Beveiligde CDs in een autoradio/mp3 speler?

Pagina: 1
Acties:

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Topicstarter
Ik heb een beetje lopen zoeken (zocht met termen "mp3 auto beveiliging"), en zie de vraag wel gesteld in deze thread door SAiKO, maar niet echt een antwoord.

Mijn vraag is of je beveiligde CDs kunt spelen in auto radios die MP3 CDs ondersteunen?

Misschien bepaalde beveiligingen wel, en andere niet, of misschien is het afhankelijk van het merk/type CD+MP3 speler.

Als er meer threads zijn met vragen hierover (en antwoorden), link dan even, zodat ik het ook kan lezen :).

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

-ET-

Phone Home

Hmmm een kennis van ons had het met die nieuwe cd van celine dion, daar zit ook een copieer beveiliging op. Het origineel wou dus niet afspelen in zijn autoradio. (merk en type weet ik helaas niet.) Maar ik denk dat het afhankelijk is van het merk/type, want er waren vroeger ook autoradio's die geen gekopieerde cd's konden afspelen.

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Eigenlijk triest toch. Gewoon met z'n allen boycotten zodra er een beveiliging op zit. Of gewoon downloaden desgewenst. Ik ben nog iemand die regelmatig cd's koopt, maar de maatschappijen gaan me echt niet vertellen waar ik h'm wel of niet kan draaien. Konden we maar een blok vormen met z'n allen :)