er waren voor die radio meer 2 keycards voorhanden. Als de keycards kwijt zijn, moet de radio naar Blaupunkt voor revisie/de-programmaeren.
Wel zo weilig tegen diesfstal, omdat dieven weten dat ze niks aan Blaupunkt radio/cd speler

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:42
Mjah, maar die keycard blijken inmiddels vrij makkelijk te kopieren. Blaupunkt is dus niet meer vogelvrij bij het dievengilde..... :(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:55
Even met blaupunkt bellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.