tremble and despair for i am power!
Nou, hij geeft ze aan bij deze computer als een verwisselbare schijf. Daardoor kun je ze wel openen maar niks zien. Heel erg vaag. Wil ik net Deus Ex verder gaan spelen doet ie het niet want hij laadt de cd niet.
Rush
Rush
Verwijderd
ja dat probleem had ik op mijn werk ook met een pc (van een klant)
alles al geprobeerd.....
toen windows er effe overheen gezet!
en na een klein half uurtje was het dus opgelost!!!!!
oftewel: effe windows eroverheen zetten (hoef je gelukkig niets opnieuw te installeren) en het is opgelost!!!!
Wel vanuit dos doen uiteraard.....tja wel logisch anders werkt het toch niet!
succes!
alles al geprobeerd.....
toen windows er effe overheen gezet!
en na een klein half uurtje was het dus opgelost!!!!!
oftewel: effe windows eroverheen zetten (hoef je gelukkig niets opnieuw te installeren) en het is opgelost!!!!
Wel vanuit dos doen uiteraard.....tja wel logisch anders werkt het toch niet!
succes!
Je kan ze niet anders zetten door naar deze computer te gaan, rechts klikken, dan Eigenschappen, dan je schijven op zoeken in de lijst, blauw maken, eigenschappen en dan removable drive uitvinken??
Ik zal eens kijken wat lukt alvast allemaal bedankt!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 08:38 schreef Wekkel het volgende:
Je kan ze niet anders zetten door naar deze computer te gaan, rechts klikken, dan Eigenschappen, dan je schijven op zoeken in de lijst, blauw maken, eigenschappen en dan removable drive uitvinken??[/quote]Bij mij kun je met het vakje verwisselbaar niks doen, dat is gewoon grijs. Dus ik ga maar eens proberen om windows opnieuw te instaleren, al weer:)
Rush
Je kan ze niet anders zetten door naar deze computer te gaan, rechts klikken, dan Eigenschappen, dan je schijven op zoeken in de lijst, blauw maken, eigenschappen en dan removable drive uitvinken??[/quote]Bij mij kun je met het vakje verwisselbaar niks doen, dat is gewoon grijs. Dus ik ga maar eens proberen om windows opnieuw te instaleren, al weer:)
Rush
Verwijderd
heb dit ook wel eens gehad na het installeren van software (weet niet meer wat)
heb toen die software ge-uninstalled en het werkte weer.
windows opnieuw installeren werkt trouwens ook zoals al eerder werd gezegd : ))
suc6 ermee
heb toen die software ge-uninstalled en het werkte weer.
windows opnieuw installeren werkt trouwens ook zoals al eerder werd gezegd : ))
suc6 ermee
Pagina: 1