"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
waar staan die test??
ik heb zo'n LG dan wil ik wel eens weten waar ik naar moet kijken om te zien dat het niet scherp is.
tsx,
PS. ik vindt em super (helemaal de knopjes van het osd
)
ik heb zo'n LG dan wil ik wel eens weten waar ik naar moet kijken om te zien dat het niet scherp is.
tsx,
PS. ik vindt em super (helemaal de knopjes van het osd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 23:59 schreef RoboBob het volgende:
On Screen Display
BTW Go IIyama, heb em zelf ook, is errug lekker.[/quote]Weten we dat ook weer, maar wat is de functie ervan?
Is dit gewoon het menu waar de instellingen kunnen worden verandert?
On Screen Display
BTW Go IIyama, heb em zelf ook, is errug lekker.[/quote]Weten we dat ook weer, maar wat is de functie ervan?
Is dit gewoon het menu waar de instellingen kunnen worden verandert?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
[qoute]osd?[/quote]
On Screen Display. Hiermee regel je de instellingen van je monitor. Het zijn geen druktoetsen, je gaat met je vingers over de toets en het menuutje verschijnt, zijn een soort sensoren.
Ik ben zelf ook een tevreden bezitter van de LG 795ft+, en die test zou ik ook wel eens willen lezen, heb zelf geen last van slecht beeld, integendeel.
On Screen Display. Hiermee regel je de instellingen van je monitor. Het zijn geen druktoetsen, je gaat met je vingers over de toets en het menuutje verschijnt, zijn een soort sensoren.
Ik ben zelf ook een tevreden bezitter van de LG 795ft+, en die test zou ik ook wel eens willen lezen, heb zelf geen last van slecht beeld, integendeel.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 00:03 schreef yam'ha het volgende:
[qoute]osd?[/quote]On Screen Display. Hiermee regel je de instellingen van je monitor. Het zijn geen druktoetsen, je gaat met je vingers over de toets en het menuutje verschijnt, zijn een soort sensoren.
[/quote]
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D, wist niet dat ze dat op computer beeldschermen hadden(sommige dan)
[qoute]osd?[/quote]On Screen Display. Hiermee regel je de instellingen van je monitor. Het zijn geen druktoetsen, je gaat met je vingers over de toets en het menuutje verschijnt, zijn een soort sensoren.
[/quote]
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D, wist niet dat ze dat op computer beeldschermen hadden(sommige dan)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
idd ik vind design van de lg briljant...kan piyama nog wat van leren, voor de rest erg fijn beeld!!
Een test ergens op internet (weet niet meer waar) en een test in PCM, maar die vertrouw ik niet zo, vandaar dat ik het ff vraag.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Heb zelf de Iiyama.
Vindt ik een errug goed beeldschermpje.
Over de LG kan ik niet simpelweg niet oordelen want ik heb er nog niet naar gekeken. Over de Iiyama ben ik iig erg tevreden.
Vindt ik een errug goed beeldschermpje.
Over de LG kan ik niet simpelweg niet oordelen want ik heb er nog niet naar gekeken. Over de Iiyama ben ik iig erg tevreden.
Pagina: 1