ik heb het volgende probleem. Ik wou een filmpie kijken met Ogle toen hij bleef hangen, ik heb toen kill -9 -1 gedaan en ff gereboot. Ik heb rustig linux laten afsluiten, toen gaf hij al problemen met het afsluiten van de dvd (hij bleef een tijdje door de dvd heen zoeken), maar sloot uiteindelijk gewoon zelf af. Toen mijn pc daarna weer opstartte, was mijn dvd en cdburner verdwenen bij het detecten van ide drives. Waarna linux zijn dat dev/dvd niet bestond en ik mijn dvd niet kan afspelen. Ik dus ff mijn bios in en op autodetect gedrukt, maar geen dvd speler. Ik heb nog de kast open gemaakt en de ide-kabels aangedrukt maar dat helpte ook niet. Het vreemde is dat hij wel mijn hardeschijf herkent als primary master, terwijl dat normaal gesproken secondary master was dacht ik.
ik draai mandrake 8.2. Welke dvd speler ik heb weet ik eigenlijk niet want het was een goedkoop 2e handsje (die het al een paar maanden goed doet.)
weet iemand hier een oplossing voor?
ik draai mandrake 8.2. Welke dvd speler ik heb weet ik eigenlijk niet want het was een goedkoop 2e handsje (die het al een paar maanden goed doet.)
weet iemand hier een oplossing voor?