Toon posts:

ADSL Linesharing opzeggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 8Mbit ADSL verbinding van mijn werkgever (via bbned) met linesharing. Nu wil ik de linesharing stopzetten, ik wil de ADSL lijn houden, maar het telefoonabbo eruit gooien.

Dus net KPN gebeld, die mevrouw helemaal moeilijk doen dat dat niet kan en moeilijk moeilijk moeilijk.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:59
En wat als je 112 moet bellen?

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
www.ingevalvannood.nl

En wie heeft er tegenwoordig in deze moderne wegwerpmaatschappij nou geen mobi :) ?

• DutchCommando
  • Laatst online: 14:59
cuora schreef op 15 augustus 2002 @ 18:59:
[...]

www.ingevalvannood.nl

En wie heeft er tegenwoordig in deze moderne wegwerpmaatschappij nou geen mobi :) ?
ehhhh, IK?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een mobi van mijn werkgever en 1 prive.
Ik heb echt totaal geen nut voor dat telefoonnummer.

en anders mail ik ze wel ;)

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:02
Een abbonoment moet je toch wel stop kunnen zetten lijkt me...
Heb je het al bij bbned geprobeert? Volgens mij is bbned de gene die de service "line-sharing" bied. Zij zouden het dan ook moeten kunnen stop zetten.

Menthix.net | Contact Me

Verwijderd

Volgens mij kun je gewoon het kpn-abbo opzeggen. Voro zekerheid zou ik het even bij je provider navragen.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:59

Crazy D

I think we should take a look.

Check ff de cistron.broadband niewsgroep, er is toevallig net een draadje over. 6 september wordt iemand z'n telefoon opgezegt terwijl ie hoopt z'n Cistron abbie werkend te behouden ;)

't Is iig zwaar onduidelijk en zowel kpn als bbned kunnen het eigenlijk niet met zekerheid zeggen (waarschijnlijk is iedereen een te grote inet junk dat ze het niet proberen :D ik zat er nog over te denken toen mn telefoon was afgesloten (rekening van 6 maanden oud niet betaald |:(), maar heb het toch maar niet gedaan. Als adsl niet meer werkt, begin je waarschijnlijk als je het weer wil laten aansluiten "aan het begin" en om nou 1 of 2 maanden weer met chello te internetten, liever niet... :z)

Exact expert nodig?

• jochemd
  • Laatst online: 08-08 15:51
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 18:51:
Ik heb hier een 8Mbit ADSL verbinding van mijn werkgever (via bbned) met linesharing. Nu wil ik de linesharing stopzetten, ik wil de ADSL lijn houden, maar het telefoonabbo eruit gooien.

Dus net KPN gebeld, die mevrouw helemaal moeilijk doen dat dat niet kan en moeilijk moeilijk moeilijk.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Telefoonabonnement opzeggen bij KPN. Voor de rest is het niet jouw probleem want je contract met de ISP verandert niet.

Verwijderd

Topicstarter
thnx, ik heb bbned even via via gevraagd om het uit te zoeken (just in case) en als het goed gaat dan wordt KPN zometeen een klant armer :)

Verwijderd

Ik hoop ook dat het werkt, want ik wil mischien naar XS4ALL gaan, als die BBNED prijzen enigzins redelijk zijn :)

Wij hebben phone via UPC, dus hoop ik dat er geen phone abbo van KPN voor nodig is, anders gaat het grapje niet door :'(

Verwijderd

Je kan wel je telefoonlijn/abonnement opzeggen bij kpn. Als je alleen je linesharing opzegt dan heb je nog wel altijd een telefoonaansluiting van kpn die jij voor je BBNed ADSL aansluiting gebruikt. Dus zal je ook per maand nog abonnementsgeld aan kpn moeten betalen.

Vraag aan BBNed of het mogelijk is dat zij de telefoonlijn helemaal overnemen van kpn of een aparte lijn kunnen aanbieden. ;)
Pagina: 1