Wanneer kunnen we die vew8ten?Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:49:
[...]
Als het klaar is krijg je vanzelf de foto`s te zien.
200e Post
Wanneer kunnen we die vew8ten?Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:49:
[...]
Als het klaar is krijg je vanzelf de foto`s te zien.
Verwijderd
Heb ik nog niet overclocked gedraait, mijn oude score was bijna 14000.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:44:
Gefeliciteerd met deze fantastische mod!!!
Niet te overdreven en ook absoluut niet saai.
Gewoon een hele mooie mod...
Maar nu nog een keertje: wat zijn je 3dMark2001SE scores?
(Weet je nog dat je heeeeel graag antwoord wilde hebben op de vraag hoe dat linkje goed gezet werd? Ik denk dat er nou ook wel 6x gevraagd is wat je 3dMark scores zijn.....)
Suc6 verder met de changes aan de waterkoeling e.d.
Demi water en Water Wetter en nog iets anders voor de kleur.Raid schreef op 20 augustus 2002 @ 14:16:
Klein vraagje, wat ga je toevoegen aan je water om geen algvorming te krijgen? (Ja ja, ik weet dat hiet al honderdduizend topics van zijn, maar een echt goed antwoord heb ik nog niet gevonden!) Water Wetter??
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ligt eraan wat ik voor deze krijgsWORDs schreef op 20 augustus 2002 @ 18:20:
[aasgier modus]
Maar voorlopig nog geen behoefte aan een nieuwe uitdaging?
[/assgier modus]
Verwijderd
qwa looks is deze case nog niet klaar, dus wacht maar af.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 01:04:
Zo te zien weer een top-kwaliteit mod van onze eigen "celebrity" a.p. versteeg
Ik wou dat ik er het geld en de middelen voor had maar hier kan ik gewoon niet bij in de buurt komen.
(qua looks ga ik je wel beaten als mn salaris binnen ismaar ik denk dat jouw performance toch flink boven mijn pet gegrepen is helaas
)
VEEL RESPECT hier voor a.p. Versteeg !!!
(we moeten eens sof2 spelen, dan is er in ieder geval IETS waarmee ik het van je win)
PS. ik zie deze wel weer op de volgende CeBIT net als je "oude".
het zou nog niet eens zo gek zijn om je mods wat meer te laten werken door het OS, licht aan uit/ fan`s harder en zachter , enzv.The Real Falcon schreef op 20 augustus 2002 @ 19:18:
Ik heb denk ik nog wel een coole feature voor je mod a.p.versteeg, namelijk als volgt!
De zijkanten moeten eigenlijk automatisch open gaan, vind je niet?Iets met luchtdruk of nog liever waterdruk? ..
En bij windows shut down menu...en optie met Casemodding mode. Gaat windows zich zelf uit zetten en ondertussen zet ie de deuren open van je pc..
Ik draaf door !!!! ...
Had ik al gezegd? COOLE MOD!
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Floppy B kan je natuurlijk heel simpel iets laten doen(het stroompje dan he)P5ycho schreef op 21 augustus 2002 @ 16:42:
pak een microcontroller van parallax.com, hang em aan je seriele poort en geef em commando's on the fly. mogelijkheden zijn echt eindeloos (prijzen ook). Dit staat wel in mijn lange termijnplanning. Ik ken wel iemand die zo al zijn hele pc bestuurt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
GoneThe Dolf schreef op 21 augustus 2002 @ 17:39:
wat was de site van je oude mod ook alweer?
Ja dit had ik ook ergens gezien op een Lian-Li, ziet er goed uit. Maar eigenlijk zoek ik iets met hoogte verschil(letters hoger liggen)Raid schreef op 22 augustus 2002 @ 21:12:
Kijk eens op de volgende link, deze kan je zelf maken
http://www.bit-tech.net/article/88/
Anders misschien een idee om bij modelbouwliefhebbers te kijken (er zijn er genoeg die bv modelbouwkraanmankettes maken tot in de details). Adressen heb ik helaas niet.
Dankje voor het compliment._ferry_ schreef op 22 augustus 2002 @ 21:19:
deze is echt retesnel zeker? meer dan 3ghz, ti4600, echt relaxxxxxt
en dat in zon mooie case, om nachten lang van te dromen....
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nee, RC auto`s, en heeeeeeel veel MSN`NDemoniac schreef op 22 augustus 2002 @ 23:38:
offtopic:
Zijn je zoons ook van die overclockers/casemodders als jij?
Hmmz, bedoel je met die knipoog waar ik bang voor ben? Maar doe eens een leuke gooi, als het binnen het redelijke blijft....
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
Metal to the bone
Zoveel heeft het echt niet gekost.Totaal ongv. 900 euro(wat ik niet allemaal heb hoeven te betalen,wegens inruil WC-aopen)Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:21:
Standaard Promethia kast : 640 euro
Lian-Li miditower : 250 euro
Raam, fans, CCFLs : 100 euro ?
Overige kosten (snijden alu etc:: 200 euro ?
Totaal : +- 1200 euro(Waarschijnlijk meer)
Tegen de 3000 gulden geef ik toch liever ergens anders aan uit....:/
Grappige mod trouwens
idd.
Bedankt voor het complimentVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 08:27:
Vet man, ziet er netjes uit, mooie overklok ook, dat epox bordje doet het goed!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Komt omdat hij over heel de wereld op zoveel site`s staat en dan ook nog eens met een link naar mijn site. Ja als ik betaald kreeg per hit zou ik nu binnen zijn.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 22:17:
Hij ligt er alweer uit.
a.p., hij mag wat mij betreft nog steeds op onze site, geen limiet!! Contact me!
Verwijderd
see your mail.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 02:03:
Nee niet de hele site, maar wel de pics en een kort nederlands howtootje met wat achtergrond info
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Kwelle modScatman_II schreef op 25 augustus 2002 @ 14:34:
jezus wat een kwelle mod
Verwijderd
nus ie weer UpAndRunning,Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:03:
Hij ligt er weer uit, maximum hits, maar hij staat nu ook met een Nederlands verhaaltje op ccmod: http://www.ccmod.com/howto.php/23
Inclusief enkele nieuwe exclusieve pics.
dot.blaat
The Web server cannot find the file or script you asked for. Please check the URL to ensure that the path is correct.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:03:
Hij ligt er weer uit, maximum hits, maar hij staat nu ook met een Nederlands verhaaltje op ccmod: http://www.ccmod.com/howto.php/23
Inclusief enkele nieuwe exclusieve pics.
Verwijderd
Lukt alweer denk dat ik gehacked was, heb nu mijn backup erop gezet en nu lukt het wel.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:34:
Geen idee, jij bent de enige met die klacht, hij loopt als een tierelier en er zijn er al ruim 50 binnengekomen op de link
Link werkt alleen bij mij niet HTTP error 404 met een grimmige smile erbij.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 22:34:
Geen idee, jij bent de enige met die klacht, hij loopt als een tierelier en er zijn er al ruim 50 binnengekomen op de link
Ja dat weet ik, want als ik met een ander OS opstart kan ik de site ook gewoon zien. Maar anders krijg ik HTTP 404 error.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Dankje voor het compliment, maar jij kan er ook wat van.Bart_Banaan schreef op 31 augustus 2002 @ 16:58:
buitengewoon
![]()
Die koeling i.c.m. de overclock is gewoon helemaal te goed!
Nee, nog niet.Raid schreef op 31 augustus 2002 @ 19:23:
Dhr. Versteeg, heb je misschien een kleine previeuw voor ons van je WC opstelling voor de GPU en Northbridge![]()
Heb je trouwens nog iets kunnen vinden voor je ALU casebadges?
nee, hier ga ik niet aan mee doenG33RT schreef op 31 augustus 2002 @ 21:33:
damn u r good
ga je meedoen aan die xxlcases contest? die win je wel
Thank youTwoR schreef op 11 september 2002 @ 11:58:
Very nice good job
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Dan heb je een heel goed mobo besteld, over het bios, daar heb ik net contact over gehad met Epox en ze doen er alles aan om deze zo snel als mogenlijk naar mij te verzenden als hij af is.Nu kan je het beste gewoon met de laatste bios draaien die op de epox site te vinden is . De 08-22-02 zie link.ken schreef op 11 september 2002 @ 15:08:
a.p.versteeg:
Ik krijg morgen mijn Prometeia
Nog enkele tips ??
Welke bios versie kan ik het beste gebruiken?? (Epox4G4A+)
Ik heb de Black Edition besteld
Ok thanxVerwijderd schreef op 11 september 2002 @ 16:14:
[...]
Dan heb je een heel goed mobo besteld, over het bios, daar heb ik net contact over gehad met Epox en ze doen er alles aan om deze zo snel als mogenlijk naar mij te verzenden als hij af is.Nu kan je het beste gewoon met de laatste bios draaien die op de epox site te vinden is . De 08-22-02 zie link.
http://www.epox.nl/english/support/bios/pentium4.htm
Deze heeft nog niet de min temps maar daar word aan gewerkt. Draait bij mij super zoals je kan zien, heb gisteren een membench in Sisoft gehaald van 3700.Dit is met @DDR482 gedaan, dus een cpu fsb van 193 en een mem snelheid 4/5 van 241.25mhz.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Mushkin PC2100 HP Level 2 is verkocht en ik heb morgen de nieuwste Mushkin PC2700 HP Level2 die net uit is ,binnen.ken schreef op 11 september 2002 @ 17:59:
[...]
Ok thanx
Die mem scores zijn echt![]()
Waar heb je die Samsung geheugen vandaan
Wat heb je met die Mushkin L2 geheugen gedaan??
nee helaas nog niet wat ik zoek, maar heb wel inmiddels op transparant plakfolie kunnen printen en dat staat ook strak.Raid schreef op 11 september 2002 @ 18:39:
Heb je trouwens nog iets kunnen vinden voor alu casebadges?
Verwijderd
Dahm, ben benieuwd wat het volgende project gaat worden...Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 12:35:
Als alles mee zit is deze mod morgen onderweg naar Denemarken samen met zij nieuwe eigenaar, dus nr.2 gaat zijn aanvang krijgen.
Zal wel weer anders en meer chillzijn dan de Prometeia-Li.
voor hoeveel € gaat die mod de deur uit dan?Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 12:35:
Als alles mee zit is deze mod morgen onderweg naar Denemarken samen met zij nieuwe eigenaar, dus nr.2 gaat zijn aanvang krijgen.
Gaat hij naar de makers van de prometia cooling systeem (Chip-con)Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 12:35:
O, dan weet jij meer dan ik.stunter schreef op 16 september 2002 @ 16:12:
[...]
Gaat hij naar de makers van de prometia cooling systeem (Chip-con)![]()
Aangezien deze ook in Denemarken zitten.
das netjes dude, doe je goed. Waar kan ik eigenlijk zo'n lose unit kopen voor weinig geld?
is nog niet los tekoop.freekweb schreef op 17 september 2002 @ 00:17:
[...]
das netjes dude, doe je goed. Waar kan ik eigenlijk zo'n lose unit kopen voor weinig geld?
das jammer, zit het er wal aan te komen dan? wil graag een x zo'n unit los kopen
als het gaat komen zal het zeer weinig schelen in de prijs, aangezien zo`n enlight case niet veel meer als 40euro kost.freekweb schreef op 17 september 2002 @ 15:08:
[...]
das jammer, zit het er wal aan te komen dan? wil graag een x zo'n unit los kopen
Zonder de case fan`s en voeding vind ik hem zeer stil.Manie Riets schreef op 17 september 2002 @ 18:41:
Toch jammer dat speciale koelmethodes nog zo duur zijn, zodra er meer vraag naar is zullen de prijzen natuurlijk dalen maar ik denk dat dat nog wel ff duurt, het zal niet snel mainstream worden.
Ik zou heel graag een prometia aanschaffen maar als student zijnde is het nog een te grote uitgave. Mocht ik ooit een echte baan krijgen veranderen de zakenHoeveel herrie maakt een prometeia eigenlijk?
Verwijderd
Ik ben nu werkenloos en moet met mijn vrouw en kinderen van een zeer klein inkomen rond komen, ik moest omscholen wegens ziekte(schildklier 3x te snel, ik ben nu inmiddels wel helemaal genezen)Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 17:22:
Damn, a.p. versteeg heeft het weer voor elkaar
waar werk jijja... en... per maand? tjongejonge
Komt wel goed.Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 21:58:
[...]
Ik ben nu werkenloos en moet met mijn vrouw en kinderen van een zeer klein inkomen rond komen, ik moest omscholen wegens ziekte(schildklier 3x te snel, ik ben nu inmiddels wel helemaal genezen)
Ik heb nu mijn diploma eerste lijns PC technicus/ A+ hardware en software / Certificaat Technical Engineer. Maar kan helaas nog geen werk vinden.
zeg laat is mijn casemod eerder af zijn dan die van jouVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 01:05:
Ik ben nu bijna klaar met de nieuwePROM-LI-PRO
, ik ga nog geen foto`s plaatsen maar wil wel alvast wat gebruikte onderdelen vertellen.
Prometeia /Lian-Li PC76 / WC,cooltech>klax / Totale verbouwing
Nog een paar dagen en hij is helemaal klaar, ik ben nu alleen nog met verlichting bezig en ga maandag mijn waterblokjes halen. De radiator/pomp/ zitten er al in ook draait de pc al maar dan nog met lucht op 9700 en de nohrtbridge.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Is eigenlijk al mijn derde in die tijdReseTTim schreef op 20 oktober 2002 @ 01:09:
[...]
zeg laat is mijn casemod eerder af zijn dan die van jouben er een half jaar mee bezig en jij bent alweer aan je 2de mee klaar
Sorry voor de kick maar:Verwijderd schreef op 16 August 2002 @ 14:15:
[...]
Het orginele frame van de Prometeia verbreed, toen van het stuk alu wat ik overhad van de window mod. een front gemaakt. De zijkanten zijn gemaakt van 1 linker PC70 deur. Even meten is weten en dan alles netjes vouwen zodat ik het er nog makkenlijker opzet als het orginele spul. Front is klik en de zijkanten moet je net zoals de Lian-Li deuren er op zetten.
Die heb ik gebogen met een machine van een kennis die er normaal dakgoten mee buigt.The Undertaker schreef op 17 november 2002 @ 18:39:
[...]
Sorry voor de kick maar:
Hoe krijg je dat aluminium zo mooi gebogen??? Ik ben bezig met het uitdenken van een mod en ben hier erg benieud naar, aangezien de caes voor een groot deel selfmade zal zijn, idd van aluminium.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq