Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Verwijderd
Welk goed doel is dat? Je zou iig kunnen beginnen met een ad in Vraag&Aanbod op T.net, en vermeld er even duidelijk bij welk doel (link if possible)> Dan heb je meer kans op reactie. Veel succes!
EDIT:
bla, onzin
ik had mezelf voorgenomen iets serieuzer te gaan GOTTEN aangezien ik ook graag normale reacties op mijn topics wil
bla, onzin
ik had mezelf voorgenomen iets serieuzer te gaan GOTTEN aangezien ik ook graag normale reacties op mijn topics wil
Ja doe mij er ook maar gelijk een
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Twee woorden: Grof Vuil
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Tnx voor de tips, hoe oud maakt nie uit.
Ik zit al lang zat op GOT om te weten dat ik naar v&a kan, maar daar krijg je op dit soort oproepen nooit reactie. Daarom via deze weg.
Het goede doel is een locatie waar oudere alleenstaande mensen zich savonds op kunnen houden en wat kunnen kaarten enzo. Een tuner en cd speler en speakers zijn al bij elkaar geraapt alleen een versterker ontbreekt nog.
Helaas is er geen budget voor....
Ik zit al lang zat op GOT om te weten dat ik naar v&a kan, maar daar krijg je op dit soort oproepen nooit reactie. Daarom via deze weg.
Het goede doel is een locatie waar oudere alleenstaande mensen zich savonds op kunnen houden en wat kunnen kaarten enzo. Een tuner en cd speler en speakers zijn al bij elkaar geraapt alleen een versterker ontbreekt nog.
Helaas is er geen budget voor....
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
ik heb hier een oude versterker staan, mag je hebben voor nop.
heb hem zelf ook voor nop, maar ik weet niet of hij het doet, nog niet uitgeprobeerd.
als je handig bent kun je hem even nakijken, ik ben niet zo'n electroman, meer metaalman.
mail maar als je interesse heb, ik ben a.s. zaterdag in je woonplaats als die teminste in noord brabant ligt!
heb hem zelf ook voor nop, maar ik weet niet of hij het doet, nog niet uitgeprobeerd.
als je handig bent kun je hem even nakijken, ik ben niet zo'n electroman, meer metaalman.
mail maar als je interesse heb, ik ben a.s. zaterdag in je woonplaats als die teminste in noord brabant ligt!
Marktplaats ? vast wel iemandf die zijn solder heeft op geruimd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1