Mijn net nieuw gekochte Aldi (Medion/Mitsumi) brander werkt alleen onder veiligemodus in Windows XP. Als ik hem probeer te gebruiken in bijv. Nero dan geeft hij na een poosje een communicatie fout. Het gekke is dat hij het in veilige modus wel doet en bijv een CD-RW leegmaken (volledig 19min) ook gewoon in normale modus werkt. Het ligt dus niet aan de brander zelf. Aangezien er geen extra drivers voor de drive nodig zijn ben ik maar op zoek gegaan naar een firmware maar die kon ik niet vinden. Ik heb autorun en de ingebouwde brandfuncties zowel in gpedit.msc als in de verkenner uitgezet maar het probleem blijft. Het lijkt mij dat het door een of andere service komt die met windows wordt geladen omdat hij het in veiligemodus wel doet. Ik begin er aardig gek van te worden!
Ps: K'heb de search gebruikt maar daar staat dit probleem niet in, en de daar gegeven oplossingen werken niet.
Ps: K'heb de search gebruikt maar daar staat dit probleem niet in, en de daar gegeven oplossingen werken niet.