Wie weet een goeie popup ads killer progje. Ik gebruik nu webwasher maar die wordt al een tijdje niet meer geupdate waardoor steeds meer popups niet meer wordt tegengehouden.
Ik heb stopzilla en die werkt wel aardig..
Verwijderd
ik gebruik POW! van analog X
bij killed op titel, dus je moet elke "nieuwe" ad die je tegenkomt, invoeren in zen "to-kill" list.
ook kan et ff duren voordat ie em killed aangezien hij de titel eerst te weten moet krijgen, maar dat ligt aan je inet connectie. met ADSL heeft hij ze vaak bijna instant.
werkt niet als de beste, maar et werkt en is gratis
bij killed op titel, dus je moet elke "nieuwe" ad die je tegenkomt, invoeren in zen "to-kill" list.
ook kan et ff duren voordat ie em killed aangezien hij de titel eerst te weten moet krijgen, maar dat ligt aan je inet connectie. met ADSL heeft hij ze vaak bijna instant.
werkt niet als de beste, maar et werkt en is gratis
wat dacht je van ad-aware?
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Ad-Aware is niet voor popups.
Forget your fears...
...and want to know more...
Je bedoelt de add-on functie Ad-Watch dat in ad-aware plus zit?Macadoshis schreef op 15 augustus 2002 @ 17:06:
wat dacht je van ad-aware?
Ga naar tucows of google en zoek op popupkiller en je vind zat trouwens..
sorry las het niet goed..RUFFNECK schreef op 15 augustus 2002 @ 17:08:
[...]
Je bedoelt de add-on functie Ad-Watch dat in ad-aware plus zit?
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Zero Popup van Tooto vind ik wel goed werken.
Ik gebruik popup add filter van Meaya
Plat dak opstelling met 9x 340W JA-Solar Panelen op een Goodwe GW3000-XS omvormer en schaduw op zuid-west
ik gebruik zelf Zone Alarm Pro 3.0.133, het is eigenlijk een firewall maar zit ook een pop up/under, ads, banner killer in... vind het persoonlijk wel lekker werken...
Man - a being in search of meaning
Pop-up Ad Filter, werkt erg goed. Kan je ook trusted sites aan toevoegen enzo.
Die M4rk bedoelt dus, erg goed.
Die M4rk bedoelt dus, erg goed.
[ Voor 0% gewijzigd door Packardhell op 15-08-2002 17:21 . Reden: Te laat :( ]
Powered by KPN
Ook goedkoop is om in Win2k en/of Xp ff de adressen van de bronnen van popschermen te blokkeren door in C:\WINNT\system32\drivers\etc\hosts dit te zetten:
127.0.0.1 localhost
127.0.0.1 misc.swirve.com
127.0.0.1 image.linkexchange.com
127.0.0.1 servedby.advertising.com
127.0.0.1 ads.pennyweb.com
127.0.0.1 ads.swirve.com
127.0.0.1 ad.leadcrunch.com
127.0.0.1 ads.x10.com
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
bv:)
127.0.0.1 localhost
127.0.0.1 ads.swirve.com
127.0.0.1 ads.x10.com
deze lijkt idd alles weg te filteren zonder dat de gevraagde popups ook mee weggefilterd te worden
ok bedankt allemaal
Verwijderd
Hee tof, bedankt, die was ik kwijt!Sir_Floppy schreef op 15 augustus 2002 @ 17:27:
Ook goedkoop is om in Win2k en/of Xp ff de adressen van de bronnen van popschermen te blokkeren door in C:\WINNT\system32\drivers\etc\hosts dit te zetten:
127.0.0.1 localhost
127.0.0.1 ads.swirve.com
127.0.0.1 ads.x10.com
Weet je nog een plek met meer van dit soort lijsten ? Ooit was er een Website dat dit soort lijsten publiceerde...
//edit
Oh Oh. OEPS.
Efkens gegoogled op "hosts adblocking"
Daar komt best wel veel info al uit
//edit2
Hier staat de lijst plus de updates dus.
http://www.smartin-designs.com/
ja man, zo wil ik het ook!Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:48:
[...]
Hee tof, bedankt, die was ik kwijt!
Weet je nog een plek met meer van dit soort lijsten ? Ooit was er een Website dat dit soort lijsten publiceerde...
//edit
Oh Oh. OEPS.
edit:
volgens mij mag dit echt niet, straks slotje ,of was dat nou bannerblockers
volgens mij mag dit echt niet, straks slotje ,of was dat nou bannerblockers
Zelf gebruik ik nog een oude freeware versie van Pop-Up stopper van panicware.com, werkt perfect houd ALLE nieuwe windows tegen.
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Verwijderd
Gaat ik op me firewall zetten!!! Scheelt weer een hoop traffic...Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:48:
[...]
Hee tof, bedankt, die was ik kwijt!
//edit
Oh Oh. OEPS.
//edit2
Hier staat de lijst plus de updates dus.
http://www.smartin-designs.com/
Ik gebruik Pop-Up Stopper van Panicware (http://www.panicware.com). Die vind ik echt super werken.
=( Protected by witchcraft )=
ik gebruik Adsgone werkt perfect
Be fast .... Be furious....
Opera houd alles tegen als je wilt, ik gebruik het altijd bij astalavista 
vroeger (voor windows xp/ opera) gebruikte ik popup stopper, werkte ook perfect, maar die deed het niet meer bij IE 6, er zal ondertussen wel een update zijn.
vroeger (voor windows xp/ opera) gebruikte ik popup stopper, werkte ook perfect, maar die deed het niet meer bij IE 6, er zal ondertussen wel een update zijn.
Verwijderd
Opera is top...daar kan je gewoon op F12 drukken en dan zet je Refuse pop-up windows aan en net zo makkelijk zet je het ook weer uit...
Ik heb al een jaar ofzo Xenobar, nix aan geupdate of whatever en werkt nog steeds perfect. Aanrader dus 
http://www.s-studio.net/xenobar/
http://www.s-studio.net/xenobar/
gebruikt niemand hier admuncher ???
deze is progged in asm, filterd allemaal banners (dus ook voor opera etc.)
En een geweldige download size van 70 kb.
Heb hem nog niet zo lang, daarom.....
deze is progged in asm, filterd allemaal banners (dus ook voor opera etc.)
En een geweldige download size van 70 kb.
Heb hem nog niet zo lang, daarom.....
Mozilla heeft ook ingebouwde voorzieningen om pop-ups te onderdrukken. Heb hier al heel lang geen pop-ups meer gezien. Hij is zelfs zo slim dat zelf aangevraagde pop-ups (zoals het inlogvenster van T.net) wel tevoorschijn komen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Verwijderd
Dat is ook geen popup. Hoe zit het bv van anti-leech sites waarbij je vaak een pop-up krijgt die je wel wilt zien. Ik zelf vind pop-up killer de beste aangezien je zelf aan kunt geven wat bagger is en wat niet. Niet via globale regels, maar puur per site
Mozilla blockt alle onLoad dingetjes en nog wat andere pop-up tricks. Alleen een pop-up venster dat gegenereerd wordt binnen x milliseconden na een muisklik van de gebruiker wordt doorgelaten. Zie ook http://www.geocities.com/pratiksolanki/
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Inderdaad, dat is een van de betere. Als ik jou was zou ik hiervoor gaan!Ik gebruik Pop-Up Stopper van Panicware (http://www.panicware.com). Die vind ik echt super werken.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Helemaal mee eens....Bor_de_Wollef schreef op 16 augustus 2002 @ 08:41:
[...]
Inderdaad, dat is een van de betere. Als ik jou was zou ik hiervoor gaan!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik heb "popup killer" geinstalleerd maar als ik m'n muis over het icoontje in de systray houd dan staat er "popup ad filter".. whatever.. het werkt perfect
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ben meer dan tevreden over googletoolbar, werkt idd redelijk goed meer dan genoeg imho
Tja, beetje oud topic dat gekicked wordt met een reply die niet echt veel toevoegd.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()