Welke NLX kasten zijn er allemaal?

Pagina: 1
Acties:

• Skelt0r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04 10:05
Ik heb een NLX form factor moederbordje liggen die ik ook graag in een case zou willen doen... Nou is het probleem dat ik er niet zoveel kan vinden op internet. Welke cases ondersteunen deze maat? En heeft er iemand toevallig nog eentje liggen? O-) O-) O-) (Omgeving Enschede...)

Skelt0r

Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eek, die dingen kun je bijna niet retail krijgen. Allicht heb je als je er zelf eenthe bouwt sneller een dan als je wacht tot je er een tegenkomt. Vooral nu met die FlexATX plankjes is de NLX markt ingestort.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

kan het zijn dat compaq die dingen ook vroeger heeft gebruikt? zoja dan heb ik er waarschijnlijk eentje, maar den haag ligt te ver van enschede denk ik, maarja als ik het wil vinden volg ik wel de pijlen :+

• Skelt0r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04 10:05
Een medestudent van me komt uit Den Haag, dus misschien kan ik wat met hem regelen... Als ik nou zeker weet dat het een NLX is, dan is dat wel mogelijk, denk ik... Al zou je eraxhter kunnen komen welk type case het is... Als het een midi tower of zo is, dan zouden de gleuven van de PCI sloten verticaal moeten zitten ipv horizontaal. Ik hoor het wel!

Asus a7v kt133, AMD Thunderbird 800@911, Asus V7100 64 Mb tv out , 896 Mb RAM @ 143 Mhz, 2x Ilyama Visionmaster 17"