Hey ik zit met een klein groot probleem 
Ik heb hier een pc van een kennis staan.
Hij wil er graag op monteren, digitaal wel te verstaan.
Hij heeft een dynalink fireware kaartje er in zitten, premiere 6.0 geinstalleerd onder windows 2000.
Als hij opneemt, geeft hij geen dropped frames weer, echter als hij het weer afspeelt schokt het op het computerscherm en op het beeld schermpje van de camera.
Win2k en winxp zijn beiden al geprobeerd.
Kom niet met win98se aanzetten want dat is ook al geprobeerd
Ik heb tevens alles al geformateerd, IRQ's zijn ook al veranderd zodat het kaartje niet het IRQ shared.
Het systeem
Intel P4 1800 mhz
256mbDDRAM pc266
Hercules 3dprohphet 8500 LE
Zijn windows schijf is een 60gb 5400 rpm schijf de schijf waar hij op captured is een 60 gb 7200 rpm.
Hij maakt gebruik van een promise controller.
Heeft iemand hier de gouden tip ? want ik begin aan het einde van mijn latijn te raken
Ik heb ook al analoog geprobeerd in win98se, hij heeft er namelijk ook een DC30+ kaartje inzitten ism met premiere 4.2 of 4.3 weet ik zo ff niet.
ook al dikke
Ik heb hier een pc van een kennis staan.
Hij wil er graag op monteren, digitaal wel te verstaan.
Hij heeft een dynalink fireware kaartje er in zitten, premiere 6.0 geinstalleerd onder windows 2000.
Als hij opneemt, geeft hij geen dropped frames weer, echter als hij het weer afspeelt schokt het op het computerscherm en op het beeld schermpje van de camera.
Win2k en winxp zijn beiden al geprobeerd.
Kom niet met win98se aanzetten want dat is ook al geprobeerd
Ik heb tevens alles al geformateerd, IRQ's zijn ook al veranderd zodat het kaartje niet het IRQ shared.
Het systeem
Intel P4 1800 mhz
256mbDDRAM pc266
Hercules 3dprohphet 8500 LE
Zijn windows schijf is een 60gb 5400 rpm schijf de schijf waar hij op captured is een 60 gb 7200 rpm.
Hij maakt gebruik van een promise controller.
Heeft iemand hier de gouden tip ? want ik begin aan het einde van mijn latijn te raken
Ik heb ook al analoog geprobeerd in win98se, hij heeft er namelijk ook een DC30+ kaartje inzitten ism met premiere 4.2 of 4.3 weet ik zo ff niet.
ook al dikke
[ Voor 0% gewijzigd door SaURoN op 15-08-2002 21:21 . Reden: tiepo ]