The Sims - Reset Neighbourhood

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:59
Heeft er hier iemand enig idee hoe ik de neighbourhood van The Sims (met Livin Large, Houseparty, Hot Date, Vacation) kan resetten ZONDER alles opnieuw te installeren?

Ik denk dat ik het ergens moet zoeken in de UserData directories, waar ik er overigens 8(!) van heb (weet iemand waarom dit is?)...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch alle huizen met de Bulldozer verwijderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:59
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 00:24:
Je kan toch alle huizen met de Bulldozer verwijderen??
lol, beetje radicaal vind je niet :P? Ik bedoel dus dat ik gewoon het spel weer in de beginstand wil zetten, dus ook de tutorial.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radicaal maar effectief... zo krijg je het weer naar de begin stand. Je mensen blijven gewoon alle vrienden houden, ook al zijn ze dakloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delete maar "alle" huize, probeer et maar eens, maar niet degene die je wilt houden, Duh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet helemaal precies, maar volgens mij kun je gewoon al die mappen van userdata 1 t/m 8 weggooien, en dan staat er nog ergens een andere userdata map, de naam weet ik even niet meer. Als je deze 8 keer kopieert, en de naam weer verandert in userdata 1 t/m 8 dan heb je weer allemaal lege buurten.
Maak wel even een bacupje van die mappen, want tis al aardig lang geleden dat ik daarmee aan het klooien ben geweest..... >:)
Pagina: 1