[feat] Slotjes plaatsen door Users

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 22:48

André

Analytics dude

Topicstarter
Is het misschien mogelijk om een systeem in te bouwen dat je als user een slotje op een topic geeft? >:)

En als dat topic dan binnen 5 minuten 10 slotjes van normale users heeft dat er dan een echt slotje op komt.

Op deze manier kunnen echte noob topics heel snel gesloten worden en ontlasten de normale users de moderators.

Of is dit gezwets (zie icon) en gaat het wel redelijk zo, want ik begrijp wel dat als je zo'n systeem in moet bouwen dat je wel even verder bent. :?

[lol]
Deze user kan dan ook helpen met modden. :+
[/lol]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

no way jose...

daar gaat mee gekloot worden.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Exirion
  • Laatst online: 11:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit idee is al vaker geopperd, maar het is niet de bedoeling dat een groepje vriendjes iemand waar ze een hekel aan hebben het leven zuur kunnen maken door z'n topics de grond in de stemmen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Echt geen strak plan. Dat wordt een flink gekloot.

edit:

hm, LuNaTiC weeeer :P

Verwijderd

wat denk je zelf dan, dat iedereen hier de Gestapo uit gaat hangen...

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Eer dat er tien users bij zijn is er vaak al een modje bij. Bovendien hoef je niet te reageren, en kun je gewoon rustig afwachten (M.b.t. replies in.... :P). Het is te veel werk, en bovendien moet je dan weer toezicht gaan houden. Lijkt me dus geen goed idee, tenslotte hebben we niet voor niks modjes.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

:7

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yogho schreef op 15 augustus 2002 @ 22:30:
Is het misschien mogelijk om een systeem in te bouwen dat je als user een slotje op een topic geeft? >:)

En als dat topic dan binnen 5 minuten 10 slotjes van normale users heeft dat er dan een echt slotje op komt.

Op deze manier kunnen echte noob topics heel snel gesloten worden en ontlasten de normale users de moderators.

Of is dit gezwets (zie icon) en gaat het wel redelijk zo, want ik begrijp wel dat als je zo'n systeem in moet bouwen dat je wel even verder bent. :?

[lol]
Deze user kan dan ook helpen met modden. :+
[/lol]
mag ik met al mijn onzin topics toch nog helpen met modden? O+ bloos :* :P

[serieus]
ik denk dat daar teveel mee gekloot word, en dat er natuurlijk een aantal users zijn (n00bs) die hier dus mee gaan frauderen of wat dan ook. like:

Ik mag jou niet, en dit topic is op het randje... slotje... :/

dan zou je de user eigenlijk een soort lite-lite-mod maken ;)

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 10:28

TrailBlazer

Karnemelk FTW

het lijkt me wel handig als je zelf je topic op slot kan gooien. Maar ja soms komt er een discussie uit die voor jou nog niet meer releavnt is maar wel leuk. Thrash diut idee dus ook maar :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
* M@NIC kruipt dan in z'n schuilkelder.
Ik durf wel te wedden dat 90% hier op dit forum niet met zulke rechten over weg kan.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
TrailBlazer schreef op 15 augustus 2002 @ 22:35:
het lijkt me wel handig als je zelf je topic op slot kan gooien. Maar ja soms komt er een discussie uit die voor jou nog niet meer releavnt is maar wel leuk. Thrash diut idee dus ook maar :)
nee, want dan kunnen andere "potentieele" topic starters dit topic niet terug vinden en word er NOG zo'n topic geopend ;)

gewoon weg laten zakken dus ;)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 22:48

André

Analytics dude

Topicstarter
Hmm...

Dus ik doe mijn icon weer eer aan. |:(

Ik ga natuurlijk van mijn eigen goudeerlijke karakter uit O-) }) maar inderdaad, wat jullie nu zeggen klinkt wel logisch. En dan kun je het aantal stemmen wel verhogen maar dan doe je een kwartier over het wegstemmen en dan is er toch al een modder.

offtopic:
En omdat users dan kunnen slotten verdwijnt de elite status van modders natuurlijk 8)7

• Abbadon
  • Laatst online: 10:35
Mocht het ooit zover komen then I'm a goner :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Abbadon schreef op 15 augustus 2002 @ 23:17:
Mocht het ooit zover komen then I'm a goner :/
denk dat er dan wel meer mensen em nokken ;)

* Crash Crash iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

lijkt me erg duidelijk en is ook al vaker besproken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.