Leadtek ti 4400

Pagina: 1
Acties:

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:43
Heb ik vanmiddag een nieuwe videokaart gekocht loopt m'n systeem wel beter maar de spelletjes voor de race en ralley spellen schokken nog soms

Mijn Systeem is een Asus A7V333
met 512Mb DDR
Maxtor 60 ,40,15 Gig schijven
Leatek Ti 4400 128Mb

Voor de rest nieuwste bios van Asus de Nvidia driver en de 4 in 1 drivers geinstalleerd.
Ik vind het vreemd dat het beeld schokt .. want het is een beest van een videokaart en het systeem is ook van de tijd .. heeft iemand dezelfde ervaringen gehad als mij ?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ook de nieuwste Detonators geinstalleerd?

• Henkpaulus
Yepz en ook de orginele van Leadtek

Verwijderd

Tjah zie dat er geen cpu bijstaat

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb ook wel eens last gehad van vreemde probleempjes.
maar als je eerst de via 4in1 installeerd dan pas de detonater drivers heb je meestal niet zo veel problemen meer :)
wat voor OS heb je er op :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Henkpaulus
Mijn Cpu is een Amd Xp 2000+
En ik draai met Windows Xp proffesional

• Henkpaulus
En het schokken word erger als ik met de auto ga sturen dan kun je het schokken wel goed waarnemen

Verwijderd

Je kunt posts editten met de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knop. Dan hoef je niet 2x achter elkaar te posten. :)

Verwijderd

Wat haal je met 3dmark?

www.3dmark.com

• Henkpaulus
10080 is mijn score met 3dmark 2001

Verwijderd

Ik vermoed dat je probleem in je BIOS zit. Via dus. Mijn eerste P3 moederbord vertoonde ook dit soort kuren. Maar nadat ik een Intel 820 mobo had aangeschaft waren dit vage problemen weg. Sorry om te zeggen maar Via sucks.

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

er zijn vast wel mensen doe een via hebben die gp wel goed hebben draaien, anders zou je er echt wel meer over horen

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Doet hij het op lagere resoluties ook?

• Henkpaulus
Wel iets minder maar het schokken is dan ook nog waarneembaar .. maar een Quake 3 zou tog op een resolutie van 800x600 wel schokloos kunnen draaien op zo'n systeem ?
Ik snap er helemaal nix meer van :-(

Verwijderd

Ik had dat wel onder win98, sinds ik XP prof draai gaat alles beter, ik gebruik zelf detonator drivers 32.80, misschien ligt het aan de defragmentatie van je harde schijf, dat ie bestanden nie goed kan vinden. Check ook instellingen AGP poort, dat ie op 4x staat, scheelde bij mij ook erg veel

• white_rabbit
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02-2022

white_rabbit

Follow the White Rabbit!

Vreemd, ik heb precies het zelfde systeem en alles games lopen perfect op 1024 x 768. Ik draai zelf windows 2000 met alle updates / servicepacks en de nieuwste via 4 in 1 en de laatste detonator drivers. Heb je misschien iets in je bios veranderd ? probeer je bios eens op default te zetten en kijk of je die problemen dan nog heb. Want met dat systeem moeten alle huidige games perfect kunnen draaien!

Life is what happens while your making other plans..

• Henkpaulus
Ik heb de bios al eens op default staan .. maar heb hem nu op Turbo staan haal met de turbo stand wel meer punten bij 3Dmark (zo'n 700) maar loopt nog niet helemaal lekker

Met 3dmark 2001 haal ik nu in totaal 10790 punten .. ik meen dat dat wel goed is,alleen vreemd dat die games gewoon niet goed willen draaien bij mij.
Ik heb overigens wel 3 Harddisks bij mij in de pc .. en die worden veranderd door 1 van 120Gig van Western digital 8Mb buffer ik weet niet of dat wat uit zal maken

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Misschien ook je AGP aperture size in de bios wat hoger zetten, op 128 of zelfs 256 MB. Maar het zou idd goed kunnen dat het iets met je hardeschijven te maken heeft. Hoor je die toevallig ook ratelen als het beeld schokt?

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

• Orangeman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-03 16:14
Wat je ook vaak hoort/leest is dat vsync aan staat. probeer dat uit te zetten in je videokaartinstellingen...

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Vsync aan hapert dan toch niet, stel je scherm staat op 60Hz (wat al enorm laag is) en je Geforce4 Ti4400 houdt hem constant op 60fps, das dus echt wel soepel :P

toch ? :/

De meeste mensen deugen!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Erg raar want je 3dmark score is erg goed voor een 4400. Bij mij draaid een 4600 dezelfde score ook hetzelfde asusbord met een 2000+ en 512MB DDR.
Alle spellen draaien echter bij mij wel soepel. Gebruik nu de 2082 driver van nvidia en de laatste via drivers.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

fraggel schreef op 16 augustus 2002 @ 10:46:
Misschien ook je AGP aperture size in de bios wat hoger zetten,
Of juist lager... ik had in sommige spellen heel erg schokkerig beeld, na AGP ap. size op 8 gezet te hebben (waarde gevonden door veel te proberen) was ik daar vanaf.

Verwijderd

mijn score in 3d mark is ook 10088 dus op zich klopt dat gedeelte wel

• Henkpaulus
Ja de score is wel goed .. maar ik snap niet waarom die spellen haperen is het een Hardware fout of software fout ?

Verwijderd

welke windows heb je? Had je de oude drivers wel goed weggehaald? En probeer eens verschillende drivers uit. de ene werkt beter op het ene en de andere werkt beter op het andere systeem, onafhankelijk van de configuratie.
Pagina: 1