Headset geluid, verkeerde richting.

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:52
Kheb net een Headset gekocht, een USBlaster http://www.usblaster.com/Multi-Media.htm Helemaal onderaan. Redelijk ding, alleen komt het geluid van links uit rechts en andersom :P

Nu ligt dit niet aan de headset maar gewoon aan de geluidskaart, alleen omdat ik maar 1 stekker heb voor output kan ik niet linkerstekker en rechter omwisselen of iets dergelijks.
Bovendien kan je de koptelefoon ook niet ff omdraaien omdat ie niet helemaal recht is gebouwd en alleen lekker zit op 1 manier.

Heb niet echt een idee wat voor geluidskaart ik heb, nogal oud zit in een P2 233 ;)

Kheb ook nergens iets kunnen vinden waar ik het kan veranderen, weet iemand toevallig waar je dit in Windows 98se kan instellen?

Oh ehm, heb btw een Line out, speaker out, mic in en Line in. Atm heb ik em op Line out en mic in zitten, uhm heb ook al speaker out gedaan maar gaat geluid zachter verder nix

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32

Eraser127

Nijkerk

je hebt dus gewoon links/rechts verkeerd om

My Discogs

• MailMan
uhm ja, het komt verkeerd uit me headset, maar zoals ik al zei ik kan niet ff stekker omwisselen omdat er maar 1 output stekker bij een headset zit.... en op me Geluidskaart, volgens pa een Creative, maar zie nix van creative op de hele pc.

• MailMan
Soundblaster AWE 64 Geluidskaart :D

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32

Eraser127

Nijkerk

hhm, als je nergens iets van swap left/right ofzow kan vinden gewoon snoertje van headphone doorknippen en andersom solderen

My Discogs

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Als je niet aan je koptelefoon wilt knoeien zou je ook een verlengkabel kunnen pakken en daar de L/R van omwisselen :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• MailMan
arg, ik installeer ff de drivers van de SB awe64 cd, wil ie wat veranderen in system.ini, sure whatever.

Ik boot, beeld flikkert ff, ik kijk op hoesje onder booten, windows 3.1 en 95.... hmm Windows start op, beeld gaat zwart staat er: System Input Out of Range of iets dergelijks.
Pagina: 1