Ik heb een xml dom applicatie gemaakt, die werkt perfect op de meeste systemen, zowel onder IE vanaf v5 als onder Mozilla, alleen in enkele gevallen genereert hij een foutmelding omdat de xml niet goed zou zijn. Ik kan niet verzinnen waarom dat gebeurt: een systeem waar hij niet op werkt is bijv precies hetzelfde als het mijne: zelfde OS, *exact* dezelfde IE versie, zelfde beveiligingsinstellingen, zelfde netwerk/firewall, enz. Het zou gewoon moeten werken...
Het gaat om dit bestand. Deze genereert soms een foutmelding: er zou een fout zitten in de 1e regel, de xml versie...
De applicatie zelf staat hier
De xml is volgens mij gewoon goed, en komt bij mij foutloos door alle validaties heen. Ik zou daarom willen vragen om te kijken of bij jullie de bovenstaande link een foutmelding oplevert, zo ja welke, en misschien dat iemand de vinger op de zere plek kan leggen want ik weet absoluut niet meer waar ik het moet zoeken.
Als het een foutmelding geeft, zou je dan aub ook het browsertype en versienummer, het OS en andere relevante info kunnen geven?
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Het gaat om dit bestand. Deze genereert soms een foutmelding: er zou een fout zitten in de 1e regel, de xml versie...
De applicatie zelf staat hier
De xml is volgens mij gewoon goed, en komt bij mij foutloos door alle validaties heen. Ik zou daarom willen vragen om te kijken of bij jullie de bovenstaande link een foutmelding oplevert, zo ja welke, en misschien dat iemand de vinger op de zere plek kan leggen want ik weet absoluut niet meer waar ik het moet zoeken.
Als het een foutmelding geeft, zou je dan aub ook het browsertype en versienummer, het OS en andere relevante info kunnen geven?
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!