Best tweakers, de fan van mijn m64(nvidia tnt2 m64) is kapot, is het erg als ik die videokaart gebruikt, zonder fan?
nee, als er een headsink op zit niet, ik heb hier ook een standaard met alleen een headsink
zo'n hele kleine van ong. 1 cm hoog 
K weet het niet, of dat genoeg is, test eens zou k zeggen, als het te warm wordt, meteen uitzetten.
K weet het niet, of dat genoeg is, test eens zou k zeggen, als het te warm wordt, meteen uitzetten.
Ja die heb ik dus ook, ik zou zeggen, test het.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 16:55:
halve cm hoog
te warm -->> meteen uit en zorgen dat je een koeler regelt voor op je kaart
Verwijderd
Ik heb ook deze kaart gehad, een Nvidia TNT2 Model 64/PRO met 32mb geheugen. Standaard zit er volgens mij alleen maar een heatsink op zonder fan, dat was iig bij mij wel zo. Hij heeft denk ik 3 jaar gewerkt hier zonder fan en dat werkte allemaal goed. Nu zit ie bij mn broer in zijn comp en daar werkt het ook allemaal goed. Volgens mij heb je er helemaal geen fan voor nodig, alleen zo'n mini-heatsink is voldoende.
WaaEeZ heeft gelijk. Mijn Viper 770 TNT2 (dus geen M64) had ook geen heaTsink.
Werkt perfect ook als ie licht opgevoerd was met kamertemperatuur van >30C
Verwijderd
Mijn pa's oude M64 deed het niet goed meer toen de fan kapot was... (was zo ie zo een k*t kaart, altijd problemen mee). Mijn Viper V770 had idd geen fan, wel een vrij grote heatsink.
Ik heb een M64 gehad met een klein fannetje. Die was bij mij hard nodig omdat ie toch al redelijk ver overclocked was (ik kreeg hem niet hoger omdat ie dan niet genoeg stroom kreeg
) Na een paar uur gamen moest je echt niet met je tengels aan de processor komen. Het geheugen was nogsteeds normaal.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
ik heb een tnt2 passief > nu weleen fantje vanwege overklokken maar hoeft niet.
ooh ja had laatst ook die koeler even schoon gemaakt vol stof, maar geen problem van gehad gelukkig
ooh ja had laatst ook die koeler even schoon gemaakt vol stof, maar geen problem van gehad gelukkig
Verwijderd
Zolang je maar niet overklokt kan het welVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 16:49:
Best tweakers, de fan van mijn m64(nvidia tnt2 m64) is kapot, is het erg als ik die videokaart gebruikt, zonder fan?
de mijne heeft ook alleen een heatsink, maar van alleen in windows werken wordt hij al zo warm dat je je fikken eraan verbrand.
Ik ga er denk ik maar eens een fannetje opzetten
Ik ga er denk ik maar eens een fannetje opzetten
Verwijderd
mijn oude tnt-tje werd ook zonder fan geleverd maar werd wel rete heet zit ook een koelblok van een halve cm op dus test it and tweak it alsie niet goed is haha
Pagina: 1