Toon posts:

Aopen GF4 MX420 locks computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen topic in de search hierover kunnen vinden. Na plaatsen van deze kaart bevriest mijn computer na een aantal seconden :( , als ik mijn oude GF2 terugplaats gaat alles weer perfect :7 . Ik heb de nieuwste 4in1 drivers en Detonator geinstalleerd, als ook de 4in1 4.37 drivers en 29.82 det drivers en dat in elke combinatie. Ook BIOS geupdate, verse installatie Win ME. :X

Ik heb een Aopen GF4 MX420 AGP en de volgende sys specs:
- AMD Athlon 1.4 Ghz
- ATX Motherboard (MSI, K7T266 Pro with onboard sound)
- UDMA 100 Seagate 40 GB Hard Disk (Primary Master)
- 128 MB RAM PC2100 DDR
- 40 Speed CD ROM Drive
- 4 Speed CD Rewriter
- Standard Floppy Disk Drive
- PCI Galaxy Multimedia TV Card
- PCI 10/100 Ethernet Card
- Windows Me

Kan het zijn dat het videogeheugen misschien .... ??? Is er een mogelijkheid dat te testen?? (ik heb gezocht op google met memory test video en krijg van alles maar geen progjes volgens mij) _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 16:14 . Reden: Spelling hehe ]

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
WinME duidt al op iets...
En wat voor voeding heb je? Als je onderdelen niet genoeg stroom kunnen trekken, krijg je ook instabiliteit. En zo'n Geforce zuipt aardig stroom, dus...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie. De voeding is een noname 360W.

Verwijderd

Heb je ASUS Smartdoctor toevallig draaien bij start-up?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Hmm, das een prima voeding. Ik heb zelf een 350 Watt voeding, en die trekt mijn computer met onder andere een GF2GTS en 2 HD's prima.
Dan zou je toch inderdaad denken dat er iets mis is met die videokaart. Probeer 'm es in een andere computer te zetten, of als 't mogelijk is, probeer eens een soortgelijke kaart in je computer te stoppen. Dan kun je er waarschijnlijk wel achter komen of 't aan de kaart ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het allemaal nu controleren. Ik kan pas later reageren omdat ik moet gaan werken :( maar ik zie alle behulpzame reacties graag tegemoet !

Tnx guys n girls

Verwijderd

Locked ie in windows, of becvriest het beeld meteen? Als het in windows is zu ik windows er opnieuw opzetten, dat wil nog wel eens helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt allemaal voor de reacties. Het is een MSI moederboard en dus asus doctor draait niet. Kan helaas niet de videokaart uitproberen in een andere computer dus :( en heb windows al reeds een keer opnieuw geinstalleerd. Denk dat ik hem maar terug ga brengen.

Bestaat er trouwens geen programma om specifiek het geheugen een videokaart te testen?

MOD? Sluit deze treat maar. Ik heb mijn antwoorden.
Pagina: 1