WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
met een enter of einde regel of misschien iets anders waar je het mee WILT afsluiten, want niks moet natuurlijk
Escapen die ". dus "<font color=\"red\">".
Vraag mag trouwens wel duidelijker check sticky topics.
Vraag mag trouwens wel duidelijker check sticky topics.
oogjes open, snaveltjes dicht
met een enter de tag afsluitenACM schreef op 15 augustus 2002 @ 20:43:
met een enter of einde regel of misschien iets anders waar je het mee WILT afsluiten, want niks moet natuurlijk
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
de / m e commando's worden op 3 manieren gebruikt
ff uit het hoofd
dus of het werkt is een 2e
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <?
/* versie 1 (zoals jij had gedaan! */
$message = preg_replace("/\/Me(.*)\n/si","<font color="red">\\1</font">", $message);
/* versie 2 [me] [/me] */
$message = preg_replace("/\\[me\](.*)\\[/me\]/si","<font color="red">\\1</font">", $message);
/* versie 3 [me=9962][/me] */
$message = preg_replace("/\[me=9962](.*?)\\[/me\]/si","<font color="red">\\1 says \\2</font">", $message);
?> |
ff uit het hoofd
ik ben nog php n00b, maar volgens mij moet je bij </font"> die " weghalen. (correct me if i'm wrong).$message = preg_replace("/\/Me(.*)/Usi","<font color="red">\\1</font">", $message);
Verwijderd
nice noob.. dat is een foutje van hem jaheghie schreef op 15 augustus 2002 @ 21:23:
[...]
ik ben nog php n00b, maar volgens mij moet je bij </font"> die " weghalen. (correct me if i'm wrong).
Verwijderd
Ik weet (bijna) niks van PREG's af, maar je kan Multiline mode aanzetten met een M achter de laaste / en dan nog iets om te zorgen dat dat aan het einde van een regel moet. Dan stopt ie dus aan het einde van een regel. FF iets om op te zoeken in de manual
Nee, multiline zet je met een g aan 
Idd met een m... g is van vim (en doet nog iets heel anders ook)
Idd met een m... g is van vim (en doet nog iets heel anders ook)
Pagina: 1