[Codename Eagle] hoe zit dat nu met 3dfx ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:27
Ik heb vanavond maar weer eens CE geinstald op 2 pc's (een AMD TB 750 en een AMD k6 35o). Nu wil ik het over die laatste een paar vraagjes stellen.
Ten eerst ff de specs van die pc:

AMD k6 350 procesor
64 mb intern geheugen
Voodoo 3 3000 AGP kaart
10.2 gb hardeschijf
Windows XP Pro
Getweakte drivers voor Voodoo onder XP

Is deze comp een beetje geschikt voor dit spel? (een paar maten van mij zeggen van wel)
Wanneer ik bij de configuration van het spel 3dfx aanvink dan loopt CE vast en krijg ik een vage melding (iets met Winsocket ofzo). Kan ik hier iets aan doen?
Als ik solo speel dan is het spel aardig vloeiend op 640x480 maar tijdens een netwerk game niet, waar ligt dit aan?

Waar ik dus het meeste mee zit is dat ik het spel tijden multi-playen heel schokkerig is en ik geen vloeiend beeld kan krijgen.

Wie helpt me?

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

vervang windows xp voor '98 .. das 'n stuk beter voor je pc zoals ie er nu uitziet, je moet dan ook geen problemen hebben met Codename Eagle

• Binnetie
Ik had het ook al met Windows ME dat ie zo traag was! Zijn er geen andere oplossingen? Want met Windows ME kreeg ik ook die foutmelding wanneer ik 3dfx aanvinkte!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Als ie zonodig Winsock nodig heeft, probeer dat anders eens te installeren. Ik heb het spel zelf nog wel gespeeld op een Pentium 200MMX met 64 MB RAM en een 8 MB Voodoo Rush onder Windows 98. Het zou dus best wel goed moeten kunnen lopen op jouw bak (ook met 3DFX ondersteuning dus)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:44
Je videokaart is wel goed, ik heb zelf op een voodoo1 gespeeld, en dat liep wel , maar niet super. Het zal wel lopen, stamt nog uit de zelfde tijd als je videokaart ;)

• Binnetie
dBA schreef op 16 augustus 2002 @ 00:06:
Als ie zonodig Winsock nodig heeft, probeer dat anders eens te installeren. Ik heb het spel zelf nog wel gespeeld op een Pentium 200MMX met 64 MB RAM en een 8 MB Voodoo Rush onder Windows 98. Het zou dus best wel goed moeten kunnen lopen op jouw bak (ook met 3DFX ondersteuning dus)
Waar kan ik winsock vinden als ik vragen mag?

• Binnetie
Ik heb trouwens ff de foutmelding opgeschreven wanneer ik in de configuratie 3dfx (wat voor een hoop versnelling moet zorgen) aanvink. De foutmelding is: Init3dx(): grSstWinOpen failed! Dat is de de foutmelding hoe ik dan bij winsocket kan komen weet ik niet!

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Binnetie schreef op 15 augustus 2002 @ 22:32:
AMD k6 350 procesor
64 mb intern geheugen
Voodoo 3 3000 AGP kaart
10.2 gb hardeschijf
Windows XP Pro
Getweakte drivers voor Voodoo onder XP
OMFG!
XP op een 350 met 64 MB :X :X :X
Hoe ben je voorbij de install gekomen¿ WinXP WEIGERT namelijk te installen op een PC met minder dan 128 MB |:(
Het zal denk ik wel lopen, maar enorm k*t. Komt niet door hardware, maar door XP.
Win98SE zal wel goed lopen, WinME is geen OS, tis een bug ;)

Maar als je PERSÉ windows Xp wil dan kun je proberen Direct3D drivers voor je Voodoo voor winXP zien te vinden [ze schijnen te bestaan ja] en onder D3D spelen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Binnetie
Ik ben al overgegaan naar windows 98se en het werkt allemaal wat sneller maar Xp draaide ook lekker als ik geen games ging spelen!

Maar hoe los ik dat probleem met die foutmelding nu op?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Binnetie schreef op 16 augustus 2002 @ 23:35:
Ik ben al overgegaan naar windows 98se en het werkt allemaal wat sneller maar Xp draaide ook lekker als ik geen games ging spelen!

Maar hoe los ik dat probleem met die foutmelding nu op?
Heb je wel de GLide drivers voor je kaart geinstalleerd ipv de Direct3D drivers¿
Werkt het spel wel onder Direct3D of doet ie dan ook niks¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Binnetie
Het spel doet het wel met direct 3d maar het lijkt me dan dat ie niet alles uit de kaart haald! Waar kan ik de glide drivers vinden? ik heb wel gewone drivers geinstalleerd maar verder niks!
Pagina: 1