Gegroet allen. Na jaren trouwe dienst is mijn JVC DVL-9600 camera er mee opgehouden, tijd voor een volwaardig opvolger dus. Ik heb zelf er wat rond zitten kijken, en kwam bij de CANON DM-MV500I uit. Hij's klein, ziet er degelijk uit (goede grote knoppen). Ik heb hem totnutoe echter alleen maar achter glas gezien, zou iemand mij kunnen vertellen of het inderdaad een degelijk sterk ding is ? Ik sta echter ook nog open voor alternatieven, zolang de camera maar aan de volgende eisen voldoet :
- goede videokwaliteit
- redelijk klein (zolang het maar niet zo'n log ding is)
- foto functie en mogelijkheid voor foto transfer naar pc
- (niet echt nodig) Nachtzicht
- (niet echt nodig) Steadyshot
Zoom doet me niet zo veel, en firewire zit tegenwoordig wel op iedere camera. Ik heb al wat op kieskeurig.nl rondgekeken, maar dat is ongelooflijk veel en et commentaar bij de camera's is wat gebrekkig. Verder ben ik wel geinterreseerd waar de gotter zn video'tjes mee schiet
- goede videokwaliteit
- redelijk klein (zolang het maar niet zo'n log ding is)
- foto functie en mogelijkheid voor foto transfer naar pc
- (niet echt nodig) Nachtzicht
- (niet echt nodig) Steadyshot
Zoom doet me niet zo veel, en firewire zit tegenwoordig wel op iedere camera. Ik heb al wat op kieskeurig.nl rondgekeken, maar dat is ongelooflijk veel en et commentaar bij de camera's is wat gebrekkig. Verder ben ik wel geinterreseerd waar de gotter zn video'tjes mee schiet
[ Voor 0% gewijzigd door basvcds op 15-08-2002 20:33 . Reden: typo ]
www.baskoole.com