Toon posts:

Fout op Harddisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nederlandstalige windows: in de subdirectory c:\programfiles\irrationalgames\Freedomforce komt regelmatig deze fout voor waar door de harddisk C buitengebruik wordt gesteld ;

Ik krijg volgende berichten
Er is een fout opgetreden op harddisk C
C bestaat niet meer
Als ik uit winfile ga en terug naar de desktop en evenlater terugkeer dan is het hersteld maar als ik terug naar die zelfde directory ga dan heb ik weer deze fout

IK heb al gedefragmenteerd en gescandisked
en beide hebben niets,snoll, nada, nichts, nikske gevonden

Wat doe ik ermee?

Formateren doe ik niet...

Verwijderd

misschien iets van norton utilities proberen... misschien dat die wat vindt en het kan repareren ofzo

en anders zal je of met die fout moeten leven, of formatteren

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-04 13:11
Wanneer krijg je die foutmelding? Geeft scandisk ook nix aan? Misschien een thorough scan, of heb je die al geprobeert?

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Verwijderd

Ad-aware?????

Verwijderd

Topicstarter
Rockster schreef op 15 augustus 2002 @ 18:06:
Wanneer krijg je die foutmelding? Geeft scandisk ook nix aan? Misschien een thorough scan, of heb je die al geprobeert?
ik heb een thorough tru scan gedaan...
Hij gaf ook nix
Wanneer krijg ik de fout? Telkens ik winfile gebruik en naar de directory c:\programfiles\InterrationalGames\FreedomForce ga en klik op de subdirectories data\art\custom_heroes\... en daaronder de subdirectory vb deamon\skin\standaard en dan komt de fout
ik krijg de fout niet in de bladeren mode
Ik gebruik de nederlandse directx 8.1a
Ik heb nog niet nagechecked of de fout ook in andere subdirectories voortkomt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

is dan niet toevallig zo dat er teveel tekens in de pathname komen te staan, waardoor hij hangt?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 16 augustus 2002 @ 15:41:
is dan niet toevallig zo dat er teveel tekens in de pathname komen te staan, waardoor hij hangt?
Misschien...heb je het misschien ook ooit meegemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Een bijvraagje: zijn er nog mensen die die fout soms hebben?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:27:
[...]

Misschien...heb je het misschien ook ooit meegemaakt?
nee, maar het kan wel zijn dat een path te diep is, en daardoor niet meer werkt.

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

een niet zo leuke file in die dir?
volgens mij kun je die dir wel verwijderen, moet je alleen wel weer een held in elkaar knutselen

Verwijderd

Topicstarter
StraracZ schreef op 20 augustus 2002 @ 23:28:
een niet zo leuke file in die dir?
volgens mij kun je die dir wel verwijderen, moet je alleen wel weer een held in elkaar knutselen
Ik heb het gefixed: "Irrational Games" heb ik hernoemd in "Ig" : simplekes :)
Ik hoop dat de helden niet weg zijn (de skins geloof ik) want die staan vast op die directory als je ze wilt installeren (elke skin verwijst naar Irrational games en niet naar Ig en als ze je wilt installeren via Unzip zal ik het manueel moeten uitpakken)
Pagina: 1