Toon posts:

Hoe TV Kaart installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat alle oude topics weg zijn kan ik niet meer zoeken naar een HOWTO over het installeren van een tv kaart, daarom open ik hiervoor nu een topic :)

Wat moet ik precies in mijn kernel meecompilen als ik mijn bttv kaart werkend wil krijgen? ik heb BTTV nog nergens in de kernel gezien.

alvast bedankt

btw. ik gebruik kernel 2.4.19 en bttv staat er niet bij in v4l, dat snap ik even niet, misschien ben ik wat vergeten aan te kruisen? :/

• Rudoli
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04-2025
Ik kom in mijn kernel ook geen BTTV tegen, wel BT848 en BT878. Ga daar eens naar op zoek.

Verder is het ook aan te raden meteen bij je sound te kijken, zit ook nog wat geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu die bttv wel maar ik heb geen tuner denk ik, hij vindt niets, ik had wel heel even een zender, iemand enig idee?

Verwijderd

Wat voor kaart heb je? En welke opties gebruik je tijdens insmod bttv?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je had een zender? Dus je hebt een /dev/v4l/... ?

Rudoli:
Dat kom je in je kernel heus wel tegen, tenzij je een antieke 2.2.x hebt. Zet i2c-bit-banging-device support aan en kijk onder Multimedia. Daar vind je Video4Linux en BT***-support.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:40

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Hier....
http://www.google.nl/sear...hl=nl&lr=lang_nl&ie=UTF-8

of als die link niet werkt....ff zoeken naar "tv kaart nedlinux" in google en je vind deze page zo ff in "cache" bekijken want de site is pas ge-update en de documentatie is nog niet helemaal af van de nieuwe site volgens mij ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja op nedlinux stond dus een hele goeie howto
maar die is dus van de aardbodem :'(

Verwijderd

Topicstarter
heb allang op google gezocht, de enige goeie howto was die van nedlinux maarja.. als die weg is..., ik heb een Hauppage WinTV Theatre

Verwijderd

Topicstarter
ohh ik zie het al, dat linkie van jou geeft die goeie howto
bedankt Priyantha
Pagina: 1