Toon posts:

Xs4all gaat ADSL via BBned leveren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ten eerste is het 'XS4ALL' en niet 'Xs4all' en ten tweede is het 'bbned' en niet 'BBned'. zou het fijn vinden als jullie het zouden veranderen.
nieuws: Xs4all gaat ADSL via BBned leveren

groetjes!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is ook NVIDIA en INTEL en MICROSOFT in de persberichten, maar dat vinden wij zo SCHREEUWERIG overkomen, snappie? :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:53

Wokschotel

Op 6 wielen

Wouter Tinus schreef op 16 augustus 2002 @ 00:01:
Het is ook NVIDIA en INTEL en MICROSOFT in de persberichten, maar dat vinden wij zo SCHREEUWERIG overkomen, snappie? :)
Duh, Intel heet officieel dan ook geen INTEL en Microsoft geen MICROSOFT. XS4ALL heet gewoon XS4ALL :)

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Wat nou duh, dat verandert niets aan het feit dat het schreeuwerig overkomt hoor.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:53

Wokschotel

Op 6 wielen

Wouter Tinus schreef op 16 augustus 2002 @ 00:06:
Wat nou duh, dat verandert niets aan het feit dat het schreeuwerig overkomt hoor.
Ik vind het nog wel meevallen en het is de schrijfwijze die XS4ALL zelf ook hanteert. Maarja, you're the boss ;)

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 23:59:
hoi,

ten eerste is het 'XS4ALL' <-- groot, wil je nieten niet 'Xs4all' en ten tweede is het 'bbned' en niet 'BBned' <-- groot, wil je wel . zou het fijn vinden als jullie het zouden veranderen.
nieuws: Xs4all gaat ADSL via BBned leveren

groetjes!
zie de edits.... :?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Overigens is BBned ook niet helemaal consequent: zie bijvoorbeeld deze pagina op hun site, daar gebruiken ze zelf weer wel 'BBned'...

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
odysseus schreef op 16 augustus 2002 @ 12:07:
Overigens is BBned ook niet helemaal consequent: zie bijvoorbeeld deze pagina op hun site, daar gebruiken ze zelf weer wel 'BBned'...
dat is een overgenomen artikel

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
Wat een mierenneukerij toch weer :) maar ok, ten 2de wat heeft dit met de topic te maken ?
dus ON-topic: 20 aug gaan ze het bekent maken las ik, maar wat nu als je nog maar net een half jaartje bij xs4all zit en toch over wilt naar bbned , is dit gewoon mogenlijk of moet je eerst je rit uitzitten bij mxstream ? Het is maar een vraagje, die ik ook ga stellen aan xs4all maar misschien dat iemand het hier toevallig ook weet.

alvast thnx en greetz

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 13:03
Vaguh schreef op 16 augustus 2002 @ 12:46:
dus ON-topic: 20 aug gaan ze het bekent maken las ik, maar wat nu als je nog maar net een half jaartje bij xs4all zit en toch over wilt naar bbned , is dit gewoon mogenlijk of moet je eerst je rit uitzitten bij mxstream ? Het is maar een vraagje, die ik ook ga stellen aan xs4all maar misschien dat iemand het hier toevallig ook weet.
Je zou het uit moeten zingen tot einde contract.
Je zou het mischien bij Xs4all kunnen regelen,maar niet bij de Kpn.
Kpn houd jou gewoon aan je contract vast,je zou alleen kunnen wegkomen als ze de prijs verhogen(wat bij mij het geval was :) )

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
toch niet toevallig rondon 1 februari.... want daar weet 'k alles van, das juist de reden waarom ik nu weer terug ben. Dat stomme eweka kwam zijn/haar overeenkomst niet na en bij cistron was het ook al niet mogenlijk. ik had de verkeerde modem volgens hun. (ADSL-ISDN hadden ze toen nog geen kaassie van gegeten). Heb 3 maanden zonder adsl gezeten dankzij hun.. (maar je heb het zelf opgezecht.. ja stomme ik, volgende keer laat ik het via me provider gaan) en maar wachten en maar beloven. Maar goed nu heb ik weer adsl maar ik wil sneller ! (en zo snel mogenlijk hehe)

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

Pagina: 1