Het gaat om dit topic.
[rml][ XP] MSN messenger niet automatisch inloggen[/rml]
mijn reactie staat onderaan.
Ik had een ICQ berichtje verzonden naar Merely met het verzoek om een reactie in het betreffende topic maar die blijft uit
[rml][ XP] MSN messenger niet automatisch inloggen[/rml]
mijn reactie staat onderaan.
Ik had een ICQ berichtje verzonden naar Merely met het verzoek om een reactie in het betreffende topic maar die blijft uit
Ik verwees naar de search in normale bewoording; "probeer de GoT search eens" het antwoord is daarin dan ook te vinden. Ik dacht dat het beleid hier was dat users behoren te zoeken? Verwijs ik op een normale manier naar de search is het weer niet goedbombadil schreef op 12 augustus 2002 @ 16:11:
Beste mod, deze vraag is al tig eerder voorbij gekomen. Met een heel klein beetje zoekwerk vind je de antwoorden.
ik vind er zonder moeite al 2 in WOS:
Automatisch inloggen met msn
messenger onthoudt inlognamen (stap 2 van het stappen plan)
In SA, dat half vol staat met MSNtopics, is zelfs een -=Het grote Msn Messenger topic=-. (stap 1 van het stappen plan)
Via google vind ik het ook zo.
De toon van jouw reactie staat me dan ook niet aan.Zeker niet aangezien er dit: Windows Operated Systems - Policy (let op stap 1 en stap 2) is, hierin noemt Buzzman zelfs de GoT search. En dit: De Search en het postgedrag op GoT ook nog als "officieel" GoT beleid opgeschreven staat. Dit topic is hiermee strijdig en vervolgens krijg ik commentaar?
Blijkbaar stel je nu een nieuw beleid, anders dan in de policy, op GoT in? Ik dacht dat we daarover mededelingen kregen in het medelingenforum? Zeker ook een nieuwe regel..
Overigens ben ik mij bewust van hetgeen in de GoT WOS policy staat onder het kopje "niet-gewaardeeerde replies". Ik wijs er met klem op dat ik geen termen als "UTFS" gebruikt heb. Ik verwees naar de search waarmee je het antwoord kan vinden.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)