Er zijn vast al meer mensen tegen aan gelopen, dus het zal ook vast wel gevraagd zijn, maar ik kon het met de zoekmachine niet vinden. Wist ook niet goed waar op te zoeken.
Anyways, het probleem is als volgt. Ik maak in m'n formulier gebruik van [] in de name attribute van een tag, met oog op verdere verwerking via PHP. Nou wilde ik echter een stukje javascript invoegen om bepaalde waardes op te tellen en te transporteren naar een ander veld, maar javascript snapt die [] niet
zo ziet het er ongeveer uit.
maar dan krijg ik de foutmelding dat 'uren' niet gedefinieerd is.
Hoe kan ik dit oplossen? (zonder die [] weg te halen, want die heb ik absoluut nodig)
Anyways, het probleem is als volgt. Ik maak in m'n formulier gebruik van [] in de name attribute van een tag, met oog op verdere verwerking via PHP. Nou wilde ik echter een stukje javascript invoegen om bepaalde waardes op te tellen en te transporteren naar een ander veld, maar javascript snapt die [] niet
code:
1
| totaal = document.myform.maandag[uren].value + document.myform.dinsdag[uren].value; |
zo ziet het er ongeveer uit.
maar dan krijg ik de foutmelding dat 'uren' niet gedefinieerd is.
Hoe kan ik dit oplossen? (zonder die [] weg te halen, want die heb ik absoluut nodig)