Ik heb vanavond maar weer eens CE geinstald op 2 pc's (een AMD TB 750 en een AMD k6 35o). Nu wil ik het over die laatste een paar vraagjes stellen.
Ten eerst ff de specs van die pc:
AMD k6 350 procesor
64 mb intern geheugen
Voodoo 3 3000 AGP kaart
10.2 gb hardeschijf
Windows XP Pro
Getweakte drivers voor Voodoo onder XP
Is deze comp een beetje geschikt voor dit spel? (een paar maten van mij zeggen van wel)
Wanneer ik bij de configuration van het spel 3dfx aanvink dan loopt CE vast en krijg ik een vage melding (iets met Winsocket ofzo). Kan ik hier iets aan doen?
Als ik solo speel dan is het spel aardig vloeiend op 640x480 maar tijdens een netwerk game niet, waar ligt dit aan?
Waar ik dus het meeste mee zit is dat ik het spel tijden multi-playen heel schokkerig is en ik geen vloeiend beeld kan krijgen.
Wie helpt me?
Ten eerst ff de specs van die pc:
AMD k6 350 procesor
64 mb intern geheugen
Voodoo 3 3000 AGP kaart
10.2 gb hardeschijf
Windows XP Pro
Getweakte drivers voor Voodoo onder XP
Is deze comp een beetje geschikt voor dit spel? (een paar maten van mij zeggen van wel)
Wanneer ik bij de configuration van het spel 3dfx aanvink dan loopt CE vast en krijg ik een vage melding (iets met Winsocket ofzo). Kan ik hier iets aan doen?
Als ik solo speel dan is het spel aardig vloeiend op 640x480 maar tijdens een netwerk game niet, waar ligt dit aan?
Waar ik dus het meeste mee zit is dat ik het spel tijden multi-playen heel schokkerig is en ik geen vloeiend beeld kan krijgen.
Wie helpt me?