Toon posts:

nieuwe zwarte serie logitech keyb/mouse?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Verwacht medio / eind augustus

http://www.hartware.net/press.html?id=527
http://www.hartware.net/press.html?id=525

Ik had dit op tweakers.net als news submit gepost, maar is blijkbaar niet geaccepteerd. Daarom hier: het is onderhand al 16 augustus en op logitech.com is er nog geen announcement...wat denken jullie zou de nieuwe comfort set beter stroomverbruik hebben?
Op de internet navigator special edition kan ik al helemaal niet wachten, zwart toetsenbord mét draad :9

Verwijderd

black is mode.. voor pc's dan :)

maar wel heel :9~

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Er zit nog veel meer nieuw spul van Logitech aan te komen hoorde ik van een vertegenwoordiger... Allemaal erg mooi spul wat ik er van gezien heb...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

dat zwart ziet er altijd weer kewl uit :P

Verwijderd

logitech heeft ook goed spul ik heb een muis + toetsenbordje en een webcam van hun en nog nooit een probleem gehad ;)

Verwijderd

Topicstarter
Moartn schreef op 16 augustus 2002 @ 00:27:
Er zit nog veel meer nieuw spul van Logitech aan te komen hoorde ik van een vertegenwoordiger... Allemaal erg mooi spul wat ik er van gezien heb...
Ja volgens mij heeft logitech de smaak te pakken, laatst die cordless trackman erbij:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/219.gif

Is er al meer bekend over release/introductie data?

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
En misschien waar vele op gewacht hadden. Gewacht omdat ze er geen zin in hadden om de cordless optical mouse om de 3 weken van nieuwe batterijen te voorzien. Eindelijk is hier dan de uitkomst.

De cordless stiekem toch met een staartje ;)

Optical MouseMan MX700

Specs

Verwijderd

Topicstarter
groter plaatje van post hierboven:

Afbeeldingslocatie: http://www.hartware.net/media/presse/524/mx700.jpg

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Wat'n cool ding :9
Ik heb nog een muis nodig enneh :9~

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 22:35
Wat een geweldige muis, altijd fijn dat ze ook eens aan de linkshandige medemens denken (NOT)
Das weer eens niks voor mij dus.........

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 15:59
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 00:33:
[...]

Ja volgens mij heeft logitech de smaak te pakken, laatst die cordless trackman erbij:

[afbeelding]

Is er al meer bekend over release/introductie data?
Deze is al leverbaar, ik heb em gekocht (paar dagen geleden) voor 58Euro.
Moet em wel nog uit verpakking halen want hij ligt thuis en ik ben daar dus niet :p
Die niewe toetsenborden zijn wel cool, maar de cordless desktop optical lijkt me meer mogelijkheden te hebben dan dat andere zwart. Jammer dat ze die niet zonder muis verkopen.
Zo te zien die nieuwe met draad wel, maar wil zo'n zwart draadloos :( zonder die muis.

Ik vraag me wel af bij die nieuwe muis MX700, zijn dat de enige 2 knoppen samen met het scrollwieltje???

[ Voor 0% gewijzigd door Gizmoke op 16-08-2002 19:24 . Reden: foutje ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 00:44:
groter plaatje van post hierboven:

[afbeelding]
was het de bedoeling dat het om dezelfde muis gaat? :?
dat is duidelijk niet het geval maar deze zijn wel :9~

ook dat dat toetsenbord, dat eerst alleen cordless was nu wel met een snoertje komt

I WANNA I WANNA :9~

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:18:
[...]

was het de bedoeling dat het om dezelfde muis gaat? :?
dat is duidelijk niet het geval maar deze zijn wel :9~

ook dat dat toetsenbord, dat eerst alleen cordless was nu wel met een snoertje komt

I WANNA I WANNA :9~
Ja, I WANNA, zouden ze het nu apart verkopen? Op site staan alle logitech toetsenborden met snoer apart te verkrijgen, en de draadloze nie, jammer.

Ik vraag me ook af of mijn Logitech cordless trackman optical ook op hetzelfde zendertje van dat toetsenbord zou werken mocht ik zo'n zwart optical ding aanschaffen.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Waar zitten de linker en rechter muis button op de mx500/700 :?

Afbeeldingslocatie: http://www.computerbase.de/pictures/news/3735/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.computerbase.de/pictures/news/3735/1.jpg

edit:
Plaatjes toegevoegd.

Verwijderd

Gewoon...

de zilvere uitlopers links en rechts boven !?!?!?!???

• Matthijs
  • Laatst online: 23-07 10:32
kwijl! ik wil die zwarte man.. :)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Wat maken die lui toch ongelovelijk mooie muizen. Echt toppertje dat Logitech :)

/dev/null

• Ramon
  • Laatst online: 15:48
geil :P :Y)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 16:32

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

kosz schreef op 16 augustus 2002 @ 00:52:
Wat een geweldige muis, altijd fijn dat ze ook eens aan de linkshandige medemens denken (NOT)
Dan moet je eens kijken naar de trust wireless optical 250P mouse nemen, heb ik ook...rechts en links...en oplaadstation erbij...werkt toppie!! :P

Verwijderd

Topicstarter
Gizmoke schreef op 16 augustus 2002 @ 18:57:
[...]

Deze is al leverbaar, ik heb em gekocht (paar dagen geleden) voor 58Euro.
Moet em wel nog uit verpakking halen want hij ligt thuis en ik ben daar dus niet :p
Die niewe toetsenborden zijn wel cool, maar de cordless desktop optical lijkt me meer mogelijkheden te hebben dan dat andere zwart. Jammer dat ze die niet zonder muis verkopen.
Zo te zien die nieuwe met draad wel, maar wil zo'n zwart draadloos :( zonder die muis.

Ik vraag me wel af bij die nieuwe muis MX700, zijn dat de enige 2 knoppen samen met het scrollwieltje???
Ja die trackman is leverbaar inderdaad, nu nog wachten op dat toetsenbord met snoer, hoop dat de toetsen nu echt zwart zijn i.p.v. donkerblauw, want dat is echt lelijk :r

De MX700 heeft volgens mij de linker en de rechtsmuisknop idd aan de zijkant zitten, linkshandigen pechgehad ofzo? Boven op de muis zitten nog wel 3 knopjes maar die zijn te klein om voor de linkermuisknop en rechter- te gebruiken.

Anyways: post je ervaring over die trackman zodra je hem gebruikt hebt _/-\o_
Wat ik me trouwens ook afvraag: wanneer worden deze nieuwe toetsenborden uitgebracht? Waarom plaatst logitech.com ze niet op hun site? Zo moeilijk is het toch niet om een bestaand toetsenbord een ander kleurtje te geven 8) ?

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 09:56:
[...]

Anyways: post je ervaring over die trackman zodra je hem gebruikt hebt _/-\o_
Wat ik me trouwens ook afvraag: wanneer worden deze nieuwe toetsenborden uitgebracht? Waarom plaatst logitech.com ze niet op hun site? Zo moeilijk is het toch niet om een bestaand toetsenbord een ander kleurtje te geven 8) ?
effe m'n ervaring:
Het is een zalig ding, 8 instelbare knoppen zelfs die zwarte vlek naast bal is een knop. Standaard is dit de rechtermuisknop.

Die cruisecontrol is zeer handig = scrollen zonder aan het wieltje te draaien.

Het zwarte gedeelte is een aangenaam rubber, zilvere is iets gladder, met een zeer gladde en makkelijk te bewegen bal.
Het draadloze is handig, ja zelfs op een trackball. Zendertje staat zo geplaatst dat ik van een redelijke afstand 3 à 4 m m'n pc kan bedienen, handig bij winamp (vanop je zetel een ander liedje).

Handig: mouseware herkent of er andere muizen zijn aangesloten zodat je je huidige muis kunt blijven gebruiken.

• Gizmoke
Prijzen nieuwe Logitech producten. (prijzen uit gewone pc winkel dus geen supergoedkope)
MX300 Optical Mouse 45.95 E
MX500 Optical Mouse 54.95 E
MX700 Cordless Optical Mouse 79.95 E
Cordless Trackman Optical 64.90 E
Cordless Trackman Wheel (new serie) 54 E oud model is 63.95 E

Cordless Desktop Optical (new serie) 129 E oude zwarte nog steeds 145 E
nog een paar toetsenborden < 60 E

Clicksmart 420 130 E
Clicksmart 620 219 E

Er is wel een verschil dat de nieuwe modellen goedkoper op de markt komen dan de oude die er nog steeds zijn.

• Azrael
  • Laatst online: 12-08 16:02
MuErTo ChAvEz schreef op 16 augustus 2002 @ 00:39:
En misschien waar vele op gewacht hadden. Gewacht omdat ze er geen zin in hadden om de cordless optical mouse om de 3 weken van nieuwe batterijen te voorzien. Eindelijk is hier dan de uitkomst.

De cordless stiekem toch met een staartje ;)

Optical MouseMan MX700
Whaaa, dat is echt een geweldige muis, die wil ik absoluut hebben! :9~ :9~

Ben benieuwd of ie ook in een set komt met een toetsenbord, want ik wil al lange tijd een wireless toetsenbord hebben.

(ja heb er nu wel 1tje, zo?n zwarte, maar dies niet radiografisch en veel te klein en kan m niet tegelijk met mn ps2 toetsenbord aansluiten, die ligt dus al eeuwen in de kast)

• FunFactory
  • Laatst online: 24-11-2025

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Hebbuh Hebbuh Hebbuh!!!!!

Kep net alles zwart, toets-tielemans, kast monitor alleen mijn muis nog....
:9~ :9~

Je kan hier beter niets zetten....

Verwijderd

Die toetsenborden zijn niet zwart, dat is het lullige namelijk want je ziet het niet op de foto's. De toetsen zijn bijvoorbeeld donkerblauw.

Wat betreft die muis, het lijkt me superonhandig die knoppen aan de zijkant. Doe dan een gewone Optical Cordless met een docking station, maar niet zo'n principe. Lijkt mij persoonlijk 3x niks.

• Gizmoke
die knoppel langs zijkant zijn de back en forward functie. Dan heb je nog het scrollwieltje, met daarboven cruisen naar boven en eronder cruisen naar onder.
De linker en rechter muiskop zijn de zilverenuitlopers naast het scrollwieltje. Het zijn geen zichtbare knoppen.

Verwijderd

Gizmoke schreef op 21 augustus 2002 @ 21:41:
De linker en rechter muiskop zijn de zilverenuitlopers naast het scrollwieltje. Het zijn geen zichtbare knoppen.
Nu je dit zo zegt, heb ik even de foto hierboven opnieuw bekeken. Wat je zegt kan inderdaad heel goed kloppen, ik zie namelijk dat het zilveren gedeelte iets hoger ligt op het drukgebied :)

In dat geval... mooie muis :)

• Azrael
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 21:32:
Wat betreft die muis, het lijkt me superonhandig die knoppen aan de zijkant. Doe dan een gewone Optical Cordless met een docking station, maar niet zo'n principe. Lijkt mij persoonlijk 3x niks.
Dat vind ik juist superhandig, k heb een paar weken terug 3 weken met een muis gewerkt waar een back knop op zit, dat is echt relaxed, vind t veel makkelijk dan steeds met je cursor naar boven gaan of op je backspace rammen.

• Redje
  • Laatst online: 07-08 13:00
De toetsenborden zijn volgens toch echt zwart... in het artikel wordt het woord "Black" tig maal genoemd, anders had daar wel blue gestaan ;)

• Azrael
maar ik zie dat deze set nog die oude muis heeft, zou er ook een set komen met die nieuwe muis, dus die met dat dockingstation :?

Afbeeldingslocatie: http://www.hartware.net/media/presse/527/cordless_desktop_comfort.jpg

• Azrael
kosz schreef op 16 augustus 2002 @ 00:52:
Hier moet ik nog ff op reageren:
waarom muis je dan links :?

Ik ben ook linkshandig maar ik muis al m'n hele leven met rechts..

Muizen liggen bij elke PC rechts, dus je moet wel ongelooflijk veel moeite doen om steeds die muis inclusief snoer (meestal) te gaan verplaatsen...

Ik zou het waarschijnlijk net zo goed kunnen zonder veel oefening, maar het is gewoon harststikke onhandig..

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nog steeds niet wanneer ze uitkomen, de cordless trackman is allang uit, maar de rest....het is al 22 augustus, ik kan niet wachten :( :P
Pagina: 1