Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
sticky's worden toch niet gelezen, kijk maar hoevaak bijvoorbeeld in VB topics op slot gaan met een verwijzing naar "eerst lezen voordat je een topic opent" oid
als je het er in de FAQ bijzet krijg je hetzelfde effect, en kun je de topics ook zo dichtgooien met een linkje naar de faq
en het is net wat minder rommel bovenin PMG
Zoek jij maar eens naar Java VM in WOSPlague schreef op 15 augustus 2002 @ 21:29:
stickeys worden in mijn ogen JUIST gelezen(lees ik wel iig) dus ik vind het wel een goed idee

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
FastBunny schreef op 15 augustus 2002 @ 21:19:
Een soort korte samenvatting welke cpu's welke temps normaal hebben en vanaf welke temp je zorgen moet gaan maken en wat je er aan kan doen?
Technische PMG FAQ
Het staat verdomme al bijna een jaar in de FAQ
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dat is weer zo ja. Alleen weten volgens mij velen niet dat het in de technische faq staat.Abbadon schreef op 15 augustus 2002 @ 23:07:
Idd, velen zijn gewoon te luiWe kunnen moeilijk voor élk onderwerp een eigen sticky aanmaken; straks hebben we meer stickies dan topics...
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Dan kan je ze daar op gaan wijzen toch?FastBunny schreef op 16 augustus 2002 @ 08:52:
[...]
Dat is weer zo ja. Alleen weten volgens mij velen niet dat het in de technische faq staat.
In WOS is de policy, staat het in de FAQ, dan gaat de thread op slot (tenzij datgene wat in de FAQ staat niet voldoende is).
Zoek voor de gein eens naar Java VM in WOS, daar strooien ze ook met de sticky bovenin WOS. Zoiets doe je dan toch ook voor de FAQ?
Bovendien behoort een user de FAQ van het betreffende forum gelezen te hebben voor hij een topic start...
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
FastBunny schreef op 16 augustus 2002 @ 08:52:
Dat is weer zo ja. Alleen weten volgens mij velen niet dat het in de technische faq staat.
Hebben mensen ooit van logisch nadenken en lezen gehoord?
Waar dienen FAQ's meestal voor in technische fora? En is het zo'n moeite om er even in te zoeken?
Ik word hier echt niet goed van.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Mensen moeten gewoon FAQ's lezen. Punt.
Als ze de capaciteiten missen om logisch na te denken dan horen ze niet op GoT.
Dit topic is gesloten.