Toon posts:

AMD vs Pentium

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het nou het verschil en wat is nou beter een pentium of een AMD.

Ik kan het nergens vinden.

Alvast bedankt!

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
Beide zijn goed

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 23:15:
Ik kan het nergens vinden.

Alvast bedankt!
tis de vinden onder de zoek knop :P oftewel search :)

Verwijderd

Uit de FAQ:
Geen "AMD vs Intel" flames en trolls.

Sinds een aantal jaren is AMD een merk van betekenis in de CPU-markt, en zodoende zijn Intel en AMD grote concurrenten geworden met een eigen schare voorstanders. In PMG lopen veel discussies uit op heilige oorlogen tussen AMD- en Intel-aanhangers. Dit soort flames helpen topics om zeep, en daarom gaan AMD vs Intel topics bijna altijd op slot. Een technisch onderbouwde discussie is prima, maar als mensen opvallen doordat ze regelmatig trolls en flames over een bepaald merk posten, dan kan dit leiden tot een waarschuwing. AMD en Intel zijn allebei fabrikanten met veel know-how, en om een merk af te kraken moet je met hele goeie argumenten kunnen komen.
Mijn ervaring is ook dat beide procs goed presteren, AMD is over het algemeen wat goedkoper, maar op het moment ook wat langzamer, veel belangrijker voor de stabiliteit is btw het moederbrod, niet de proc...

Verwijderd

Topicstarter
Oww sorry vergeten om even de faq te checken mijn fout.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:17
Ik heb de ervaring met AMD dat je altijd een lawaaierig systeem heb. Wel een snel systeem natuurlijk tegen een mooie prijs. Maar sinds ik een Pentium 4 heb, wil ik gewoon niks anders meer, de bijgeleverde fan is superstil, en de voeding wordt amper warm (vaag he) dus die fan hoeft ook niet zo hard meer te draaien en is mijn systeem in z'n totaliteit superstil.

Met AMD heb je toch een heuse straaljager onder je bureau staan. Ik vind dat belangrijk in ieder geval.

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08
boeieh

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Ik wil ook niet meer zonder mijn Pentium 4 maar volgens mij
blijft dit een beetje persoongebonden onderwerp. Je betaald wel meer voor een Pentium 4 maar dan heb je ook zeer zeker wat goeds. AMD weet ik niet heb ik nooit gehad maar zijn volgens mensen die ik ken ook wel goed. Alleen de warmte is soms een probleem

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08
search

| I've got permission to color outside the lines |

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Dit topic draait toch weer uit op een flamewar....dat kun je van te voren weten.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Check de honderden reviews die er aan gewijd zijn op het net. De search wil ook wel het een en ander te voorschijn toveren :) Deze discussie is meerdere malen gevoerd met als dieptepunt ongfundeerde en vooringenomen meningen welke uitlopen op stumperig geflame. Hier alvast een eerste review en kijk op site's als THG, Ace's Hardware, anandtech en weet ik wat, daar worden de verschillen vaak wel vrij goed omschreven :) Hier overigens nog een vrij recent topic: Stelling: AMD houdt Intel niet meer bij Have fun

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.