Toon posts:

Melding frames ,maar uw browser....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
"Op deze pagina worden frames gebruikt, maar uw
browser ondersteunt geen frames. "
Dit zie ik dus veel staan onder mijn website-link als ik zoek op mijn site , bv via google.
Hoe krijg ik deze melding weg?

Ellen.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

niet, dat is de melding die google zelf krijgt als die het net afstruint.
blijkbaar interpreteert google vergaarbakken frames iets anders.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Hangt ervanaf wat je tussen je <noframes>-tag hebt gezet in je frameset; dat tilt Google er nl. uit.
Bij mij (waxle.net) staat er " who framed waxle?"

Dus als je wil dat daar niks staat of juist summiere info; dan moet je je index.html openen en de <noframes>-tag opzoeken en daar info toevoegen of verwijderen.

[ Voor 0% gewijzigd door waxle op 15-08-2002 19:22 . Reden: 'k was wel ERG summier :) ]

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Topicstarter
ok, in bv Frontpage zie ik bij normaal de melding niet staan. Bij "html voor framespagina" zie ik:
<p>Op deze pagina worden frames gebruikt, maar uw browser ondersteunt geen
frames.</p>

en bij "geen frames ook gewon die tekst.
Kun je die zonder problemen verwijderen?
Maar wat neemt Google bv dan over voor tekst?

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Dat kun je gewoon verwijderen. Je kan in plaats daarvan natuurlijk ook een korte beschrijving neerzetten van waar jouw site over gaat.
Die tekst die FrontPage d'r in plempt is een standaard mededeling naar een ieder die zo slim is om het web te surfen met een antieke browser. Aangezien Google zoekt op tekst binnen een HTML, zal-ie dat als eerste naar boven halen.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Topicstarter
Thankx!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

google zoekt een x (volgens mij 20) aantal woorden in je begin pagina als beschrijving, maar als een site frames gebruikt dan zoekt hij die woorden tussen de noframe tags.
en meestal krijg je dan die text te zien, omdat velen vergeten daar iets tussen te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels gewijzigd. Hoop dat het google het snel aanpast.
Ik heb weer veel bij geleerd! ;-) Bedankt.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
een set goeie META tags samen met desnoods een robots.txt en/of robot-commando-tags willen ook nogal eens flink helpen :)
Pagina: 1