Ik weet dat ik dit nou niet bepaald een nieuwe kaart meer is maar op zich werkt hij nu nog prima. Ik heb er toentertijd een behoorlijk bedrag voor mogen betalen. Nu heb ik niet veel geld en zit ik te denken om t.z.t. een nieuwe gpu te kopen.
Echter, als ik de reviews mag geloven, komen er binnen afzienbare tijd nieuwe kaarten uit (nv30, ATI 9700, etc). Het lijkt me logisch als deze op de releasedatum erg duur zullen zijn maar op den duur zullen de prijzen wel zakken. Wanneer die topprijzen gaan zakken, wil ik een dergelijke gpu kopen aangezien ik geen zin heb om een topprijs te betalen.
Maar, houdt mijn GF2 32 Mb (hij is btw niet oc-ed) het tot die tijd uit om redelijk fatsoenlijk toch alle nieuwste spellen te draaien? Als ik namelijk overstap, wil ik ineens overstappen naar direct x 9.0 ondersteunde kaarten om voorlopig weer alles te kunnen spelen (en goed ook
)
Dus in de tussentijd een gf3 of gf4 aanschaffen, zie ik eigenlijk niet zitten.
Heeft iemand een idee of me dit gaat lukken? En zo niet: suggesties??
(wellicht oc-en; ik heb net NVmax-tool gedownt, ik heb er echter nog nooit mee gewerkt... En heeft dat nog wel zin met mijn huidige systeem? zie onderstaande spec)
Echter, als ik de reviews mag geloven, komen er binnen afzienbare tijd nieuwe kaarten uit (nv30, ATI 9700, etc). Het lijkt me logisch als deze op de releasedatum erg duur zullen zijn maar op den duur zullen de prijzen wel zakken. Wanneer die topprijzen gaan zakken, wil ik een dergelijke gpu kopen aangezien ik geen zin heb om een topprijs te betalen.
Maar, houdt mijn GF2 32 Mb (hij is btw niet oc-ed) het tot die tijd uit om redelijk fatsoenlijk toch alle nieuwste spellen te draaien? Als ik namelijk overstap, wil ik ineens overstappen naar direct x 9.0 ondersteunde kaarten om voorlopig weer alles te kunnen spelen (en goed ook
Dus in de tussentijd een gf3 of gf4 aanschaffen, zie ik eigenlijk niet zitten.
Heeft iemand een idee of me dit gaat lukken? En zo niet: suggesties??
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 15:54 . Reden: Ik was wat vergeten ]