Toon posts:

Muis ziek

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Al langer heb ik last van een springende muis of een langzaam lopende muis over het scherm. Als ik McAfeen uitschakel luistert de muis weer redelijk. Daarom denk ik dat de storing door McAfee wordt veroorzaakt.
Ik heb de muis al eens opnieuw geinstalleerd maar dat leverde geen echt succes op. Ook nieuwe McAfee bestanden geprobeerd, maar de muis blijft traag lopen of/wel springen. Er is niet met deze eigenwijze muis te werken.
Wie heeft de oplossing voor dit probleem

Beitje en bedankt alvast

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Welkom op GoT, Beitje!

Het lijkt erop dat McAfee teveel resources gebruikt, waardoor je PC te traag wordt om de muis goed aan te sturen. Gebruik eens een andere virusscanner, bijvoorbeeld Norton AntiVirus. Als je het probleem dan nog steeds hebt, kun je ff het balletje schoonmaken in de muis. Als het dan nog niet werkt, zit er niets anders op dan een andere muis te kopen. :+

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik had eerst ook zo'm probleem, bleek het stekkertje vast te zitten tussen de kast. :+
Check dat eens.

Omelette du fromage!

Verwijderd

wat voor pc heb je?

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

hooe wert het met een adnere muisy

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

move van SA --> HA of ligt het zeker aan de software???

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Belangrijker: Wat voor muis heb je?

Optische muizen zouden last kunnen hebben van een verkeerde ondergrond. Als je een zwarte muismat hebt bijvoorbeeld werkt dat niet goed.

Verder Ad-Aware al gedraait?

offtopic:
_/-\o_ Hoe ziet Nederland er over 50 jaar uit?
Waterlelie schreef op 15 augustus 2002 @ 21:08:
tyd vooor beitje om wt vragen te beatwoorden lijkt me

hoe bedoel je : hoe ziet nederland er over 50 jaar uit
Geboortedatum Friday 30 December 2039
:+

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

tyd vooor beitje om wt vragen te beatwoorden lijkt me

hoe bedoel je : hoe ziet nederland er over 50 jaar uit

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

idd, geef ons eens wat meer info. Kunnen we er tenminste iets zinnigs over zeggen. Volgens mij wordt jij namelijk niet veel wijzer van de replies tot nu toe...

PS. Je geeft je muis toch af en toe wel wat te eten, anders gaat ie vanzelf langzaam lopen

Verwijderd

Topicstarter
Om op je vraag te antwoorden heb ik een 800 Mhz computer van de Fa. Aragorn met 256 Mb inwendig geheugen

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:38:
[...]

Om op je vraag te antwoorden heb ik een 800 Mhz computer van de Fa. Aragorn met 256 Mb inwendig geheugen
Ik denk dat we meer informatie nodig hebben over de processor, Intel, AMD?
Is het trouwens een optische muis of een analoge (met zon balletje) muis? :)

(btw, kewl inwendig geheugen :D )

Verwijderd

Oke, na alle geblaat ga ik ff een poging wagen :P

Wat is de versie van de scan-engine en DAT-definitie die je gebruikt?

Een te nieuwe DAT-file (bijv de huidige, 4218 voor windows) met een oude scan-engine (4160 is nieuw, 40x is oud) levert zeker performance problemen op.

Loop ff naar de superDAT: (kan 't ook niet helpen dattie zo heet :o)
http://www.mcafeeb2b.com/naicommon/download/dats/find.asp
(die waar "Engine + DAT" bij staat)

// oja: _bewaar_ die link en tjek iedere week voor een nieuwe versie, je hoeft de engine niet steeds opnieuw te dl'en :)

• BreadFan
  • Niet online
Ik zou zeggen, maak hem eens schoon als je muis zo'n balletje heeft, die dingen vangen nogal wat stof. :) En als het een optische of een draadloze muis is, moet je misschien de batterijen vervangen.
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 21:03:
move van SA --> HA of ligt het zeker aan de software???
HA? :?

Da's OH sinds euh.. al een paar maanden. :P

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
check anders voor je pc specs met sisoft sandra (gratis) en/of sla anders je pc boekie ff na :)

offtopic:
jij moet trouwens nog geboren worden.... HUP terug in de verrekijker :+

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Topicstarter
Voor hen die meer gegevens van mijn computer willen weten, zie onderstaande:
Pentium lll 800 Mhz. 256 Mb geheugen en een microsoft muis PS2 model.
Moet hierbij wel opmerken dat op een tweede computer een Pentium ll 200 Mhz en een geheel andere muis beide dezelfde fout vertonen

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 10:17:
Moet hierbij wel opmerken dat op een tweede computer een Pentium ll 200 Mhz en een geheel andere muis beide dezelfde fout vertonen
Waarschijnlijk is in beide gevallen je muis vies :)

Maak de muis aan de onder kant open en haal met een wattenstaafje met benzine het stof van de lagertjes die je daar ziet (je kan ook pulken ;)) meestal helpt dat wel :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->OH

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

heb je die supermuis al schoon gemaakt?

Verwijderd

gebruik je hem via usb, welk Os gebruik je. ik heb in 98 een groot probleem met me muis, omdat ik daar teveel geheugen ervoor gebruik, terwijl dezelfde muis in XP helemaal soepel draait. probeer anders simpelweg om Mcaffee ff opnieuw te installeren, of te zien wanneer je Mcaffee draait en wat andere geheugenvretende proggies uitschakeld, om te zien of daarna hetzelfde probleem nog bestaat

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 10:17:
Draait hier dezelfde McAfee versie op :? Zou je even wat meer in kunnen gaan op de eerder gestelde vragen? ;)

Verwijderd

tis nu 14 dagen na dato... 't zou ook fijn zijn om te weten of een tip die je hebt gepost nou werkt of niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2002 19:57 . Reden: telvoutje ;] ]

Verwijderd

Topicstarter
Met dank aan alle personen die een poging hebben gedaan mij van enkele problemen af te helpen. Jammer dat ik moet zeggen dat geen van alle een juiste oplossing hebben kunnenaandragen.
Wat de router betreft was dat de firmware (NIET EUROPEES) maar dat is inmiddels door de fabrikant vervangen. DUS OPGELOST

M.b.t. outlook express onder windows 98 SE 512 KB geheugen meldt deze nog steeds geen ontvangen mail te kunnen weggooien. De McAfee virusscanner is versie 7 en momenteel is de dat file 4245. DUS OP TO DATE. dat laatste wordt weekelijks automatisch bijgewerkt.

Een vraag blijft er nu nog over hoe lang blijven de voorgaande berichten staan. Moet je die zelf weghalen als ze niet meer nodig zijn of hoe werkt dat.

m.v.g. Beitje

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 15:14:
Met dank aan alle personen die een poging hebben gedaan mij van enkele problemen af te helpen. Jammer dat ik moet zeggen dat geen van alle een juiste oplossing hebben kunnenaandragen.
Wat de router betreft was dat de firmware (NIET EUROPEES) maar dat is inmiddels door de fabrikant vervangen. DUS OPGELOST

M.b.t. outlook express onder windows 98 SE 512 KB geheugen meldt deze nog steeds geen ontvangen mail te kunnen weggooien. De McAfee virusscanner is versie 7 en momenteel is de dat file 4245. DUS UP TO DATE. dat laatste wordt weekelijks automatisch bijgewerkt.

Een vraag blijft er nu nog over hoe lang blijven de voorgaande berichten staan. Moet je die zelf weghalen als ze niet meer nodig zijn of hoe werkt dat.

m.v.g. Beitje

• Jumpiefox
  • Laatst online: 18:54

Jumpiefox

Hoi ?

..... :X :X waar heb jij het opeens over?? router?? er was toch iets vreemd aan de hand met je muis? en euh de berichten blijven gewoon staan... een admin kan de topic wel sluiten en verwijderen denk ik... maar na een paar maanden pas een repley posten is een beetje euh vreemd??? :X
====
oo ik zie het al :P @ router reply

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpiefox op 03-02-2003 15:53 ]

The first casualty in war is always the truth...

Pagina: 1