Toon posts:

tv bedienen via toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zou het mogelijk zijn om je tv te bedienen met je toetsenbord? dus dat je je toetsenbord gebruikt als/samen met de afstandsbediening?
dat je als je je pc aan hebt: het toetsenbord gebruikt, en als je m uit hebt je afstandsbediening?
of alleen je toetsenbord gebruiken?
ik vraag me dit af omdat ik mn tv boven mn beeldscherm heb staan en ik het wel makkelijk zou vinden om met mn toetsenbord mn tv te bedienen (en dan de knoppen gebruik die ik nu gebruik voor sneltoetsen zoals: email,internet en aan/uit)

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

lekker makkelijk is dat :) moet je eerst een infraroord ding in je toetsenboard bouwen en dan ook nog alle knoppen en dan mag er ook niks voorstaan. je kan misschien wel zo;n infrarood ding van je tv-in gebruiken. maar ik denk dat dit heel moeilijk gaat worden. geen goede software. te duure apparatuur .

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Dan kan je toch gewoon een ir-ding op een serial aansluiten en dan programmeren, die handel! Dan mol je je toetsenbord niet :)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

bouw je afstandsbediening in je toetsenboard :x

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
DAMAGE schreef op 16 augustus 2002 @ 01:08:
bouw je afstandsbediening in je toetsenboard :x
Dat kan nog best als je een beetje grote afstandsbediening met grote (lompe) knoppen moet dat geen probleem zijn. Gewoon 'haakjes' maken mbv metaal en een beetje lijm...

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
anders gebruik je gewoon je afstand bediening. En trouwens hoe gebruik jij je tv? Je gaat toch niet pc'en en tv'en tegelijk. (nat wel, doe ik ook) :)

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Pagina: 1