[ASP] .TIF bestand laten zien

Pagina: 1
Acties:

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
Hoi, ik heb net een ASP pagina gemaakt waar mensen ontvangen faxen in op kunnen vragen.

nu hebben die faxen de extendie .Tif

als ik via een gewone <a href .... bla bla> doet dan komt IE6 met een scherm waarmee je alleen kan opslaan.

eigelijk wil ik dat hij gelijk word getoont.. iemand een idee ?!? :?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03
kan niet met tif als je het mij vraagt....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

burp2001 schreef op 15 augustus 2002 @ 15:42:
Hoi, ik heb net een ASP pagina gemaakt waar mensen ontvangen faxen in op kunnen vragen.

nu hebben die faxen de extendie .Tif

als ik via een gewone <a href .... bla bla> doet dan komt IE6 met een scherm waarmee je alleen kan opslaan.

eigelijk wil ik dat hij gelijk word getoont.. iemand een idee ?!? :?
TIF is een zogenaamd Tagged Image Format. In principe zou je dus elk type image hier in kunnen opslaan. Ik neem aan dat IE niet slim genoeg om te kijken of er toevallig, jpeg/gif of png in zit.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Je kan een los component zoeken (grote kans dat t geld kost trouwens) die images op je server kan converten.. dus dan link je naar een ASP die dat component oproept en t omzet naar JPG/GIF/PNG (wat je browser wel gewoon kan tonen).

• blijhoofd_bennie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

blijhoofd_bennie

Wasser für alle!!

Lo, misschien een mogelijkheid, maar waarom rename je de extentie niet gewoon bij het inlezen tot 1 die wel correct kan worden ingelezen?
Ik weet niet of het werkt hoor, was maar gewoon een idee wat me zo te binnen schoot.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

een hele lelijke oplossing is om een extern programma aan te roepen om te doen wat Tom suggereert. www.xnview.com (en dan NConvert) doet precies wat je zou willen
Pagina: 1