Misschien is hier iets fout gegaan...

Pagina: 1
Acties:

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Dit is mijn probleem:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/justcountach/halflifeshit.jpg

TB 700@700 41 graden (volgens VIAHWM)
BIOS op FAIL SAFE DEFAULTS!!!
128 MB 133Mhz SDRAM
ABIT KT7
V770 Ultra

Ik had dit probleem eerst alleen als ik de AGP 4x, Fastwrites en AGP 1 Waitstate settings aanzette maar nu is het er altijd
Ik word gek van die kleurtjes dus kom snel met suggesties!

Great minds think in parallel gutters.

• Count
Oh ja sorry voor de mensen met een 640x480 resolutie (die hebben nu al kilometers moeten scrollen door dat idioot grote plaatje ;) )

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

heb ook zo'n Ultra, eerst heb ik een patch gedownd voor HALFLIFE, dat bleek het niet te zijn, maar ik zat in win2k te klooien. Dat was het maar toen had ik het ook in win98, ik ging maar eens terug naar de compu-shop.

Ik kreeg binnen 48 uur een nieuwe van DIAMOND over de post opgestuurd. Het is een foutje in je Ultra die wel eens voorkomt, sommige spellen hebben het wel en sommige ook weer niet..

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Count
Ik heb vandaag een SoundBlaster Live 1024 erin gezet en mijn ouwe aftandse SB64 PCI eruit geknikkerd en guess what....

HIJ DOET HET WEER ZONDER ZUURSTOK KLEURTJES :)

Ik kan slechts raden naar de reden waarom uitgerekend de soundblaster verantwoordelijk was (PCI timing probleem?) en waarom dat texture corruption veroorzaakt... :?