ik heb laatste een oude 2dehands 3com 509 ISA netwerkkaart gekocht en als ik die in mn systeem zet doen de floppydrive en geluidskaart het niet meer.. althans.. er worden geen foutmeldingen gegeven, maar de geluidskaart geeft geen geluid meer (verder geen conflicten oid. in windows apparaatbeheer) en de floppydrive ratelt nog wel gewoon, maar hij zegt dat de diskette niet geformateerd is en boot niet meer van diskette.. (het lijkt dus of de diskette zelf kapot is, maar dat is dus niet zo) ook hier geen zichtbare conflicten in apparaatbeheer.
In een andere topic heb ik al geschreven dat die 3com NIC niet gedetecteerd wordt onder windows.. ik moest een progje gebruiken die de kaart in plug'nplay mode zet.. dat progje gedraaid (niet in realmode dos omdat ik winME heb en bootdisks doen het niet als ik de NIC erin heb
) maar dus onder winME save mode.. dan geeft dat progje de foutmelding dat de kaart in EISA mode staat en in een PC met EISA slot moet worden gezet om hem uit die EISA mode te krijgen.. zeeer vaag..
* hm.. een beetje vaag verhaal nu ik het zo doorlees, volg je het nog?
maar mijn vraag is: wat kan ik er aan doen zodat mn diskdrive en geluidskaart wel samen met die 3com kaart werken? En die melding dat ie in EISA mode staat heeft dat er misschien verband mee?
alvast bedankt iig
In een andere topic heb ik al geschreven dat die 3com NIC niet gedetecteerd wordt onder windows.. ik moest een progje gebruiken die de kaart in plug'nplay mode zet.. dat progje gedraaid (niet in realmode dos omdat ik winME heb en bootdisks doen het niet als ik de NIC erin heb
* hm.. een beetje vaag verhaal nu ik het zo doorlees, volg je het nog?
maar mijn vraag is: wat kan ik er aan doen zodat mn diskdrive en geluidskaart wel samen met die 3com kaart werken? En die melding dat ie in EISA mode staat heeft dat er misschien verband mee?
alvast bedankt iig