Toon posts:

Cheaters en ander gespuis bij Q3 :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde de laatste tijd verhalen over mensen die met aimbots speelden bij Q3, dus ik ff zoeken en wat van die rommel downe, en ja hoor die shit werkt ook nog :(
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het leuk is om ermee te spelen (ja ik heb het ook ff uitgeprobeerd)

Maar goed nu kwam ik vanmiddag weer iets nieuws tegen, iemand die met een doorzichtige skin speelde :r
Zie de witte pijl op de screenshot...

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/SHOT0003%20cheater2.jpg

Quake3 wordt steeds minder leuk :( :r

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Meest voorkomende smoes is: Nee hoor ik cheat niet want dit is een pure server...

Die-hard Brexiteer

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tja in elke game word gecheat jammer genoeg, hopelijk word het weer wat minder met PR 1.25. Al is het natuurlijk de vraag hoe lang het duurt voor dat de beveiliging weer is gekraakt ;(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik speel zelf Ut maar metut ben ik het nog niet tegengekomen, in unreal trouwens al helemaal niet

Verwijderd

Topicstarter
Voor UT schijnen ook cheat progjes enzo in de omloop te zijn, maar goed, maybe spelen er bij UT minder lamers dan bij Q3

Verwijderd

cheaters zijn mensen die 't spel niet op de normale manier kunnen spelen.
Dus gebruieken ze cheats :r

Voor mij is 't zo.. zodra ik cheat gebruik kan ik 't spel weggooien want dan vind ik er geen FOK meer aan!

DC

• KingNothing
Je kunt er gewoon niet omheen dat games zoals Q3 en UT nou niet een bepaalt goede uitwerking op mensen hebben. Roept agressie op, vooral als ze niet kunnen winnen. Heb ik ook hoor ik ben eerlijk. Als ik een week zwaar slecht speel dan krijg ik ook weleens de neiging om mijn monitor door het raam te pleuren. Maar ik zal niet cheaten om te winnen. Meer een karakterkwestie.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

dat cheaten werkt toch nooit en de tijd ie je er aanverspeeld om het uit te zoeken is veel te lang. Cheaten is lame. Ps hoe werkt zon aim bot precies heb er nog nooit van gehoord

Verwijderd

boeit dat hele cheatende volk nou?

Als je weet waar je speelt, weet je ook dat er geen cheaters zitten simpel....

laat ze voor wat ze zijn... als ze 's avonds in hun bedje liggen, liggen ze toch weer te janken omdat ze geen FLIKKER voorstellen in de wereld....

Verwijderd

WHaha, tis maar net of je het tegenkomt..

ik lach er vooral om, voor de betere Q3-ers zoals ik boeit dat cheaten niet, omdat 't meteen opvalt en zo'n speler meteen gekicked wordt. En die invisible skin boeit nix, tis alleen een no-name name en wat boeit dat nou?

laatst was 't alleen maar meer lachen toen ik een gast vet hakte en hij gefrustreerd raakte en ik voor het eerst met cheaten in aanmerking kwam, doordat hij een vette aimbot aanzette, waardoor hij ineens 90% van de MG raak schoot en 90% raak railde :P (hoe zou dat toch komen :):):):P). Ik kon nog aardig wat terug doen, maar binnen een paar minuten werd hij gekicked :P:P:P puh! :P

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 01:57 schreef semsite het volgende:
Ps hoe werkt zon aim bot precies heb er nog nooit van gehoord[/quote]In UT zijn 4 aimbots bekend en er zijn mensen bezig anti-aimbot patches te maken. Wat ik gelezen heb is dat die aimbots het richten voor je overnemen, zodat je als je op iemand schiet altijd raak schiet. In UT werken die bots alleen met trace-wapens/hit-scan wapens. Dus als je een rocket launcher gebruikt, heb je er niets aan. Bij bv een sniper rifle/rail gun werkt werkt zo'n aimbot wel.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
Ach, elk gaaf spel wordt wel verneukt door die K*T cheaters :r

HL
CS
Quake
UT (zal vast ook wat voor wezen)

Flickr | Lego collectie

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik ken ook iemand aan wie ik FF7 zou uitlenen.

Eerst opmerking van hem was: Wat zijn de cheats?

:r

• Speedy
Tsja, dat is niet online, ik rag ook wel met cheats door de singleplay spellen, even kijken, paar dagen pret en weer een spel klaar, maar online is lame, je neemt andere mensen het plezier af!

Flickr | Lego collectie

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Offline is er toch ook niks aan? Is leuk als je het spel al hebt uitgespeeld en wat lol wil trappen
Maar als je het spel nog nooit gezien heb ga je toch niet meteen om cheats vragen?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:39

4POX

Everybody is wired

Als ik slecht spel krijgt altijd bij mij de hardware de schuld...

"het lag aan die kut ping van 80, Ik ben 40 gewent"

Dat soort dingen

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik lach er vooral om, voor de betere Q3-ers zoals ik boeit dat cheaten niet, omdat 't meteen opvalt en zo'n speler meteen gekicked wordt. En die invisible skin boeit nix, tis alleen een no-name name en wat boeit dat nou?[/quote]Zoals je ziet op die screenshot, stond ik ruim boven die gast :) er moeten alleen niet ineens meer mensen met dat soort trucjes aankomen, en verder werd hij niet gekicked van de server, net als op veel andere servers worden dat soort lui niet gekicked :(

Het enigste wat je ertegen kunt doen is continue zijn ass kicken net zolang tot ie zo gefrustreerd is dat ie niet meer fatsoenlijk kan spelen :)
(en dan heb ik het overmensen die met aimbots spelen, zo'n onzichtbare gast kun je nogal moeilijk neerknallen :( )

• KingNothing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 03:05 schreef [nM.Locutus] het volgende:
WHaha, tis maar net of je het tegenkomt..

ik lach er vooral om, voor de betere Q3-ers zoals ik boeit dat cheaten niet, omdat 't meteen opvalt en zo'n speler meteen gekicked wordt. En die invisible skin boeit nix, tis alleen een no-name name en wat boeit dat nou?

laatst was 't alleen maar meer lachen toen ik een gast vet hakte en hij gefrustreerd raakte en ik voor het eerst met cheaten in aanmerking kwam, doordat hij een vette aimbot aanzette, waardoor hij ineens 90% van de MG raak schoot en 90% raak railde :P (hoe zou dat toch komen :):):):P). Ik kon nog aardig wat terug doen, maar binnen een paar minuten werd hij gekicked :P:P:P puh! :P[/quote]Op wat voor manier ben je beter dan iemand anders dan?Ik laat meestal anderen beoordelen of ik goed ben ja of nee.

Die-hard Brexiteer

• Speedy
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 09:57 schreef Timpie2000 het volgende:
Offline is er toch ook niks aan? Is leuk als je het spel al hebt uitgespeeld en wat lol wil trappen
Maar als je het spel nog nooit gezien heb ga je toch niet meteen om cheats vragen?[/quote]Ach de 1 wel de ander niet, ik had geen zin om paar weken met NFS te gaan zitten voor al die auto's, die heb ik er maar bij gecheat :)

Flickr | Lego collectie

• Speedy
Maar gaat het nou om die gast zonder naam? In Half-Life kan je gewoon een noname nick ingeven, is niks geen cheaten aan. Of heb je ook gezien dat ie met een invi skin speelde.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
ja die gast zonder naam was dus onzichtbaar
ik werdt verschillende keren in een verder helemaal leeg stuk, ineens neergeknald zonder dat je iemand zag.
en dan stond er dus "Raikane was railed by " er stond dus geen naam bij, dus dat was die gozer...

Verwijderd

ik laat ook meestal door andere mensen zeggen dat ik goed ben of niet..
Als ik 't zelg zeg geloof ik 't zelf nml niet :-)

maar als ik mijn stats op GoT server zie geloof ik mezelf wel >:)

http://counterstrike.tweakers.net/serverstats/index.html

Als mensen cheaten als ze NIEt op internet zijn boeit me dat niet.. doe ook wel is..
Maar ON LINE daar is 't toch wel ff wat anders.

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Ja ik merk ook dat er plotseling steeds meer mensen bij Q3 zijn die supergoed zijn met de railgun. Ik vond het al verdacht, want zoveel lucky shots kan toch geen toeval zijn? Ik vind Quake3 online een stuk minder leuk nu...(heb meteen mijn icon verandert) :)

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

hmm, ik begon al van mezelf te denken van, HEE, ik kan bijna niet meer winnen met q3a 1on1 q3dm17 :(, ik snapte het al niet meer :((((((, * BitByter heeft toch een rail accuracy van 75% (vind ik best hoog) maar goed :(

Verwijderd

Jzs, je kunt toch zelf na een bepaalde tijd wel beoordelen hoe ver je gekoment bent? En als je daadwerkelijk iets van Q3 weet, dan weet je wel wie er goed zijn en wie niet...

in die zin boeien die aimbotters niet..

ps. moet je mij maar eens vertellen hoe vaak jij per 100 games een aim-botter of no-namer tegenkomt?

• KingNothing
Niet bepaalt nee. Wat is goed en wat is niet goed? Ik zou echt niet weten ofdat ik goed ben en daar laat ik mij zeker ook niet over uit. Het enigste dat ik wel durf te zeggen is dat ik sinds de testdagen iedere dag speel en het meer als een sport zie dan een spelletje. Het is ook nog eens zo dat ik gewoon 9 van de 10 keer een kloteping van 200 heb maar als dan toevallig het moment komt dat ie een keer 40 is dan is mijn dag ook meteen gemaakt. Maar zeggen dat ik goed ben...nee dat ben ik niet.

O ja en dan die aliases enzo, veel gasten die ik ken gebruiken dat omdat ze heel vaak op 1 bepaalde server te vinden zijn enzo op die manier incognito blijven als ze in de pan gehakt worden. Zielig gewoon.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

hey ik snap iets niet...als die gast onzichtbaar is waarom is hij dan wel al een flink aantal keren afgeknald? je kan hem toch niet zien dus weet je ook niet waar je op moet knallen...

verder vindt ik cheaten ook lame maar bij CS is het op sommige servers daardoor echt niet leuk meer...ben ik lekker newbies aan het fraggen op dust..49-1 ofzo en dan begint gelijk iedereen "CHEATER!!"..zwaar irritant

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>hey ik snap iets niet...als die gast onzichtbaar is waarom is hij dan wel al een flink aantal keren afgeknald? je kan hem toch niet zien dus weet je ook niet waar je op moet knallen...[/quote]Hoe weet jij nou of ie een paar keer neergeknald is? Waaraan zie jij dat?

Trouwens iemand op icq, die aan een Q3 mod werkt vertelde mij het volgende over zo'n onzichtbare skin:
"jah da's een skin met alleen een alpha kanaal ( alles wat zwart is in de skin word transparant) is een truuk die gebruikt owrd bij bijvoorbeeld de veren op Hunters hoofd....als je nu een HELE skin zwart maakt + een alpha kanaal dat zegt: zwart (0) is transparant: dan ben je dus onzichtbaar..."

mooi klote dus :(
Pagina: 1